I går kväll
_0502 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2004
    #1

    I går kväll

    var sambon och ajg ute på spontan dejt:) Efter att ha städat lägenheten inför visningen idag så tyckte vi att vi skulle hitta på nåt så vi lämnade Axel hos farmor vid 5-tiden. Sen åkte vivtill Heron för att gå på bio, men när vi var där tyckte jag det skulle bli för sent med bio *s*. Istället gick vi och åt gott och bowlade en timme (jag krossade!). Jättetrevligt. Kändes inte alls lika jobbigt när han åkte till jobbet idag....
  2. 1
    I går kväll var sambon och ajg ute på spontan dejt:) Efter att ha städat lägenheten inför visningen idag så tyckte vi att vi skulle hitta på nåt så vi lämnade Axel hos farmor vid 5-tiden. Sen åkte vivtill Heron för att gå på bio, men när vi var där tyckte jag det skulle bli för sent med bio *s*. Istället gick vi och åt gott och bowlade en timme (jag krossade!). Jättetrevligt. Kändes inte alls lika jobbigt när han åkte till jobbet idag....
  3. Medlem sedan
    Sep 2000
    #2

    Vad härligt!!

    Spontandejt är ju jättemysigt!

    Maken och jag har varit i Globen och käkat Yakiniku till lunch och shoppat lite saker. Himla trevligt.
    Samuel var såklart med, men han sov mest hela tiden, så det var mysigt att gå runt där.

    Sen skulle vi åka hem och så fort vi satte oss i bilen och åkte ut från garaget så bestämde sig Samuel för att baja. Jättemysigt att köra hem sen! *S*
  4. 2
    Vad härligt!! Spontandejt är ju jättemysigt!

    Maken och jag har varit i Globen och käkat Yakiniku till lunch och shoppat lite saker. Himla trevligt.
    Samuel var såklart med, men han sov mest hela tiden, så det var mysigt att gå runt där.

    Sen skulle vi åka hem och så fort vi satte oss i bilen och åkte ut från garaget så bestämde sig Samuel för att baja. Jättemysigt att köra hem sen! *S*
  5. Anonym
    #3

    Vad kul

    oftast blir det ju som bäst när man gör det spontant! Och bowling var ett bra val, film kan man se hemma och det är ju inte vidare socialt att sitta där tyst...Tänk vad en liten dejt kan göra*s*
  6. 3
    Vad kul oftast blir det ju som bäst när man gör det spontant! Och bowling var ett bra val, film kan man se hemma och det är ju inte vidare socialt att sitta där tyst...Tänk vad en liten dejt kan göra*s*
  7. Medlem sedan
    Nov 2001
    #4

    Trevligt!

    Käka gott och bowla låter supermysigt! Bio är ju iofs hångelvänligt, men bowling är mycket roligare, särskilt när man krossar *s*
  8. 4
    Trevligt! Käka gott och bowla låter supermysigt! Bio är ju iofs hångelvänligt, men bowling är mycket roligare, särskilt när man krossar *s*
  9. Medlem sedan
    May 2004
    #5

    Vad mysigt!

    Nått sånt skulle jag och Jonas verkligen behöva!
    Tänk att det ska vara så svårt att tänka på sig själv ibland..
  10. 5
    Vad mysigt! Nått sånt skulle jag och Jonas verkligen behöva!
    Tänk att det ska vara så svårt att tänka på sig själv ibland..
  11. Medlem sedan
    Apr 2002
    #6

    Åhh, va mysigt!

    Så härligt att bara få gå iväg och ha lite mysigt tillsammans. :)) Men visst känns de lite naket och ovant?

    Jag går rätt så ofta utan barn men tycker ändå att jag saknar vagnen, vill ha den där!
  12. 6
    Åhh, va mysigt! Så härligt att bara få gå iväg och ha lite mysigt tillsammans. :)) Men visst känns de lite naket och ovant?

    Jag går rätt så ofta utan barn men tycker ändå att jag saknar vagnen, vill ha den där!

Liknande trådar

  1. Får bli en lugn kväll i kväll
    By Christopher in forum Singelmingel
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2012-01-29, 22:53
  2. kalljäst det kväll-kväll?
    By babaria in forum Mat & dryck
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-09-22, 11:07
  3. God kväll! Ikväll blir det kväll framför
    By JaCal in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-05-20, 03:14
  4. En tidig kväll i kväll.
    By Eir & barnen in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2007-06-28, 11:14
  5. Lyckad kväll i går kväll
    By daisy in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-07-09, 09:34
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar