Thaiboxning?
Resesnack
  1. ulmerkott
    #1

    Thaiboxning?

    Vi åker till Phuket, Karon Beach om 10 dagar.

    Skulle Thaiboxning kunna vara något att gå och se eller är det för våldsamt? Kan man se matcher eller träning nånstans? Äldsta sonen, 18 år, håller på med boxning och skulle säkert tycka att det vore kul att se thaiboxning på plats.

    Vad ska man annars tänka sig om man vill göra nått mer än bada och äta gott och ströva omkring? Mer avancerade saker som dykning och sådant faller bort eftersom vi har en knappt simkunnig 7åring med oss också.

    Nån sa något om en \"fjärilsfarm\" eller liknande. Någon som känner till det?
  2. 1
    Thaiboxning? Vi åker till Phuket, Karon Beach om 10 dagar.

    Skulle Thaiboxning kunna vara något att gå och se eller är det för våldsamt? Kan man se matcher eller träning nånstans? Äldsta sonen, 18 år, håller på med boxning och skulle säkert tycka att det vore kul att se thaiboxning på plats.

    Vad ska man annars tänka sig om man vill göra nått mer än bada och äta gott och ströva omkring? Mer avancerade saker som dykning och sådant faller bort eftersom vi har en knappt simkunnig 7åring med oss också.

    Nån sa något om en \"fjärilsfarm\" eller liknande. Någon som känner till det?
  3. Medlem sedan
    Jun 2003
    #2

    Inne i Patong...

    på Phuket finns thaiboxning,där arrangeras olika galor hela tiden.Sprang faktiskt på en utomhusring på Bangla road i phuket..bakom det stora barkomplexet Tiger Bar

    Att snorkla tycker jag ni ska göra ändå,dom har flytvästar, cyklop och simfötter kan hyras till en billig slant...annars har du ju elefantsafari,det var dessa elefanter som drog upp i bergen innan vågen kom.
    Sen har du en elefantschow på...hmm..tror de va Kata beach som heter Fantasia,ett helt nöjesfält uppbyggt kring elefanter..turistaktigt javisst..men en otrolig show.
  4. 2
    Inne i Patong... på Phuket finns thaiboxning,där arrangeras olika galor hela tiden.Sprang faktiskt på en utomhusring på Bangla road i phuket..bakom det stora barkomplexet Tiger Bar

    Att snorkla tycker jag ni ska göra ändå,dom har flytvästar, cyklop och simfötter kan hyras till en billig slant...annars har du ju elefantsafari,det var dessa elefanter som drog upp i bergen innan vågen kom.
    Sen har du en elefantschow på...hmm..tror de va Kata beach som heter Fantasia,ett helt nöjesfält uppbyggt kring elefanter..turistaktigt javisst..men en otrolig show.
  5. ulmerkott
    #3

    Tack för tips

    Det kanske blir lite thaiboxning då :-)
    Och så elefanter. Det gör väl inte så mycket att det är turistaktigt, för vi är ju turister.

    Det här med vatten är lite speciellt då jag själv älskar att dyka och snorkla, men har en sambo som är mycket rädd för vatten. Men vi kan nog dela på oss ibland. Själv har jag levet på egenhändigt harpunerad fisk på Fidji, dvs med egenhändigt tillverkad harpun också... :-)
  6. 3
    Tack för tips Det kanske blir lite thaiboxning då :-)
    Och så elefanter. Det gör väl inte så mycket att det är turistaktigt, för vi är ju turister.

    Det här med vatten är lite speciellt då jag själv älskar att dyka och snorkla, men har en sambo som är mycket rädd för vatten. Men vi kan nog dela på oss ibland. Själv har jag levet på egenhändigt harpunerad fisk på Fidji, dvs med egenhändigt tillverkad harpun också... :-)
  7. ilonka
    #4

    Det är ju nationalsport och för en som boxas så kan man faktiskt hitta de bästa boxarna i världen där! är han 18 så borde han även prova på att träna. Ett minne för livet. Kolla denna länk:

    http://www.singto.co.uk/Links/Links%20Page.htm.

    Massor av thaigym.

    kram// Thaoboxingstjej

  8. 4

    http://www.singto.co.uk/Links/Links%20Page.htm.

    Massor av thaigym.

    kram// Thaoboxingstjej

Liknande trådar

  1. Sweetie om Thaiboxning
    By MrsHyde in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-02-17, 15:43
  2. Combat och Thaiboxning
    By MrsHyde in forum Träning
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-02-11, 10:37
  3. Äta efter Thaiboxning?
    By MrsHyde in forum Träning
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-01-09, 21:48
  4. Thaiboxning!
    By MrsHyde in forum Träning
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-01-06, 22:24
  5. Thaiboxning!
    By MrsHyde in forum Vikt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-01-05, 22:40
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar