Hallååååå!
_0307 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2003
    #1

    Hallååååå!

    hallå, hallå, hallå....

    Japp, det ekar. Misstänkte det!

    Vad gör ni allihop?
  2. 1
    Hallååååå! hallå, hallå, hallå....

    Japp, det ekar. Misstänkte det!

    Vad gör ni allihop?
  3. Cissi med Gustav
    #2

    Ingenting....

    Vi bara latar oss idag.....Men snart ska vi iväg på 50-års kalas! :-)
  4. 2
    Ingenting.... Vi bara latar oss idag.....Men snart ska vi iväg på 50-års kalas! :-)
  5. Medlem sedan
    Feb 2003
    #3

    Hallå!!

    Jag är här.
    Har varit och kollat på Nickes hockeymatch på fm och ska nu ta och städa lite här hemma.
    Igår hade vi fotbollscup, jag hade ansvaret o var därför där heeela långa dagen , så man var sådär lagom trött när man kom hem, tog ett glas vin o lite mat och pang bom så sov man...
    Vad hittar du själv på idag då, Uschi
  6. 3
    Hallå!! Jag är här.
    Har varit och kollat på Nickes hockeymatch på fm och ska nu ta och städa lite här hemma.
    Igår hade vi fotbollscup, jag hade ansvaret o var därför där heeela långa dagen , så man var sådär lagom trött när man kom hem, tog ett glas vin o lite mat och pang bom så sov man...
    Vad hittar du själv på idag då, Uschi
  7. Medlem sedan
    Sep 2003
    #4

    Jaa, vad gör jag själv...

    Vi var ute och lekte på förmiddagen. Kallt. Brrr.
    Sedan har jag städat lite. Nu ska jag göra fruktsallad till mellis. Mamma kommer hit med lite blommor från landet alldeles snart.
    Karln jobbar.

    Lagom takt idag alltså :-)
  8. 4
    Jaa, vad gör jag själv... Vi var ute och lekte på förmiddagen. Kallt. Brrr.
    Sedan har jag städat lite. Nu ska jag göra fruktsallad till mellis. Mamma kommer hit med lite blommor från landet alldeles snart.
    Karln jobbar.

    Lagom takt idag alltså :-)
  9. Medlem sedan
    Oct 2002
    #5

    Jaa du...

    Håller på o velar hit o dit o får väl inte så mycket gjort alls egentligen...

    I morgon kl. 8.00 ska vi på samtal med en läkare på förlossningen. Vi har möjligheten att få ett planerat snitt, eller göra en vändning till redan i morgon - och om den lyckas sätts förlossningen då igång.

    Jag har alla de klassiska \"nervös-symtomen\" fast jag egentligen inte känner mig så jättenervös... mest är det nog för att jag inte är rikigt säker på vad jag egentligen vill: \"strida\" för ett snitt eller gå med på igångsättning...

    Så några tankar och tummar i morgon skulle inte skada....
  10. 5
    Jaa du... Håller på o velar hit o dit o får väl inte så mycket gjort alls egentligen...

    I morgon kl. 8.00 ska vi på samtal med en läkare på förlossningen. Vi har möjligheten att få ett planerat snitt, eller göra en vändning till redan i morgon - och om den lyckas sätts förlossningen då igång.

    Jag har alla de klassiska \"nervös-symtomen\" fast jag egentligen inte känner mig så jättenervös... mest är det nog för att jag inte är rikigt säker på vad jag egentligen vill: \"strida\" för ett snitt eller gå med på igångsättning...

    Så några tankar och tummar i morgon skulle inte skada....
  11. Medlem sedan
    Jul 2004
    #6

    Oj vad svårt!

    Blir du igångsatt imorgon då?
    Har inga råd, dock är jag själv igångsatt och det gick bra men det är klart att det är en väldig speciell känsla att bli igångsatt.

    Håller alla tummar, det viktigaste är ändå att du får det alt som du känner dig tryggast med !
  12. 6
    Oj vad svårt! Blir du igångsatt imorgon då?
    Har inga råd, dock är jag själv igångsatt och det gick bra men det är klart att det är en väldig speciell känsla att bli igångsatt.

    Håller alla tummar, det viktigaste är ändå att du får det alt som du känner dig tryggast med !
  13. Medlem sedan
    Sep 2002
    #7

    Tårta, Lejonkungen och Jourmottagning

    Eskil fyller 6 månader idag så det har vi firat med tårta.

    Valter har just vaknat efter 2 timmars lunchlur och kollar nu på Lejonkungen vi köpte på ICA igår för 20 kronor *gilla*

    Kl 17 har vi tid på jourmottagningen då Eskil tyvärr har öroninflammation igen :-(

    Annars görs inget speciellt idag, B stack precis iväg och jobbade.

    /mie
  14. 7
    Tårta, Lejonkungen och Jourmottagning Eskil fyller 6 månader idag så det har vi firat med tårta.

    Valter har just vaknat efter 2 timmars lunchlur och kollar nu på Lejonkungen vi köpte på ICA igår för 20 kronor *gilla*

    Kl 17 har vi tid på jourmottagningen då Eskil tyvärr har öroninflammation igen :-(

    Annars görs inget speciellt idag, B stack precis iväg och jobbade.

    /mie
  15. Medlem sedan
    Feb 2003
    #8

    skall tänka på dig imorgon Siv

    kommer att gå jättebra..vilket ni än väljer..känner så med dig..kommer ihåg när jag själv gick där med magen i vädret o all spänning som blir när det bara är en vecka kvar...styrkekram snart är liten hos dig
  16. 8
    skall tänka på dig imorgon Siv kommer att gå jättebra..vilket ni än väljer..känner så med dig..kommer ihåg när jag själv gick där med magen i vädret o all spänning som blir när det bara är en vecka kvar...styrkekram snart är liten hos dig
  17. Medlem sedan
    Oct 2002
    #9

    Kanske

    ... eller snarare \"troligen\" blir jag igångsatt i morgon. Om vändning nr 2 lyckas och allt verkar vara OK för det, samt att jag får vissa \"garantier\" av läkare o personal så kommer det att bli så.

    Tack för dina tummar!
  18. 9
    Kanske ... eller snarare \"troligen\" blir jag igångsatt i morgon. Om vändning nr 2 lyckas och allt verkar vara OK för det, samt att jag får vissa \"garantier\" av läkare o personal så kommer det att bli så.

    Tack för dina tummar!
  19. Medlem sedan
    Oct 2002
    #10

    Tack! *imt*

  20. 10
    Tack! *imt*
  21. Medlem sedan
    Apr 2003
    #11

    ;o)

    Vi kom just hem, har varit till vårra vänner 30 minuters bilresa bort och hälsat på några timmar. Selma somnade på hemväg och sover i bilen, skall snart bäras in, av min man. Sedan skall jag börja laga middag.
  22. 11
    ;o) Vi kom just hem, har varit till vårra vänner 30 minuters bilresa bort och hälsat på några timmar. Selma somnade på hemväg och sover i bilen, skall snart bäras in, av min man. Sedan skall jag börja laga middag.
  23. Medlem sedan
    Jan 2002
    #12

    Vi sover! ;-)

    vi har haft en riktig sovdag idag hela familjen. Efter en seeen natt med mycket vin med goda vänner så gick jag och Niklas och la oss med barnen igår vid 20 och sov hela natten. Sen har vi sovit middag allihopa ovanpå det. ;-) Nu ska vi åka och hämta en hylla!
  24. 12
    Vi sover! ;-) vi har haft en riktig sovdag idag hela familjen. Efter en seeen natt med mycket vin med goda vänner så gick jag och Niklas och la oss med barnen igår vid 20 och sov hela natten. Sen har vi sovit middag allihopa ovanpå det. ;-) Nu ska vi åka och hämta en hylla!
  25. sarah m maxen-03 o smultronbebisen v 23
    #13

    Vi har varit hos doktorn

    Max har halsfluss så han fick pencilling. Innan vi åkte hade jag städat kaninburar, och efter drbesöket tog jag en promenad med Max som somna i vagnen och sen gick vi förbi och kollad epappas innebandymatch och därefter åkte vi hem! Nu äter vi glass som är bra för onda halsar och i kväll sak vi vara så lata att vi beställer pizza. Vi äter inte det så ofta men såna här dagar då man är supertrött känns det underbart att slippa laga mat!
  26. 13
    Vi har varit hos doktorn Max har halsfluss så han fick pencilling. Innan vi åkte hade jag städat kaninburar, och efter drbesöket tog jag en promenad med Max som somna i vagnen och sen gick vi förbi och kollad epappas innebandymatch och därefter åkte vi hem! Nu äter vi glass som är bra för onda halsar och i kväll sak vi vara så lata att vi beställer pizza. Vi äter inte det så ofta men såna här dagar då man är supertrött känns det underbart att slippa laga mat!
  27. Medlem sedan
    Sep 2002
    #14

    Kollar

    På film med Jacob, försöker hålla Calle och Josh ifrån honom. Däremellan försöker jag bråka lite med maken, får ju inte låta honom slappna av ;)
  28. 14
    Kollar På film med Jacob, försöker hålla Calle och Josh ifrån honom. Däremellan försöker jag bråka lite med maken, får ju inte låta honom slappna av ;)
  29. Medlem sedan
    Aug 2003
    #15

    vi har precis kommit hem

    Var ut och cyklade i solnedgången och såg på fullmånen som gick upp. Nu fick vi lite kallt så maken och ungen är i duschen just nu.

    Vi har tagit det lugnt idag. Jag är jättetrött och har en förkylning som har satt sig i en körtel i min nacke och gör ont. Irriterande!
  30. 15
    vi har precis kommit hem Var ut och cyklade i solnedgången och såg på fullmånen som gick upp. Nu fick vi lite kallt så maken och ungen är i duschen just nu.

    Vi har tagit det lugnt idag. Jag är jättetrött och har en förkylning som har satt sig i en körtel i min nacke och gör ont. Irriterande!
  31. Ida & Toria
    #16

    VAB

    gör jag. Toria vaknade i morse med lite feber och jag kan inte riktigt se att det är okej att lämna henne på dagis om hon har det på det sättet.
    Skulle ha pluggat idag, men ack nej, det får bli nattarbete tills morgondagens seminarium.
  32. 16
    VAB gör jag. Toria vaknade i morse med lite feber och jag kan inte riktigt se att det är okej att lämna henne på dagis om hon har det på det sättet.
    Skulle ha pluggat idag, men ack nej, det får bli nattarbete tills morgondagens seminarium.

Liknande trådar

  1. men hallååååå..
    By tyrla in forum Singelmingel
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2009-05-09, 23:03
  2. Men hallååååå??
    By Glupp in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 48
    Senaste inlägg: 2009-04-10, 14:59
  3. Men hallååååå...
    By Grekyogin in forum Ordet är fritt
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2009-03-24, 23:22
  4. Hallååååå....
    By Grekyogin in forum Ordet är fritt
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2009-03-10, 08:14
  5. Hallååååå!
    By ullet in forum Ordet är fritt
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2008-11-06, 11:29
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar