tyvärr så blev det
Vikt
  1. Medlem sedan
    Aug 2005
    #1

    tyvärr så blev det

    inte som planerat:-( det blev godis i helgen för mig. känner dock att mig lite stolt: gick min timslånga promenad igår med två cyklade smågnälliga barn (var en hel del backar)skall gå idag med. känner dock att det är inte att ge upp, får ta nya tag. ser ju klart att det har blivit en skillnad på min rygg å även lite på magen. det här e nog bland det tuffaste att jag gjort: jag börjar lägga om min livstil, utan socker i 5 dagar (vadå abstinens???) min store börjar med sin adhd-medecin (lung= vad e det???) min lille gnälligare än den värsta pms-kärringen som finns, å han e grabb. tur, tänk om det varit en tjej!!!! nää jag ska, jag ska, jag ska, jag ska fixa detta med:-)
    skönt att det är bra väder iallafall.....

    kramisar
  2. 1
    tyvärr så blev det inte som planerat:-( det blev godis i helgen för mig. känner dock att mig lite stolt: gick min timslånga promenad igår med två cyklade smågnälliga barn (var en hel del backar)skall gå idag med. känner dock att det är inte att ge upp, får ta nya tag. ser ju klart att det har blivit en skillnad på min rygg å även lite på magen. det här e nog bland det tuffaste att jag gjort: jag börjar lägga om min livstil, utan socker i 5 dagar (vadå abstinens???) min store börjar med sin adhd-medecin (lung= vad e det???) min lille gnälligare än den värsta pms-kärringen som finns, å han e grabb. tur, tänk om det varit en tjej!!!! nää jag ska, jag ska, jag ska, jag ska fixa detta med:-)
    skönt att det är bra väder iallafall.....

    kramisar
  3. Medlem sedan
    Dec 2002
    #2

    Jaja

    Du kan inte vänta dig att du ska kunna förändra allting på en gång. För visst är det hela livsstilen som måste ändras om man ska kunna gå ned i vikt och framför allt hålla vikten. Fortsätt jobba och ge dig inte! Hoppas det blir bra för din kille med medicinen förresten.
  4. 2
    Jaja Du kan inte vänta dig att du ska kunna förändra allting på en gång. För visst är det hela livsstilen som måste ändras om man ska kunna gå ned i vikt och framför allt hålla vikten. Fortsätt jobba och ge dig inte! Hoppas det blir bra för din kille med medicinen förresten.

Liknande trådar

  1. Tyvärr...
    By försök med 2an in forum _1005 Majbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-08-30, 21:05
  2. TT jag såg tyvärr
    By A_Cei in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-03-10, 23:52
  3. Det blev tyvärr missfall
    By Titti:) in forum Missfall
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-11-27, 12:28
  4. Det blev tyvärr mf :(
    By lia29 in forum Svårt att bli gravid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-11-30, 10:45
  5. Tyvärr blev det missfall...
    By Lily of the valley in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 31
    Senaste inlägg: 2006-02-02, 10:43
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar