nu får ni gissa en svårgissad
Hem & fritid
  1. gissa gärna
    #1

    nu får ni gissa en svårgissad

    24 år gammal, lärarstudent som bor söder om stockholm. Älskar naturen och biologi. Har ett barn och en äkta make.
  2. 1
    nu får ni gissa en svårgissad 24 år gammal, lärarstudent som bor söder om stockholm. Älskar naturen och biologi. Har ett barn och en äkta make.
  3. Medlem sedan
    Mar 1999
    #2

    Kul

    Min gissning är att du känner ett stort ansvar i ditt hem och för make och barn. Mannen din tror jag är lite äldre än du, runt 40.

    Du har inte så utmärkande kläder, gillar Beiga färger och lite blommiga kjolar. Du är naturlig och sminkar dig nästan aldrig, bara när ni ska på Söndagsmiddag hos svärföräldrarna. Håret du har är jätte tjockt och vackert men tyvär döljer du det oftast i en samlad fläta el. svinrygg.

    Den var inte så svår;-)
  4. 2
    Kul Min gissning är att du känner ett stort ansvar i ditt hem och för make och barn. Mannen din tror jag är lite äldre än du, runt 40.

    Du har inte så utmärkande kläder, gillar Beiga färger och lite blommiga kjolar. Du är naturlig och sminkar dig nästan aldrig, bara när ni ska på Söndagsmiddag hos svärföräldrarna. Håret du har är jätte tjockt och vackert men tyvär döljer du det oftast i en samlad fläta el. svinrygg.

    Den var inte så svår;-)

Liknande trådar

  1. Gissa vem??!?!?
    By eufemia in forum _1011 Novemberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-09-05, 19:22
  2. Gissa vem som är ARG nu..
    By Norrlands-mamma in forum Autismspektrum
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-02-06, 09:44
  3. Gissa vem....
    By Mathea in forum _0607 Julibarn
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2007-07-17, 07:32
  4. Gissa vem
    By -alli- in forum Småbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-02-22, 21:20
  5. Gissa vad
    By dosiss in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-02-15, 10:08
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar