Ny här:-)
_05 Vårbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2001
    #1

    Ny här:-)

    Är det här man får hänga om man har en dotter född 0505? Har varit runt och skrivit på en massa ställen men aldrig här. Hänger fortfarande kvar i ankomstgruppen. Jag heter Petra och har 2 barn. Linus född febr-02 och Linn född maj-05. Finns lite bilder i min info.
  2. 1
    Ny här:-) Är det här man får hänga om man har en dotter född 0505? Har varit runt och skrivit på en massa ställen men aldrig här. Hänger fortfarande kvar i ankomstgruppen. Jag heter Petra och har 2 barn. Linus född febr-02 och Linn född maj-05. Finns lite bilder i min info.
  3. Medlem sedan
    Sep 2003
    #2

    Jajemensan :-)

    Välkommen hit! Jag har en dotter född 050310 och en son född 010426. Lite mer om oss finns i infon.
  4. 2
    Jajemensan :-) Välkommen hit! Jag har en dotter född 050310 och en son född 010426. Lite mer om oss finns i infon.
  5. Medlem sedan
    Jan 2005
    #3

    vad kul!!!

    välkommen hit!!
    Jag har en flicka som faktiskt fyller fyra år IDAG!!! och en pojke på fyra månader. (mer finns i infon)
    Hoppas du ska trivas här!
  6. 3
    vad kul!!! välkommen hit!!
    Jag har en flicka som faktiskt fyller fyra år IDAG!!! och en pojke på fyra månader. (mer finns i infon)
    Hoppas du ska trivas här!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar