Idag...
_0502 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2000
    #1

    Idag...

    ...mår jag sååå mycket bättre. Samuel också. Skönt.
    Jag har knaprat Rinexin och lite värktabletter så man orkar med något.

    Mitt nya intresse är Tradera! Woohoo. Har redan tjänat över 300 spänn på gamla mammakläder och en vinteroverall som Hannah haft.
    Vad kul det är att få in lite pengar på sina gamla grejer som nästan aldrig använts...
  2. 1
    Idag... ...mår jag sååå mycket bättre. Samuel också. Skönt.
    Jag har knaprat Rinexin och lite värktabletter så man orkar med något.

    Mitt nya intresse är Tradera! Woohoo. Har redan tjänat över 300 spänn på gamla mammakläder och en vinteroverall som Hannah haft.
    Vad kul det är att få in lite pengar på sina gamla grejer som nästan aldrig använts...
  3. Anonym
    #2

    Visst är det kul OCH beroendeframkallande=)

    Har köpt lite utekläder till Meja o så \"råkade\" jag köpa ett par dyra jeans till mig som jag inte kunde ha...så kan det gå=) Har dock inte lagt ut nåt själv än, har ju så många tjejer att kläderna behövs ett bra tag till*s* Men jeansen måste jag ju sälja igen.
    (när man loggar in så är det en kille i en ruta med ett frågetecken, det är min man det)
  4. 2
    Visst är det kul OCH beroendeframkallande=) Har köpt lite utekläder till Meja o så \"råkade\" jag köpa ett par dyra jeans till mig som jag inte kunde ha...så kan det gå=) Har dock inte lagt ut nåt själv än, har ju så många tjejer att kläderna behövs ett bra tag till*s* Men jeansen måste jag ju sälja igen.
    (när man loggar in så är det en kille i en ruta med ett frågetecken, det är min man det)
  5. Medlem sedan
    Sep 2000
    #3

    Eller hur!

    Jag tog kort på en massa kläder redan i maj tror jag, men det är inte förrän nu jag tagit tag i det hela.
    Och vips bara sådär så säljer man en massa. Jätteskoj!
    Sånt man VET att man aldrig kommer använda är ju dumt att spara på. Mammakläder kommer INTE komma till användning här igen... och därmed heller inte Hannahs alla fina märkeskläder från USA eftersom jag inte tror att Samuel vill ha tjejkläder på sig. Men man vet ju aldrig. *S*

    Så trevligt när det plingar i inboxen av att någon köpt ens grejer!
  6. 3
    Eller hur! Jag tog kort på en massa kläder redan i maj tror jag, men det är inte förrän nu jag tagit tag i det hela.
    Och vips bara sådär så säljer man en massa. Jätteskoj!
    Sånt man VET att man aldrig kommer använda är ju dumt att spara på. Mammakläder kommer INTE komma till användning här igen... och därmed heller inte Hannahs alla fina märkeskläder från USA eftersom jag inte tror att Samuel vill ha tjejkläder på sig. Men man vet ju aldrig. *S*

    Så trevligt när det plingar i inboxen av att någon köpt ens grejer!
  7. Medlem sedan
    Nov 2001
    #4

    Tradera mera!

    Tradera ÄR skoj :-)
    Jag borde fotografera mina mammakläder och lägga ut dem till försäljning också. Känns bara så definitivt då att man aldrig mer ska ha dem själv... Men man kan ju köpa nya om behov skulle uppstå *s* Så blir det! I veckan ska jag arrangera och fota mammakläder. Extrapengar är kul! Har ju en vagn att spara ihop till ;-)
  8. 4
    Tradera mera! Tradera ÄR skoj :-)
    Jag borde fotografera mina mammakläder och lägga ut dem till försäljning också. Känns bara så definitivt då att man aldrig mer ska ha dem själv... Men man kan ju köpa nya om behov skulle uppstå *s* Så blir det! I veckan ska jag arrangera och fota mammakläder. Extrapengar är kul! Har ju en vagn att spara ihop till ;-)
  9. Medlem sedan
    Sep 2000
    #5

    Precis!!

    Jag har precis fått ihop 400 spänn till min nya vagn! :)
    Hur bra är inte det?
    Bara 4600 kvar! *S*
  10. 5
    Precis!! Jag har precis fått ihop 400 spänn till min nya vagn! :)
    Hur bra är inte det?
    Bara 4600 kvar! *S*
  11. Medlem sedan
    Sep 2000
    #6

    Menar...

    ...såklart 5600!
  12. 6
    Menar... ...såklart 5600!
  13. Medlem sedan
    Nov 2001
    #7

    *suck*

    Vad mycket det låter... 5600....
    Jag har 6000 kvar att spara ihop ;-)Men jag brukar räkna med sånt som jag ska sälja, typ vagnen vi har nu och luftdäcken och åkpåsen osv. Sen att jag kanske inte alls får de pengar jag vill för det förtränger jag *s* Men jag har ju faktiskt sålt två bilstolar! När jag bara får betalt så fattas det bara 4750 för mig!
    *går på garderobstur*
  14. 7
    *suck* Vad mycket det låter... 5600....
    Jag har 6000 kvar att spara ihop ;-)Men jag brukar räkna med sånt som jag ska sälja, typ vagnen vi har nu och luftdäcken och åkpåsen osv. Sen att jag kanske inte alls får de pengar jag vill för det förtränger jag *s* Men jag har ju faktiskt sålt två bilstolar! När jag bara får betalt så fattas det bara 4750 för mig!
    *går på garderobstur*
  15. Medlem sedan
    Sep 2000
    #8

    Hehe!

    Ja, här rasar buden in och det är ju trevligt.
    *fortsätter fota kläder och grejer*
  16. 8
    Hehe! Ja, här rasar buden in och det är ju trevligt.
    *fortsätter fota kläder och grejer*
  17. Medlem sedan
    Nov 2001
    #9

    Men hörru...

    Tror jag hittat dig på Tradera ;-) Du kan nog tjäna ännu mer om du struntar i köp nu pris. Du är för billig!!!! Tjäna mera på tradera *s*
  18. 9
    Men hörru... Tror jag hittat dig på Tradera ;-) Du kan nog tjäna ännu mer om du struntar i köp nu pris. Du är för billig!!!! Tjäna mera på tradera *s*
  19. Medlem sedan
    Sep 2000
    #10

    Men jag VILL...

    ...ju inte tjäna mer än jag tjänar...
    Jag skulle själv aldrig betala mer för grejerna än det där...
  20. 10
    Men jag VILL... ...ju inte tjäna mer än jag tjänar...
    Jag skulle själv aldrig betala mer för grejerna än det där...
  21. Medlem sedan
    May 2005
    #11

    Låter ju bra

    att du mår bättre... Tradera har jag aldrig provat på, vet inte vad jag skulle sälja, kanske lite leksaker, men det känns synd, likaså med barnkläder...
    Kram...
  22. 11
    Låter ju bra att du mår bättre... Tradera har jag aldrig provat på, vet inte vad jag skulle sälja, kanske lite leksaker, men det känns synd, likaså med barnkläder...
    Kram...
  23. Anonym
    #12

    Menar du att du oxå snöat in på en UJ nu?!*s*

    Då är ju Tradera en perfekt inkomstkälla när man nu väljer en så DYYYYR vagn=)
  24. 12
    Menar du att du oxå snöat in på en UJ nu?!*s* Då är ju Tradera en perfekt inkomstkälla när man nu väljer en så DYYYYR vagn=)
  25. Medlem sedan
    Sep 2000
    #13

    *nickar*

    Ja, jag har ju också blivit förförd av UJ-djävulen.
    Det är Flingans fel! *skyller ifrån sig*
    Dessutom vill jag sy en snygg manchesterklädsel!
  26. 13
    *nickar* Ja, jag har ju också blivit förförd av UJ-djävulen.
    Det är Flingans fel! *skyller ifrån sig*
    Dessutom vill jag sy en snygg manchesterklädsel!
  27. Anonym
    #14

    Ja med manchestern

    skulle ju t o m jag kunna offra mig*s* Men så lär det aldrig bli, utan jag väntar i stället på att den perfekta vagnen ska hinna dyka upp innan W är så stor att hon inte behöver vagn längre...
  28. 14
    Ja med manchestern skulle ju t o m jag kunna offra mig*s* Men så lär det aldrig bli, utan jag väntar i stället på att den perfekta vagnen ska hinna dyka upp innan W är så stor att hon inte behöver vagn längre...
  29. Medlem sedan
    Jun 2004
    #15

    Skönt

    att du mår bättre och härligt med turen till Globen. Man behöver få göra lite vuxensaker ibland:)

    Har ärligt talat aldrig varit inne på Tradera men det kanske är nåt man borde prova på. Sälja lite saker så jag kan köpa nya fina möbler när vi flyttar *s*
  30. 15
    Skönt att du mår bättre och härligt med turen till Globen. Man behöver få göra lite vuxensaker ibland:)

    Har ärligt talat aldrig varit inne på Tradera men det kanske är nåt man borde prova på. Sälja lite saker så jag kan köpa nya fina möbler när vi flyttar *s*
  31. Medlem sedan
    Nov 2001
    #16

    Mäh!

    Skyll inte på mig! Jag är heeeeeeeeeeeelt oskylig ju!
  32. 16
    Mäh! Skyll inte på mig! Jag är heeeeeeeeeeeelt oskylig ju!
  33. Medlem sedan
    May 2004
    #17

    Oskyldig????

    Du?? Eller hur! Du har ju tom dragit ner mig i UJ-träsket:-) VILL ha en rosablommig!
  34. 17
    Oskyldig???? Du?? Eller hur! Du har ju tom dragit ner mig i UJ-träsket:-) VILL ha en rosablommig!
  35. Medlem sedan
    Mar 2005
    #18

    Jag är blocket-beroende

    Det är väl ganska lika va?! Sålt två möbler som bara stod i källaren - helt ok. Vill sälja mer, men har inget just nu (förutom mannens alla tekniska prylar som bara är i vägen...).
    Sen rensade jag skåp och förråd och stod på en torgmarknad. Fick in 1000kr genom att bara sälja 5 och 10kr saker. Skräp för mig, fynd för någon annan. Och jag blev rikare! Kul!

    Andrahandsmarknaden är underbar! *också beroende*
  36. 18
    Jag är blocket-beroende Det är väl ganska lika va?! Sålt två möbler som bara stod i källaren - helt ok. Vill sälja mer, men har inget just nu (förutom mannens alla tekniska prylar som bara är i vägen...).
    Sen rensade jag skåp och förråd och stod på en torgmarknad. Fick in 1000kr genom att bara sälja 5 och 10kr saker. Skräp för mig, fynd för någon annan. Och jag blev rikare! Kul!

    Andrahandsmarknaden är underbar! *också beroende*
  37. Medlem sedan
    Sep 2004
    #19

    paha!

    Du är skyldig som synden!
    Dra ner dessa stackars själar i syndens näste*nickar och smackar med tungan*... ;-)
  38. 19
    paha! Du är skyldig som synden!
    Dra ner dessa stackars själar i syndens näste*nickar och smackar med tungan*... ;-)
  39. Medlem sedan
    Nov 2001
    #20

    men hallå!!!

    Vem var det som drog ner mig då? Kan det ha varit en viss person med ny babysnuggle? Ringarna på vattnet sprider sig, men det var DU som kastade stenen ;-)
  40. 20
    men hallå!!! Vem var det som drog ner mig då? Kan det ha varit en viss person med ny babysnuggle? Ringarna på vattnet sprider sig, men det var DU som kastade stenen ;-)

Liknande trådar

  1. Räddar vi för många idag sjuka idag?
    By kmcb in forum Ordet är fritt
    Svar: 42
    Senaste inlägg: 2009-09-01, 14:18
  2. mctur idag igen och idag ahr jag....
    By 0rcid in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-05-31, 18:52
  3. Nu lämnar jag er för idag, tack för idag
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-04-18, 17:37
  4. 1 vecka idag & hade bf idag...
    By malmötösen in forum _0801 Januaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-01-06, 17:41
  5. Tack för idag slut för idag
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-12-09, 20:36
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar