Amma o gravid, andra tecken än vanligt?
Föräldraskap
  1. Medlem sedan
    Oct 2001
    #1

    Amma o gravid, andra tecken än vanligt?

    Jag fick min andra dotter i slutet av april och mensen har ej kommit igång. Äter sedan 3 mån Exlutena minipiller men har kännt av lite aktivitet i magen och trott på ÄL flera gånger men ingen mens dyker upp. Har sedan ca 10 dagar ont i fogarna igen (hade mycket ont under grav och innan dess ont vid varje ÄL) och mått lite illa i en knapp vecka och kännt av lite ont i brösten. Dock inte lika känslosam som jag brukar vara vid grav.

    Hörde nån berätta att hon fått foglossning igen av sina minipiller så jag vet varken ut eller in. Är jag gravid eller bara \"pillersjuk\".

    Vad har ni för erfarenheter av att ej ha fått tillbaka mensen innan nästa är på G och hur kändes det då gentemot en grav med tydlig mens-ÄL och sedan +.
  2. 1
    Amma o gravid, andra tecken än vanligt? Jag fick min andra dotter i slutet av april och mensen har ej kommit igång. Äter sedan 3 mån Exlutena minipiller men har kännt av lite aktivitet i magen och trott på ÄL flera gånger men ingen mens dyker upp. Har sedan ca 10 dagar ont i fogarna igen (hade mycket ont under grav och innan dess ont vid varje ÄL) och mått lite illa i en knapp vecka och kännt av lite ont i brösten. Dock inte lika känslosam som jag brukar vara vid grav.

    Hörde nån berätta att hon fått foglossning igen av sina minipiller så jag vet varken ut eller in. Är jag gravid eller bara \"pillersjuk\".

    Vad har ni för erfarenheter av att ej ha fått tillbaka mensen innan nästa är på G och hur kändes det då gentemot en grav med tydlig mens-ÄL och sedan +.
  3. Medlem sedan
    Aug 2002
    #2

    Mitt råd blir att...

    du får göra ett test antingen hemma el. hos mvc :-)
  4. 2
    Mitt råd blir att... du får göra ett test antingen hemma el. hos mvc :-)

Liknande trådar

  1. gravid tecken?
    By anonymt namn in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-11-03, 11:38
  2. gravid tecken?
    By anonymt namn in forum _0906 Junibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-11-02, 18:18
  3. Gravid tecken
    By anonymt namn in forum Gravidsnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-02-09, 19:15
  4. Gravid tecken!!!
    By Carro m Wilmer o *Melvin* in forum Försöker bli med barn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-04-24, 13:24
  5. 2 glas vin, amma som vanligt...??
    By ladydivine in forum Bebissnack
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2006-02-06, 14:37
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar