Lövbiffsfyllning
Mat & dryck
  1. Solrosen
    #1

    Lövbiffsfyllning

    Hejsan!

    Vi ska ha gäster nästa helg o tänkte göra lövbiff som man rullar o har nån god fyllning i, nån som har recept eller tips på vad man kan ha i? Har kollat i de kokböcker jag har hemma men hittar inget.

    Blir jätteglá för hjälp!
  2. 1
    Lövbiffsfyllning Hejsan!

    Vi ska ha gäster nästa helg o tänkte göra lövbiff som man rullar o har nån god fyllning i, nån som har recept eller tips på vad man kan ha i? Har kollat i de kokböcker jag har hemma men hittar inget.

    Blir jätteglá för hjälp!
  3. Medlem sedan
    Apr 2003
    #2

    Hej vännen =)

    Kul att se dig här också!

    Jag brukar göra en röra på finstrimlad purjolök (ca 5 cm långa strimlor), dijonsenap och kapris som blir stark men oj så god. Kommer inte ihåg några exakta mått och receptet är nerpackat inför flytten men det är bara att smaka sig fram.

    Hoppas det blir en trevlig middag!

    Kram
  4. 2
    Hej vännen =) Kul att se dig här också!

    Jag brukar göra en röra på finstrimlad purjolök (ca 5 cm långa strimlor), dijonsenap och kapris som blir stark men oj så god. Kommer inte ihåg några exakta mått och receptet är nerpackat inför flytten men det är bara att smaka sig fram.

    Hoppas det blir en trevlig middag!

    Kram
  5. Medlem sedan
    Aug 1999
    #3

    varför inte..

    vitlöksost, bacon o gorgozola eller bara gorgonzola, soltorkade tomater o purjo.....åhhh blir lite hungrig nu!!
  6. 3
    varför inte.. vitlöksost, bacon o gorgozola eller bara gorgonzola, soltorkade tomater o purjo.....åhhh blir lite hungrig nu!!
  7. Solrosen
    #4

    Tack tack

    för tipset, det ska vi testa.

    O jag tror inte jag känner dig Eowyn....???? Kanske det är nån annan du förväxlar mig med. Jag har hetat Solrosen här ett bra tag, men ej sett nån annan med samma nick????
  8. 4
    Tack tack för tipset, det ska vi testa.

    O jag tror inte jag känner dig Eowyn....???? Kanske det är nån annan du förväxlar mig med. Jag har hetat Solrosen här ett bra tag, men ej sett nån annan med samma nick????
  9. Medlem sedan
    Apr 2003
    #5

    *s* Då finns det nog bestämt en Solros till

    för jag trodde du var samma Solros som håller till inne på Ankomst 2006/03 =). Hoppas du tycker om lövbiffsfyllningen.
  10. 5
    *s* Då finns det nog bestämt en Solros till för jag trodde du var samma Solros som håller till inne på Ankomst 2006/03 =). Hoppas du tycker om lövbiffsfyllningen.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar