Min mat och träningshelg
Vikt
  1. Medlem sedan
    Sep 1998
    #1

    Min mat och träningshelg

    Ja en helg i husvagnen innebär i alla fall att man är ute mycket. Lördagen bjöd på fint men kallt väder och vi tog en utflykt till en sjö där vi grillade korv och promenerade med barnen i skogen, de var jätteduktiga på att klättra över stockar och sten :-) Och somnade gjorde de som stenar kl 19.30 :-)

    Idag har jag varit på BodyPump, som vanligt tar man i och ökar vikterna så det bränenr av mjölksyra innan låtarna är slut. Sköönt!

    Matmässigt; ja mensen kom och innan dess sötsuget men så länge det är begränsat till lördagarna så har jag inte det minsta dåligt samvete över lite mörk choklad och en skumboll :-))

    Sitter jus toch smälter söndagsmiddagen maken hade lagat til: potatis, köttfärslimpa, kokta morötter och lite sås på vv-grädde ( hans kompisar förfasas över att vi aldrig använt vispgrädde till maten *ryser* ) *s*
  2. 1
    Min mat och träningshelg Ja en helg i husvagnen innebär i alla fall att man är ute mycket. Lördagen bjöd på fint men kallt väder och vi tog en utflykt till en sjö där vi grillade korv och promenerade med barnen i skogen, de var jätteduktiga på att klättra över stockar och sten :-) Och somnade gjorde de som stenar kl 19.30 :-)

    Idag har jag varit på BodyPump, som vanligt tar man i och ökar vikterna så det bränenr av mjölksyra innan låtarna är slut. Sköönt!

    Matmässigt; ja mensen kom och innan dess sötsuget men så länge det är begränsat till lördagarna så har jag inte det minsta dåligt samvete över lite mörk choklad och en skumboll :-))

    Sitter jus toch smälter söndagsmiddagen maken hade lagat til: potatis, köttfärslimpa, kokta morötter och lite sås på vv-grädde ( hans kompisar förfasas över att vi aldrig använt vispgrädde till maten *ryser* ) *s*
  3. Medlem sedan
    Dec 2002
    #2

    Det låter helt okej

    Låter som en bra helg tycker jag! Utflykt och träning och liiiite godis!
  4. 2
    Det låter helt okej Låter som en bra helg tycker jag! Utflykt och träning och liiiite godis!
  5. Medlem sedan
    Feb 2000
    #3

    Vi har ställt undan...

    ... husvagnen men det känns inte helt ok. Problemet är bara att vi inte kan åka iväg nu när vi har hästarna hemma igen... Man kan inte få allt!

    God middag! Vad länge sedan jag åt köttfärslimpa!
  6. 3
    Vi har ställt undan... ... husvagnen men det känns inte helt ok. Problemet är bara att vi inte kan åka iväg nu när vi har hästarna hemma igen... Man kan inte få allt!

    God middag! Vad länge sedan jag åt köttfärslimpa!

Liknande trådar

  1. Träningshelg -> träningsvärk
    By -Annie- in forum Vikt
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2011-02-14, 23:43
  2. Träningshelg på G!
    By -Annie- in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-02-12, 10:35
  3. träningshelg!
    By Demeter in forum Vikt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-11-25, 20:28
  4. En intensiv träningshelg :)
    By Blomman in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-11-12, 21:26
  5. Träningshelg på StadiumXXL
    By Karamella in forum Vikt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-09-08, 19:05
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar