Shoppat en del...
_99 Alla barn
  1. Medlem sedan
    Aug 1998
    #1

    Shoppat en del...

    men inget till bebisen. Tittade på lite bebiskläder och suktade en del, men det får nog vänta ett tag till.

    Har varit i Växjö hos svärisarna i helgen och jag gick i affärer både i dag och igår *s*. Igår alldeles själv i lugn och ro och idag med resten av familjen. Det finns inte så mycket att välja på här i lilla småstaden så jag frossar verkligen när jag kommer till större ställen. Här finns inga mammakläder heller.

    Jag köpte lila långärmad mammatop och en randig långärmad mammatop till mig. Brun Bh och trosor i två storlekar större än vanligt. Det ni!!! *s* (bn:n alltså). Sen blev det en rosa halsduk med och strumpor.

    Olivia fick skärp, mössa och vinterstövlar. Andreas fick två tröjor, tre t-shirtar och kalsonger. Edwin fick en mössa.

    Jag har säkert handlat mer men det är det här jag kommer ihåg nu. Har haft en bra helg med andra ord.

    Kram!!!
  2. 1
    Shoppat en del... men inget till bebisen. Tittade på lite bebiskläder och suktade en del, men det får nog vänta ett tag till.

    Har varit i Växjö hos svärisarna i helgen och jag gick i affärer både i dag och igår *s*. Igår alldeles själv i lugn och ro och idag med resten av familjen. Det finns inte så mycket att välja på här i lilla småstaden så jag frossar verkligen när jag kommer till större ställen. Här finns inga mammakläder heller.

    Jag köpte lila långärmad mammatop och en randig långärmad mammatop till mig. Brun Bh och trosor i två storlekar större än vanligt. Det ni!!! *s* (bn:n alltså). Sen blev det en rosa halsduk med och strumpor.

    Olivia fick skärp, mössa och vinterstövlar. Andreas fick två tröjor, tre t-shirtar och kalsonger. Edwin fick en mössa.

    Jag har säkert handlat mer men det är det här jag kommer ihåg nu. Har haft en bra helg med andra ord.

    Kram!!!
  3. Dina m A & V + bf 19/1
    #2

    Oj, så duktigt:-)

    Förstår inte att du orkade shoppa så mycket, jag är ganska dålig på att shoppa jag märker jag...men så skönt att ha fyllt på garderoben lite grand!

    Bebiskläder har jag börjat kika på men orkar inte riktigt ta mig an det där, jag får väl ränna i affärer i december samtidigt som alla juklapparna ska inhandlas hehe....

    Kram!
  4. 2
    Oj, så duktigt:-) Förstår inte att du orkade shoppa så mycket, jag är ganska dålig på att shoppa jag märker jag...men så skönt att ha fyllt på garderoben lite grand!

    Bebiskläder har jag börjat kika på men orkar inte riktigt ta mig an det där, jag får väl ränna i affärer i december samtidigt som alla juklapparna ska inhandlas hehe....

    Kram!
  5. NillaN m. M99 Å L03
    #3

    VILL OXÅ

    shoppa...var så länge sen, Pirre handla i helgen, men jag vill med, men får vänta tills efter löningen....
  6. 3
    VILL OXÅ shoppa...var så länge sen, Pirre handla i helgen, men jag vill med, men får vänta tills efter löningen....

Liknande trådar

  1. Shoppat!
    By dosiss in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2007-11-09, 22:57
  2. Nu har jag shoppat!
    By mohlina in forum _0702 Februaribarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-03-21, 02:07
  3. Shoppat
    By Marie_AOA in forum Småbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-03-19, 20:22
  4. Har shoppat
    By dosiss in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-03-17, 23:53
  5. Nu har jag shoppat
    By Matilda med 3 in forum Småbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-03-15, 22:23
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar