hemma igen från Turkiet
_0507 Julibarn
  1. Madeleine med 4
    #1

    hemma igen från Turkiet

    Wilmer har varit en pärla, det har gått hur bra som hellst med honom och flickorna med:)

    Resan hem igår tyckte han nog var lite jobig för han ville inte sova mycket men åt desto mer. I natt var han dock ganska billig:) åt en gång per timme... skulle tro att det var resultat efter en jobbig resa. Idag är han sig själv igen.

    Nu har jag massor av tvätt, önskar man kunde skynda på maskinen.

    Vädret har varit kanon, lagom varmt en förmiddag och en eftermiddag med mulet och regn. Tyvärr har priserna nog fördubblat sen vi var där för två år sedan.
  2. 1
    hemma igen från Turkiet Wilmer har varit en pärla, det har gått hur bra som hellst med honom och flickorna med:)

    Resan hem igår tyckte han nog var lite jobig för han ville inte sova mycket men åt desto mer. I natt var han dock ganska billig:) åt en gång per timme... skulle tro att det var resultat efter en jobbig resa. Idag är han sig själv igen.

    Nu har jag massor av tvätt, önskar man kunde skynda på maskinen.

    Vädret har varit kanon, lagom varmt en förmiddag och en eftermiddag med mulet och regn. Tyvärr har priserna nog fördubblat sen vi var där för två år sedan.
  3. Medlem sedan
    Jun 2003
    #2

    Välkomna

    tillbaka till höstSverige. Nu har verkligen temperaturen sjunkit... Jag längtar till Turkiet men synd att det har blivit dyrare.
  4. 2
    Välkomna tillbaka till höstSverige. Nu har verkligen temperaturen sjunkit... Jag längtar till Turkiet men synd att det har blivit dyrare.
  5. Medlem sedan
    Nov 1999
    #3

    åh vad skönt

    det låter... Om exakt ett år befinner befinner vi oss på Cyperns playor (hoppas att kommande år går lika fort som det som precis varit).
    Nu ska jag ut i tvättstugan (men det är svårt att slita sig från Aff, eller hur?!)

    Allt gott!
    Marie
  6. 3
    åh vad skönt det låter... Om exakt ett år befinner befinner vi oss på Cyperns playor (hoppas att kommande år går lika fort som det som precis varit).
    Nu ska jag ut i tvättstugan (men det är svårt att slita sig från Aff, eller hur?!)

    Allt gott!
    Marie
  7. Madeleine med 4
    #4

    får inte

    alltså det kommande året får inte gå så fort, jag vill njuta av min lilla bäbis läääänge:)
  8. 4
    får inte alltså det kommande året får inte gå så fort, jag vill njuta av min lilla bäbis läääänge:)

Liknande trådar

  1. Hemma från Turkiet
    By Mill@n & Casper in forum _0112 Decemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-09-23, 14:48
  2. Hemma från Turkiet!
    By Mineo in forum _0505 Majbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-09-24, 11:13
  3. Hemma från Turkiet!
    By bettis in forum Vikt
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2006-08-20, 16:10
  4. Hemma igen från spa!
    By Malla in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-03-04, 17:17
  5. hemma från turkiet
    By tezze in forum _0405 Majbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-11-29, 15:33
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar