åtta veckor
Hjärtfel - barn
  1. ruthesther
    #1

    åtta veckor

    nu har det gått åtta veckor cirka sen grabben föddes och allt började. operation och hela kalaset. jag kände att jag trots allt fixadr det ganska bra. Han överlevde ju! men nu har jag börjat få för mig en massa otäcka tankar och sitter och gråter stött. är jag normal?
  2. 1
    åtta veckor nu har det gått åtta veckor cirka sen grabben föddes och allt började. operation och hela kalaset. jag kände att jag trots allt fixadr det ganska bra. Han överlevde ju! men nu har jag börjat få för mig en massa otäcka tankar och sitter och gråter stött. är jag normal?
  3. Medlem sedan
    Sep 2002
    #2

    om du inte är...

    normal så är det nog inte många som är normala här. Det kan jag lova. Oj Oj vilka svängar man kan ha från dag till dag. Många tårar har fällts här. Kram marita
  4. 2
    om du inte är... normal så är det nog inte många som är normala här. Det kan jag lova. Oj Oj vilka svängar man kan ha från dag till dag. Många tårar har fällts här. Kram marita
  5. Medlem sedan
    May 2002
    #3

    hejsan

    Du är helt normal..
    För min del är det nu 3 år sedan min dotter gjorde sin senaste op.. då va hon 11 månader.. å det va hennes 3.e..
    Å jag kan fortfarande börja gråta å bryta ihop totalt..
    Så är du inte normal så e inte jag det heller.. men det blir bättre med tiden =)

    Hoppas att din son mår bättre nu iallafall =)
    Kram Mia å Natalie
  6. 3
    hejsan Du är helt normal..
    För min del är det nu 3 år sedan min dotter gjorde sin senaste op.. då va hon 11 månader.. å det va hennes 3.e..
    Å jag kan fortfarande börja gråta å bryta ihop totalt..
    Så är du inte normal så e inte jag det heller.. men det blir bättre med tiden =)

    Hoppas att din son mår bättre nu iallafall =)
    Kram Mia å Natalie
  7. Medlem sedan
    Feb 2003
    #4

    Låter som jag....

    Jag klarade av att hålla ihop relativt bra tills vardagen rullade igång på riktigt. När vi hade varit hemma ett tag och börjat få ett vanligt bebisliv. Då kom alla känslorna ifatt mig, och jag hade en jättejobbig period.

    Jag tror att man stänger av lite medans allt händer, när det är ett mer kritiskt läge måste man funka och har inte tid att bryta ihop.

    Jag hade en period för ca en månad sedan när jag fixade att vara mamma åt mina barn på dagarna, sedan grät jag mig trött på kvällarna. Mådde riktigt kass faktiskt, men tror att det hjälpte, det är väl ett sätt att bearbeta allt man gått igenom.

    (Mer om mig i min info.)
  8. 4
    Låter som jag.... Jag klarade av att hålla ihop relativt bra tills vardagen rullade igång på riktigt. När vi hade varit hemma ett tag och börjat få ett vanligt bebisliv. Då kom alla känslorna ifatt mig, och jag hade en jättejobbig period.

    Jag tror att man stänger av lite medans allt händer, när det är ett mer kritiskt läge måste man funka och har inte tid att bryta ihop.

    Jag hade en period för ca en månad sedan när jag fixade att vara mamma åt mina barn på dagarna, sedan grät jag mig trött på kvällarna. Mådde riktigt kass faktiskt, men tror att det hjälpte, det är väl ett sätt att bearbeta allt man gått igenom.

    (Mer om mig i min info.)
  9. ruthesther -Jobed 03 & Sakeus 05
    #5

    ja...

    jag gråter mest när jag ammar honom på kvällen. för då är det lungt och skönt och storebror sover. men tror ni att Sakeus misstycker att mamma gråter när han äter? på verkar det honom kanske?
  10. 5
    ja... jag gråter mest när jag ammar honom på kvällen. för då är det lungt och skönt och storebror sover. men tror ni att Sakeus misstycker att mamma gråter när han äter? på verkar det honom kanske?

Liknande trådar

  1. Lite har hänt på åtta veckor
    By Landsbyggsmamman in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2009-01-07, 21:23
  2. åtta veckor kvar...
    By mandelblomma in forum _0809 Septemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-07-10, 08:54
  3. E med åtta
    By Eir & barnen in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-11-19, 11:09
  4. Åtta
    By Vera C med Selma in forum _0506 Junibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-04-05, 16:38
  5. ÅTTA VECKOR!!!!
    By ÅJ67 m 3 kidz in forum Vikt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2005-10-24, 09:39
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar