Hej på er här inne!
Försöker bli med barn
  1. Medlem sedan
    Mar 2004
    #1

    Hej på er här inne!

    Nu har jag läst här ett bra tag och nu är det väl dags att presentera sig!
    Jag heter Lisa och har en underbar liten Tuva på snart ett och ett halvt år.
    Vi jobbar på ett syskon till Tuvisen och är nu inne på vårt fjärde försök. Tredje försöket slutade tyvärr i missfall. =( I vecka 6 ville inte blivande bebisen stanna kvar. Det hade ju inte gått så lång tid men på bara några dagar hinner man ju drömma och längta en hel del!
    Innan Tuva blev till var det tuffa tider med tre missfall på drygt ett år och vi var helt knäckta. Efter dom tre bestämde vi oss för att lägga bebisverkstaden på is ett tag och vi tog en restresa till Grekland för att vila upp oss. Och gissa vem som blev till där?? Jo Tuva =) När vi inte gick och tänkte på det dygnet runt så gick det plötsligt bra, lite häftigt faktiskt.

    Jaja, det var lite om oss =)
    Skickar kramar till allihop här inne som har det tufft just nu, och även ni som fått plus förstås-grattis!!
  2. 1
    Hej på er här inne! Nu har jag läst här ett bra tag och nu är det väl dags att presentera sig!
    Jag heter Lisa och har en underbar liten Tuva på snart ett och ett halvt år.
    Vi jobbar på ett syskon till Tuvisen och är nu inne på vårt fjärde försök. Tredje försöket slutade tyvärr i missfall. =( I vecka 6 ville inte blivande bebisen stanna kvar. Det hade ju inte gått så lång tid men på bara några dagar hinner man ju drömma och längta en hel del!
    Innan Tuva blev till var det tuffa tider med tre missfall på drygt ett år och vi var helt knäckta. Efter dom tre bestämde vi oss för att lägga bebisverkstaden på is ett tag och vi tog en restresa till Grekland för att vila upp oss. Och gissa vem som blev till där?? Jo Tuva =) När vi inte gick och tänkte på det dygnet runt så gick det plötsligt bra, lite häftigt faktiskt.

    Jaja, det var lite om oss =)
    Skickar kramar till allihop här inne som har det tufft just nu, och även ni som fått plus förstås-grattis!!
  3. Cia76
    #2

    Välkommen!!

    SÅ söt din dotter är!! Underbart att hon blev till på er semester... dags för en ny Greklandsresa kanske ;o)

    Håller tummarna för er!
    KRAMIS
  4. 2
    Välkommen!! SÅ söt din dotter är!! Underbart att hon blev till på er semester... dags för en ny Greklandsresa kanske ;o)

    Håller tummarna för er!
    KRAMIS
  5. Medlem sedan
    Dec 1998
    #3

    Välkommen!

    Hoppas att du inte hinner göra dig för hemmastadd bara! ;-)

    /Ziro
  6. 3
    Välkommen! Hoppas att du inte hinner göra dig för hemmastadd bara! ;-)

    /Ziro
  7. Medlem sedan
    Sep 2005
    #4

    Välkommen!!!

    Det är alltså till Grekland mans ska åka... *ler*

    Kramar!
  8. 4
    Välkommen!!! Det är alltså till Grekland mans ska åka... *ler*

    Kramar!
  9. Trebarnsmor (än så länge*L*)
    #5

    Välkommen!!

    Hoppas du ska trivas här!
    Är själv ny och har inte hunnit skriva så mycket ännu.

    Vi jobbar på bebis nr fyra och vill vara lite hemliga pga omgivningen som tycker det räckte redan vid barn nr två *L*

    Jag är iallafall 32 och har tre pojkar födda -97, -00, -04.

    Vi har oxå ett MA i bagaget mellan tvåan och trean, och jag kan inte ens föreställa mig hur tungt ni måste ha haft det innan er lilla Tuva dök upp.
    Stor kram!
  10. 5
    Välkommen!! Hoppas du ska trivas här!
    Är själv ny och har inte hunnit skriva så mycket ännu.

    Vi jobbar på bebis nr fyra och vill vara lite hemliga pga omgivningen som tycker det räckte redan vid barn nr två *L*

    Jag är iallafall 32 och har tre pojkar födda -97, -00, -04.

    Vi har oxå ett MA i bagaget mellan tvåan och trean, och jag kan inte ens föreställa mig hur tungt ni måste ha haft det innan er lilla Tuva dök upp.
    Stor kram!

Liknande trådar

  1. Hej ny här inne.
    By Kristin in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-17, 07:47
  2. Var inne och
    By Agnest m6 in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-01-01, 21:49
  3. Så är man inne
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-01-01, 01:40
  4. Så är man inne
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-01-01, 01:01
  5. Så är man inne
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-01-01, 01:01
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar