KUBEN!!!!
Missfall
  1. Medlem sedan
    Jun 2000
    #1

    KUBEN!!!!

    Jag tvivlar på att du kommer ihåg mig.
    Jag höll till en del på FBG i vintras/våras och kommer ihåg dina glädjebesked och bedrövelser, jag skrev inte så mycket själv utan läste mest så därför tror jag inte du känner igen mig.
    Har inte varit på FBG sen i juni då jag blev gravid, tyvärr slutade det med MA i v15+2.

    Kikade runt lite och läste att du varit på inskrivning!!! blev så glad att sambon undrade vad jag hittat nu...
    Tänk att man kan glädjas så med någon man inte känner...

    Önskar dig all lycka i framtiden, håller tummar och tår för att allt ska gå bra för dig!

  2. 1
    KUBEN!!!! Jag tvivlar på att du kommer ihåg mig.
    Jag höll till en del på FBG i vintras/våras och kommer ihåg dina glädjebesked och bedrövelser, jag skrev inte så mycket själv utan läste mest så därför tror jag inte du känner igen mig.
    Har inte varit på FBG sen i juni då jag blev gravid, tyvärr slutade det med MA i v15+2.

    Kikade runt lite och läste att du varit på inskrivning!!! blev så glad att sambon undrade vad jag hittat nu...
    Tänk att man kan glädjas så med någon man inte känner...

    Önskar dig all lycka i framtiden, håller tummar och tår för att allt ska gå bra för dig!

  3. Medlem sedan
    Nov 2002
    #2

    Nämen åååh!

    Vad roligt att du känner igen mig! :-D Skrattar och ler!

    Tack för dina ord; de värmer verkligen!!!

    Men du vännen, jag beklagar å det grövsta vad ni har varit med om - livet är bra tufft emellanåt! *kramar om riktigt, riktigt superhårt*

    Må vi båda sitta med varsin småtting i famnen inom kort!

    kram,
  4. 2
    Nämen åååh! Vad roligt att du känner igen mig! :-D Skrattar och ler!

    Tack för dina ord; de värmer verkligen!!!

    Men du vännen, jag beklagar å det grövsta vad ni har varit med om - livet är bra tufft emellanåt! *kramar om riktigt, riktigt superhårt*

    Må vi båda sitta med varsin småtting i famnen inom kort!

    kram,

Liknande trådar

  1. Kuben 1
    By Kattis med L&A in forum _0806 Junibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-10-18, 12:14
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar