slemmig fråga
_0506 Junibarn
  1. Blää!
    #1

    slemmig fråga

    Jag har i två dagar fått en massa slem i underlivet. Det är vitt eller genomskinligt och märks när jag ska torka mig. Då får jag torka flera gånger och det blir som slemtrådar mellan papper och underliv. Det luktar inget. Kan det vara ägglossning eller något? Är jag ensam om detta?
  2. 1
    slemmig fråga Jag har i två dagar fått en massa slem i underlivet. Det är vitt eller genomskinligt och märks när jag ska torka mig. Då får jag torka flera gånger och det blir som slemtrådar mellan papper och underliv. Det luktar inget. Kan det vara ägglossning eller något? Är jag ensam om detta?
  3. En bläig till
    #2

    Helt normalt

    Jag har det till och från och det är helt normalt så länge det inte luktar illa enligt min barnmorska.

  4. 2
    Helt normalt Jag har det till och från och det är helt normalt så länge det inte luktar illa enligt min barnmorska.

  5. Medlem sedan
    Nov 2003
    #3

    Låter precis som ÄL *imt*

    .
  6. 3
    Låter precis som ÄL *imt* .
  7. Medlem sedan
    Mar 2003
    #4

    Du är inte ensam

    jag har haft så hela tiden i stort sett sedan avslaget försvunnit.
    Luktar det inte illa är det ingen fara.
    Jag ser det som något positivt eftersom jag alltid varit så hemskt torr i underlivet efter Jesper föddes.
    Underlättar mycket vid \"vuxen aktiviteter\"
  8. 4
    Du är inte ensam jag har haft så hela tiden i stort sett sedan avslaget försvunnit.
    Luktar det inte illa är det ingen fara.
    Jag ser det som något positivt eftersom jag alltid varit så hemskt torr i underlivet efter Jesper föddes.
    Underlättar mycket vid \"vuxen aktiviteter\"
  9. Medlem sedan
    Jul 2004
    #5

    Så där har jag med....

    ..sen ett par månader tillbaka.. kommer och å går, men verkar inte vara något mer än just flytningar.. trodde första att det var ÄL på G, men när ingen mens dök upp hajade jag att det inte var fallet.
  10. 5
    Så där har jag med.... ..sen ett par månader tillbaka.. kommer och å går, men verkar inte vara något mer än just flytningar.. trodde första att det var ÄL på G, men när ingen mens dök upp hajade jag att det inte var fallet.
  11. Medlem sedan
    Dec 2003
    #6

    ÄL, absolut! Imt

    xz
  12. 6
    ÄL, absolut! Imt xz

Liknande trådar

  1. Liten slemmig fråga
    By ajökenfröken in forum Ordet är fritt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2009-08-25, 18:01
  2. så slemmig.....
    By jallemor in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-09-02, 09:14
  3. Slemmig fråga
    By RHWH in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-02-06, 11:34
  4. Lite slemmig fråga (Preventivmedel)
    By Anonym in forum _0512 Decemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-01-23, 11:35
  5. Slemmig äl-fråga
    By Fortfarande sugen på bebis :) in forum Planera för barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-11-24, 19:51
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar