3 av 4 barn är sjuka!!!!!
_0506 Junibarn
  1. samandra
    #1

    3 av 4 barn är sjuka!!!!!

    det är bara största tjejen som är frisk!!!!
    dom andra är jätte snoriga,feber,hostiga.....det är så trist att de blir sjuka just nu,eller det finns väl inget bra tillfälle.
    Men jesper jobbar em denna vecka som kommer,och båda våra föräldrar åkte på utlandssemester i helgen så jag kan inte få hjälp av någon,visst det går ändå men det är alltid skönt om man kan få lite \"besök\" just vid middag,läxläsningstider mm.
    Tur att vi åker på helgsemester till helgen.....det blir göteborg och kungälv. tjejerna ska åka till sin biologiska pappa så det blir bara jesper och jag och grabbarna,lyxigt med bara 2 barn...

    Jag undrar vad ni använder för febertermometer,vi har en örontermometer som är kanon,men jojje har för små öron än så länge,och den stjärttermometer vi har tar 5min och då är min älskling jättearg.
    så jag ska köpa en ny men kan ni rekomendera någon???
  2. 1
    3 av 4 barn är sjuka!!!!! det är bara största tjejen som är frisk!!!!
    dom andra är jätte snoriga,feber,hostiga.....det är så trist att de blir sjuka just nu,eller det finns väl inget bra tillfälle.
    Men jesper jobbar em denna vecka som kommer,och båda våra föräldrar åkte på utlandssemester i helgen så jag kan inte få hjälp av någon,visst det går ändå men det är alltid skönt om man kan få lite \"besök\" just vid middag,läxläsningstider mm.
    Tur att vi åker på helgsemester till helgen.....det blir göteborg och kungälv. tjejerna ska åka till sin biologiska pappa så det blir bara jesper och jag och grabbarna,lyxigt med bara 2 barn...

    Jag undrar vad ni använder för febertermometer,vi har en örontermometer som är kanon,men jojje har för små öron än så länge,och den stjärttermometer vi har tar 5min och då är min älskling jättearg.
    så jag ska köpa en ny men kan ni rekomendera någon???
  3. Medlem sedan
    May 2000
    #2

    Usch

    Jobbigt när hela ungskocken är sjuka! Vi använder örontemp på M och på oss själva men till Sam använder vi stjärttermometer. Som du säger så tar den ganska lång tid och jag har tyvärr ingen bättre att rekommendera.
  4. 2
    Usch Jobbigt när hela ungskocken är sjuka! Vi använder örontemp på M och på oss själva men till Sam använder vi stjärttermometer. Som du säger så tar den ganska lång tid och jag har tyvärr ingen bättre att rekommendera.
  5. Medlem sedan
    Oct 2003
    #3

    Vad jobbigt!

    Hoppas alla kryar på sig snart. Vi använder Apotekets stjärttermometer, tar ca en minut.

    KRAM
  6. 3
    Vad jobbigt! Hoppas alla kryar på sig snart. Vi använder Apotekets stjärttermometer, tar ca en minut.

    KRAM
  7. Medlem sedan
    Jul 2004
    #4

    Nej men usch....

    ..vad jobbigt med en massa sjuklingar där hemma.

    Hoppas det går över snart och att alla blir krya inom kort!!
    Kram
  8. 4
    Nej men usch.... ..vad jobbigt med en massa sjuklingar där hemma.

    Hoppas det går över snart och att alla blir krya inom kort!!
    Kram
  9. Medlem sedan
    Oct 2004
    #5

    krya på er kramar i massor kommer här.*imt*

    f
  10. 5
    krya på er kramar i massor kommer här.*imt* f

Liknande trådar

  1. Är alla sjuka eller har sjuka barn??
    By BM66 in forum Singelmingel
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-11-14, 12:34
  2. Sjuka barn, sjuka mamma...
    By Annapanna31 in forum _0812 Decemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-02-17, 11:52
  3. Sjuka barn ska vara sjuka barn ;(
    By Akleja in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-02-06, 16:59
  4. Sjuka barn....
    By cia76 in forum _0810 Oktoberbarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2008-08-26, 09:47
  5. sjuka barn
    By sol¤ in forum _0407 Julibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-04-18, 19:36
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar