Veronicas 17 mån- rapport!!
_0405 Majbarn
  1. Majmamma med Veronica 16/5-04
    #1

    Veronicas 17 mån- rapport!!

    Hej allihopa!

    Kom på mig själv att jag glömde skriva förra månaden, tiden går så fort att jag trodde att jag hade rapporterat förra månad men sist jag skrev här var det för två månader sen.

    Veronica har blivit stora tjejen och älskar att gå på dagis, jobbigast för mig är att fösöka få med henne hem på eftermiddagarna.
    Hon pratar hela tiden.. och härmar alla ord vi säger.
    Hon kan alla namn på släktingarna, det låter så gulligt när hon börjar ropa på dem. (Ibland mitt i natten och i sömnen.
    Sömnen har varit bättre, sista veckan har hon vaknat varenda natt och varit vaken i minst 1 och 1/2 timma. Undrar vad det beror på?
    Veronica är jätte aktiv, hon håller igån hela dagarna. Att gå till parken o åka rutschkana är det bästa hon vet. Lego är oxå en favorit.
    Munnen är full med tänder och hon vill borsta dem själv hela tiden.
    Humöret är si så där, får hon inte som hon vill, ja, då lägger hon sig gärna på golvet o skriker. Hon kan oxå ge en en sån där mördarblick ibland.
    Sjunga och dansa till salsa är också populärt.

    Ok... det var lite från oss, nu måste jag till min trotsiga tjej som envisas med att stå o hoppa i soffan.

    Ha det så bra allihopa!!

    Kramar Majmamma med Veronica.
  2. 1
    Veronicas 17 mån- rapport!! Hej allihopa!

    Kom på mig själv att jag glömde skriva förra månaden, tiden går så fort att jag trodde att jag hade rapporterat förra månad men sist jag skrev här var det för två månader sen.

    Veronica har blivit stora tjejen och älskar att gå på dagis, jobbigast för mig är att fösöka få med henne hem på eftermiddagarna.
    Hon pratar hela tiden.. och härmar alla ord vi säger.
    Hon kan alla namn på släktingarna, det låter så gulligt när hon börjar ropa på dem. (Ibland mitt i natten och i sömnen.
    Sömnen har varit bättre, sista veckan har hon vaknat varenda natt och varit vaken i minst 1 och 1/2 timma. Undrar vad det beror på?
    Veronica är jätte aktiv, hon håller igån hela dagarna. Att gå till parken o åka rutschkana är det bästa hon vet. Lego är oxå en favorit.
    Munnen är full med tänder och hon vill borsta dem själv hela tiden.
    Humöret är si så där, får hon inte som hon vill, ja, då lägger hon sig gärna på golvet o skriker. Hon kan oxå ge en en sån där mördarblick ibland.
    Sjunga och dansa till salsa är också populärt.

    Ok... det var lite från oss, nu måste jag till min trotsiga tjej som envisas med att stå o hoppa i soffan.

    Ha det så bra allihopa!!

    Kramar Majmamma med Veronica.
  3. evaOregon
    #2

    Kul med rapport!

    Roligt att hon trivs på dagis!
  4. 2
    Kul med rapport! Roligt att hon trivs på dagis!
  5. Medlem sedan
    Sep 2003
    #3

    Hej!

    Jag håller med om att tiden går fort. Jag tänker att jag ska göra en sak och kommer på mig själv flera dagar senare med att inte ha gjort det.

    Kul att höra hur ni har det!
  6. 3
    Hej! Jag håller med om att tiden går fort. Jag tänker att jag ska göra en sak och kommer på mig själv flera dagar senare med att inte ha gjort det.

    Kul att höra hur ni har det!

Liknande trådar

  1. BM rapport & förlossnings rapport!!
    By johanna25 in forum _0810 Oktoberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-09-10, 09:03
  2. BVC-rapport
    By Lillis mamma in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-03-12, 18:57
  3. BM -Rapport V 36+4
    By Working Girl in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-07-11, 13:12
  4. lite rapport (eller lååång rapport)
    By holmberg in forum _0508 Augustibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-03-07, 19:28
  5. Rapport eller typ inte-rapport
    By Mamia utan vikt in forum Vikt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2005-10-31, 09:18
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar