Gör allt för att hålla mig i från testet som
_0607 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Dec 1999
    #1

    Gör allt för att hålla mig i från testet som

    ligger i badrumsskåpet. Jag har bestämmt mig för att inte testa förrän nästa helg.
    Men det är vårt att hålla sig i från det. Men idag har vi varit i skogen och lekt med barnen. Fotograferat lite, har bland annat fått till årets julkort tror jag. Har lagt upp några andra kort i infot.
    Sen har jag stortvättat och vikit tvätt. Nu ska jag nog försöka baka lite, allt för att inte kasta mig över testet.
    Inga symptom idag alls
    Kram på er!
    Förresten vad gör ni dag!
  2. 1
    Gör allt för att hålla mig i från testet som ligger i badrumsskåpet. Jag har bestämmt mig för att inte testa förrän nästa helg.
    Men det är vårt att hålla sig i från det. Men idag har vi varit i skogen och lekt med barnen. Fotograferat lite, har bland annat fått till årets julkort tror jag. Har lagt upp några andra kort i infot.
    Sen har jag stortvättat och vikit tvätt. Nu ska jag nog försöka baka lite, allt för att inte kasta mig över testet.
    Inga symptom idag alls
    Kram på er!
    Förresten vad gör ni dag!
  3. Medlem sedan
    Nov 2002
    #2

    Gör som jag

    Jag gömde mitt sista CB för mig själv *S* Hoppades på att jag skulle glömma bort vart jag lagt den.. (Som om det skulle fungera..)

    För mig är det en slö dag idag. Jag var ute för första gången igår efter typ 2 år, kändes konstigt. Kändes konstigt för mig eftersom jag har gått under parollen \"Glitter&Glamour\" men upptäckte att jag inte alls hade lust med en utgång :S Därmed har jag ändå tappat en liten del av min sk. identitet.. Man inser att livet inte är som det har varit förrut. Upptäckte att jag trivs helt utmärkt med att vara hemma med mina barn. Är det åldern må tro?

    Sambon jobbar, stora flickan är på kalas och lillen sover.. Borde jag göra något annat är sitta här? vad gör ni?
  4. 2
    Gör som jag Jag gömde mitt sista CB för mig själv *S* Hoppades på att jag skulle glömma bort vart jag lagt den.. (Som om det skulle fungera..)

    För mig är det en slö dag idag. Jag var ute för första gången igår efter typ 2 år, kändes konstigt. Kändes konstigt för mig eftersom jag har gått under parollen \"Glitter&Glamour\" men upptäckte att jag inte alls hade lust med en utgång :S Därmed har jag ändå tappat en liten del av min sk. identitet.. Man inser att livet inte är som det har varit förrut. Upptäckte att jag trivs helt utmärkt med att vara hemma med mina barn. Är det åldern må tro?

    Sambon jobbar, stora flickan är på kalas och lillen sover.. Borde jag göra något annat är sitta här? vad gör ni?

Liknande trådar

  1. Allt ska man hålla koll på.
    By Gabricia in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-10-03, 18:15
  2. Ska man hålla sig borta från köket..
    By S-JJ in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-11-05, 17:18
  3. Att hålla allt inom familjen
    By anonymt namn in forum Mammasnack
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2007-09-06, 21:58
  4. svårt att hålla sig från aff*S*
    By CHENOA in forum Singelmingel
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-10-23, 09:39
  5. Kommer att hålla mig borta från AFF
    By Therese & 3 små barn in forum _05 Vårbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-05-29, 23:05
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar