Blodblandad flytning?
_0510 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2001
    #1

    Blodblandad flytning?

    Har sedan i går kväll haft blodblandad flytning, ganaka \"tunn\", inte \"slemproppsaktig\" om man säger så. *S* I början var det mer \"färskt\" blod, och nu är det mer brunaktigt, men dock blod.

    Vad kan detta vara? Känner ju inget, förutom att magen tränar lite och blir stenhård ibland och man har svårt att gå medans den lugnar ner sig.

    Kan det vara slemproppen? Annat? När förlossningen med Freja starade så kom det blodblandad flytning på natten och sedan kom mensverken som ett brev på posten och sedan åkte vi till förlossningen och att förlossningen var igång var ett faktum. ;-)

    Men nu känner jag ju inget! Jo, jag har mått lite illa och haft lite magknip idag på fm, men inget allvarligt.

    Ja ja, att det händer NÅGOT därinne är väl troligt!
  2. 1
    Blodblandad flytning? Har sedan i går kväll haft blodblandad flytning, ganaka \"tunn\", inte \"slemproppsaktig\" om man säger så. *S* I början var det mer \"färskt\" blod, och nu är det mer brunaktigt, men dock blod.

    Vad kan detta vara? Känner ju inget, förutom att magen tränar lite och blir stenhård ibland och man har svårt att gå medans den lugnar ner sig.

    Kan det vara slemproppen? Annat? När förlossningen med Freja starade så kom det blodblandad flytning på natten och sedan kom mensverken som ett brev på posten och sedan åkte vi till förlossningen och att förlossningen var igång var ett faktum. ;-)

    Men nu känner jag ju inget! Jo, jag har mått lite illa och haft lite magknip idag på fm, men inget allvarligt.

    Ja ja, att det händer NÅGOT därinne är väl troligt!
  3. Medlem sedan
    Nov 2002
    #2

    Vet inte alls faktiskt ..

    .. men det låter ju inte som slemmisen eftersom det är så tunnt .. jag skulle bog ringa upp o fråga på förlossningen - jag skulle få panik om det var blod med i bilden överhuvudtaget - men då kanske det är jag som är fjantig :) Nåt på g är det garanterat :)
  4. 2
    Vet inte alls faktiskt .. .. men det låter ju inte som slemmisen eftersom det är så tunnt .. jag skulle bog ringa upp o fråga på förlossningen - jag skulle få panik om det var blod med i bilden överhuvudtaget - men då kanske det är jag som är fjantig :) Nåt på g är det garanterat :)
  5. Medlem sedan
    Jun 2002
    #3

    Så började det för mig...

    .... med blodblandat rinnigtslem så nog tror jag det är på gång allt! För mig började de 2 senaste så, på morgonen blod, slem och sedan på eftermiddagen - kvällen började värkarna.

    Hoppas att det börjar snart, Lycka till!
    /Anna-Lena
  6. 3
    Så började det för mig... .... med blodblandat rinnigtslem så nog tror jag det är på gång allt! För mig började de 2 senaste så, på morgonen blod, slem och sedan på eftermiddagen - kvällen började värkarna.

    Hoppas att det börjar snart, Lycka till!
    /Anna-Lena
  7. Medlem sedan
    Nov 1999
    #4

    hur känns det nu i kväll?

    Det kan vara tecken på att något är på gång.
    Jag skulle nog ringa in och fråga eftersom det är blod med.
    Bättre att fråga än att gå och undra över något.

    Spännande är det, för det har nog startat något för dig, det tror jag.
  8. 4
    hur känns det nu i kväll? Det kan vara tecken på att något är på gång.
    Jag skulle nog ringa in och fråga eftersom det är blod med.
    Bättre att fråga än att gå och undra över något.

    Spännande är det, för det har nog startat något för dig, det tror jag.

Liknande trådar

  1. blodblandad flytning v6
    By mina1982 in forum Gravidsnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-04-09, 20:20
  2. Blodblandad flytning
    By Väntar på trean in forum Förlossning
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-02-12, 16:51
  3. Blodblandad flytning
    By lotwe in forum _0805 Majbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-11-05, 14:13
  4. blodblandad flytning.
    By Nina m. Maja & Ellen in forum _0705 Majbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-04-18, 20:13
  5. Blodblandad flytning?
    By Yahoo in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-16, 22:20
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar