Va, min dotter är inte rund...eller*asg*
_05 Vårbarn
  1. Medlem sedan
    May 2001
    #1

    Va, min dotter är inte rund...eller*asg*

    Min mamma som kom hem från Ullared igår hade köpt ett par jättefina Benettonstövlar till Clara i stl 21 så att hon kan ka dom ett tag.. När vi ska testa skorna utan strunpor så går inte dragkedjan ens upp till hälften.. Hennes ben är helt enkelt för runda..*Asg Ja vad säger man, modellen till skorna måste ha varit väldigt mager såklart för Clara är ju inte för rund..*hehehe*
  2. 1
    Va, min dotter är inte rund...eller*asg* Min mamma som kom hem från Ullared igår hade köpt ett par jättefina Benettonstövlar till Clara i stl 21 så att hon kan ka dom ett tag.. När vi ska testa skorna utan strunpor så går inte dragkedjan ens upp till hälften.. Hennes ben är helt enkelt för runda..*Asg Ja vad säger man, modellen till skorna måste ha varit väldigt mager såklart för Clara är ju inte för rund..*hehehe*
  3. Medlem sedan
    Sep 2003
    #2

    Stövlarna helt klart

    Det måste ju vara stövlarna det är fel på och inte tösen som är rund ;-) Så tänker jag varje gång jag provar byxor själv *asg* Konstiga modeller och skumma storlekar... jag som är så slank och fin :-DDD
  4. 2
    Stövlarna helt klart Det måste ju vara stövlarna det är fel på och inte tösen som är rund ;-) Så tänker jag varje gång jag provar byxor själv *asg* Konstiga modeller och skumma storlekar... jag som är så slank och fin :-DDD
  5. Clärchen
    #3

    Lilla gosan

    De får väl förpassas till nån som är lite under normalstorlek dådå *haha* eftersom de gjorts för små.
  6. 3
    Lilla gosan De får väl förpassas till nån som är lite under normalstorlek dådå *haha* eftersom de gjorts för små.

Liknande trådar

  1. Platt eller rund Kabuki?
    By Corinne m. 4 in forum Hem & fritid
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-03-28, 19:39
  2. Om du fick en son eller dotter i dag?
    By Emilise in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 31
    Senaste inlägg: 2006-09-24, 18:17
  3. Jag vill inte ha rund tå på skorna
    By Camelia in forum Hem & fritid
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2006-03-23, 10:19
  4. rund dotter på snart 12 år
    By Lenis in forum Vikt – barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-03-16, 17:21
  5. Behöver råd om rund dotter (långt)
    By M:s mamma in forum Vikt – barn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-01-26, 12:19
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar