idag
_0603 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2005
    #1

    idag

    har jag äntligen fått sova ut. Det var sååå skönt. Visserligen var vi inte hemma förrän kl 03, efter ett födelsedagspartaj, men i alla fall..känner mig så utvilad nu.

    Nu har jag oxå börjat känna pyret mer o mer..igår sparkade hon till o från hela dagen. Så skoj att det inte bara e vid sovdags hon busar igång nu. Jag antar att det kommer bli jobbigt senare med allt sparkande, men nu e det bara sååå mys-pysigt!

    Nu ska vi o alla andra tusen människor till ikea o trängas. köpa en bänk till hallen. Hoppas att ni alla får en bra söndag.

    *Tokkramar*
  2. 1
    idag har jag äntligen fått sova ut. Det var sååå skönt. Visserligen var vi inte hemma förrän kl 03, efter ett födelsedagspartaj, men i alla fall..känner mig så utvilad nu.

    Nu har jag oxå börjat känna pyret mer o mer..igår sparkade hon till o från hela dagen. Så skoj att det inte bara e vid sovdags hon busar igång nu. Jag antar att det kommer bli jobbigt senare med allt sparkande, men nu e det bara sååå mys-pysigt!

    Nu ska vi o alla andra tusen människor till ikea o trängas. köpa en bänk till hallen. Hoppas att ni alla får en bra söndag.

    *Tokkramar*
  3. Medlem sedan
    Jun 2003
    #2

    vad skönt!

    med sovmorgon. Gubben lät mig sova till halv ett.. Mmmm... Fast jag lade mig vid midnatt redan. Sömn är underskattat!
    Sparkandet tröttnar inte jag på så länge jag får kissa ifred och ha revbenen intakta. Det är ju så mysigt!
    Ha så roligt på IKEA!
  4. 2
    vad skönt! med sovmorgon. Gubben lät mig sova till halv ett.. Mmmm... Fast jag lade mig vid midnatt redan. Sömn är underskattat!
    Sparkandet tröttnar inte jag på så länge jag får kissa ifred och ha revbenen intakta. Det är ju så mysigt!
    Ha så roligt på IKEA!

Liknande trådar

  1. Räddar vi för många idag sjuka idag?
    By kmcb in forum Ordet är fritt
    Svar: 42
    Senaste inlägg: 2009-09-01, 14:18
  2. mctur idag igen och idag ahr jag....
    By 0rcid in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-05-31, 18:52
  3. Nu lämnar jag er för idag, tack för idag
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-04-18, 17:37
  4. 1 vecka idag & hade bf idag...
    By malmötösen in forum _0801 Januaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-01-06, 17:41
  5. Tack för idag slut för idag
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-12-09, 20:36
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar