Här snorar vi vidare... +uppdaterat bloggen
_0506 Junibarn
  1. AnnaH m Agnes & Anton
    #1

    Här snorar vi vidare... +uppdaterat bloggen

    Jag har inte varit här inne på ett tag nu, tiden har inte räckt till riktigt. Hela familjen är jätteförkyld. Vet inte hur många förpackningar pappersnäsdukar vi förbrukat den senaste veckan..
    Anton är riktigt snorig och hostig. Jag var ner till vårdcentralen med honom i tisdags och de tog blodprov på honom. Provet visade dock inget alarmerande tydligen utan vi blev hemskickade med orden: \"Han är helt ok även om han låter som en kaffebryggare\".. Inte är det just mycket bättre trots att det nu gått flera dagar sedan dess. Han har blivit ordinerad slemlösande medicin och den gillar han inget vidare.
    Nu har förkylningen även spritt sig till mig.. Känner mig riktigt uschlig i dag. Sambon är dessutom borta och jobbar så jag har båda pyrena att roa själv. Lyckas lite halvdant måste jag säga..
    Agnes och jag har i alla fall just uppdaterat bloggen om någon är nyfiken att ta en titt. Bilder finns att beskåda på vad vi roat oss med den senaste veckan.
    Bilderna hamnade visst i lite märklig ordning men jag ooorkar inte ändra det just nu..

    http://agnesoanton.blogg.se

    Kram på er!
  2. 1
    Här snorar vi vidare... +uppdaterat bloggen Jag har inte varit här inne på ett tag nu, tiden har inte räckt till riktigt. Hela familjen är jätteförkyld. Vet inte hur många förpackningar pappersnäsdukar vi förbrukat den senaste veckan..
    Anton är riktigt snorig och hostig. Jag var ner till vårdcentralen med honom i tisdags och de tog blodprov på honom. Provet visade dock inget alarmerande tydligen utan vi blev hemskickade med orden: \"Han är helt ok även om han låter som en kaffebryggare\".. Inte är det just mycket bättre trots att det nu gått flera dagar sedan dess. Han har blivit ordinerad slemlösande medicin och den gillar han inget vidare.
    Nu har förkylningen även spritt sig till mig.. Känner mig riktigt uschlig i dag. Sambon är dessutom borta och jobbar så jag har båda pyrena att roa själv. Lyckas lite halvdant måste jag säga..
    Agnes och jag har i alla fall just uppdaterat bloggen om någon är nyfiken att ta en titt. Bilder finns att beskåda på vad vi roat oss med den senaste veckan.
    Bilderna hamnade visst i lite märklig ordning men jag ooorkar inte ändra det just nu..

    http://agnesoanton.blogg.se

    Kram på er!
  3. Medlem sedan
    May 2000
    #2

    Usch

    Vad tråkigt att ni är förkylda allihop. Kan inte vara kul att låta som en kaffebryggare! :) Vad kul med fingerfärg! Måste investera i sånt sen nån gång. Snyggt kök! Kul att få göra om hemma så det blir som man själv vill ha det!
  4. 2
    Usch Vad tråkigt att ni är förkylda allihop. Kan inte vara kul att låta som en kaffebryggare! :) Vad kul med fingerfärg! Måste investera i sånt sen nån gång. Snyggt kök! Kul att få göra om hemma så det blir som man själv vill ha det!

Liknande trådar

  1. Uppdaterat bloggen...
    By Therese & 3 små barn in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-06-03, 07:09
  2. Uppdaterat bloggen
    By Nettikan in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-09-12, 13:52
  3. Uppdaterat bloggen
    By Mactilda in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-09-10, 22:28
  4. Uppdaterat bloggen
    By Tiger_Lux in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-09-08, 19:37
  5. Uppdaterat bloggen
    By Anna m Ida o Gustav in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-04-01, 22:10
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar