Max vände sig!!!
_0506 Junibarn
  1. Snorpan79 m.Tim-02, Max 11/5
    #1

    Max vände sig!!!

    från rygg till mage idag!!!!
    Vi kom hem från affären och lade honom på täcket på golvet.
    När pappa P tittar in i rummet är han precis på väg tillbaka till rygg igen!!!!
    Så underbart!!!!!!!

    Kram på er!!
  2. 1
    Max vände sig!!! från rygg till mage idag!!!!
    Vi kom hem från affären och lade honom på täcket på golvet.
    När pappa P tittar in i rummet är han precis på väg tillbaka till rygg igen!!!!
    Så underbart!!!!!!!

    Kram på er!!
  3. Medlem sedan
    Jul 2002
    #2

    en till här..

    Malte snurrar runt på båda hållen. Han vände sig från rygg till mage dagen innan 3 månaders dagen och dagen efter från mage til rygg... nu vet man aldrig vart man har honom.. Så nu börjas det... och så kommer det att vara resten av livet ;)
  4. 2
    en till här.. Malte snurrar runt på båda hållen. Han vände sig från rygg till mage dagen innan 3 månaders dagen och dagen efter från mage til rygg... nu vet man aldrig vart man har honom.. Så nu börjas det... och så kommer det att vara resten av livet ;)
  5. Medlem sedan
    Jul 2004
    #3

    Grattis!

    Säger jag till er stolta föräldrar!

    Själv är jag glad att Jakob just har hajar Titt-ut-leken... fast bara när han och pappa leker den *s\'
  6. 3
    Grattis! Säger jag till er stolta föräldrar!

    Själv är jag glad att Jakob just har hajar Titt-ut-leken... fast bara när han och pappa leker den *s\'
  7. Medlem sedan
    Nov 2003
    #4

    Ivan är likadan...

    precis som sina syskon så är han jättetidig med det fysiska.

    Får se om han lixom sina syskon kommer att stå upp och gå längs med möblerna när han är på pricken 6 månader, för det gjorde både Emil och Alice :o)

    Ivan vägrar ligga så som man lägger honom. Lägger jag honom på mage så snurrar han kvickt över på rygg, lägger jag honom på rygg så snurrar han lika kvickt över på mage. Det ser för roligt ut...

    kramis

    Anja
  8. 4
    Ivan är likadan... precis som sina syskon så är han jättetidig med det fysiska.

    Får se om han lixom sina syskon kommer att stå upp och gå längs med möblerna när han är på pricken 6 månader, för det gjorde både Emil och Alice :o)

    Ivan vägrar ligga så som man lägger honom. Lägger jag honom på mage så snurrar han kvickt över på rygg, lägger jag honom på rygg så snurrar han lika kvickt över på mage. Det ser för roligt ut...

    kramis

    Anja
  9. Medlem sedan
    May 2000
    #5

    Kul

    Det är så kul när de lär sig något nytt!
  10. 5
    Kul Det är så kul när de lär sig något nytt!

Liknande trådar

  1. Hon kom men vände om
    By Kat- in forum _0811 Novemberbarn
    Svar: 26
    Senaste inlägg: 2008-12-11, 14:09
  2. Han vände sig...
    By isha in forum _0807 Julibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-09-26, 17:30
  3. Han vände sig! :)
    By -Emla- in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-10-19, 20:30
  4. 4 m 2 dgr vände sej
    By Lappis m A, A & F in forum Flera barn - tvillingar & fler
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-03-20, 23:21
  5. 4 m 2 dgr vände sej
    By Lappis m A, A & F in forum _0511 Novemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-03-19, 18:24
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar