Avrapportering...
_0506 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2003
    #1

    Avrapportering...

    Har inte tid att vara här inne så mycket längre, förstår inte alls var tiden tar vägen... *ler*

    Ellen har nu varit förkyld i 2 veckor och det vill inte riktigt ge med sig.
    Storebror har haft magsjuka och kräks ner hela sängen och toan... blev inte mycket sömn den natten. Det känns som om jag inte riktigt kommit ikapp än, är tröttare än någonsin...

    Skruvat ihop IKEA möbler i flera dagar men v-rummet blev fint, nu ska jag bara sy nya gardiner åxå... det gäller att man bara ska lyckas ta sig till tygaffären.

    Maken fyller år idag och jag ska gå ner till köket och baka en kladdkaka och en ananaspaj.

    Hoppas ni har det bra.
    Vi \"ses\" snart igen hoppas jag!
  2. 1
    Avrapportering... Har inte tid att vara här inne så mycket längre, förstår inte alls var tiden tar vägen... *ler*

    Ellen har nu varit förkyld i 2 veckor och det vill inte riktigt ge med sig.
    Storebror har haft magsjuka och kräks ner hela sängen och toan... blev inte mycket sömn den natten. Det känns som om jag inte riktigt kommit ikapp än, är tröttare än någonsin...

    Skruvat ihop IKEA möbler i flera dagar men v-rummet blev fint, nu ska jag bara sy nya gardiner åxå... det gäller att man bara ska lyckas ta sig till tygaffären.

    Maken fyller år idag och jag ska gå ner till köket och baka en kladdkaka och en ananaspaj.

    Hoppas ni har det bra.
    Vi \"ses\" snart igen hoppas jag!
  3. Medlem sedan
    May 2000
    #2

    Hej

    Vad kul med nya möbler och smarrigt med kladdkaka och ananaspaj. Vad tråkigt att barnen är sjuka. :( Hoppas det ger med sig! Det skulle vara trevligt om ni är pigga så ni kan komma på torsdag!
  4. 2
    Hej Vad kul med nya möbler och smarrigt med kladdkaka och ananaspaj. Vad tråkigt att barnen är sjuka. :( Hoppas det ger med sig! Det skulle vara trevligt om ni är pigga så ni kan komma på torsdag!
  5. AnnaH m Agnes & Anton
    #3

    Visst är

    det trist när barnen är sjuka! Här har vi också varit rejält krassliga en tid nu; det verkar aldrig vilja gå över känns det som.. Som enföljd av detta sover ju Anton också så mycket sämre vilket lämnar den ammande mamman tröttare än vanligt.
    Kul med nya möbler! Hoppas ni är nöjda!
    Kram!
  6. 3
    Visst är det trist när barnen är sjuka! Här har vi också varit rejält krassliga en tid nu; det verkar aldrig vilja gå över känns det som.. Som enföljd av detta sover ju Anton också så mycket sämre vilket lämnar den ammande mamman tröttare än vanligt.
    Kul med nya möbler! Hoppas ni är nöjda!
    Kram!
  7. Medlem sedan
    Sep 1999
    #4

    Åh jag tänkte precis på dej

    när jag var ute och gick en tur med Johan. Undras hur det går för Cilla? om Ellen blivit frisk mm.

    Magsjuka är aldrig skoj, blää stackars Jesper.

    Om du kommer på torsdag så kan vi valla dej till tygaffären :-)
  8. 4
    Åh jag tänkte precis på dej när jag var ute och gick en tur med Johan. Undras hur det går för Cilla? om Ellen blivit frisk mm.

    Magsjuka är aldrig skoj, blää stackars Jesper.

    Om du kommer på torsdag så kan vi valla dej till tygaffären :-)

Liknande trådar

  1. också en avrapportering
    By doldis in forum Gravidsnack
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-11-12, 13:16
  2. Avrapportering (klättring)
    By krokodil1 in forum Autismspektrum
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-08-12, 06:49
  3. Avrapportering....
    By Elin. in forum _0607 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-01-23, 16:52
  4. Avrapportering
    By Alex m.Loke&Svante in forum _0607 Julibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-10-12, 10:58
  5. Avrapportering:
    By Alex m.Loke&Svante in forum _0607 Julibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-05-22, 20:34
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar