Mirva! *ot*
_0404 Aprilbarn
  1. Åsa m 2+1
    #1

    Mirva! *ot*

    Vad blir det för bil?? *nyfis*

    Såg att det var bra pris på Volvo v50, den som ni har nu =) Funderar på ny bil nämligen..... Annars lär det väl bli en Toyota Avensis....

    Hoppas du får plats med alla barnvagnar i bilen *s*
  2. 1
    Mirva! *ot* Vad blir det för bil?? *nyfis*

    Såg att det var bra pris på Volvo v50, den som ni har nu =) Funderar på ny bil nämligen..... Annars lär det väl bli en Toyota Avensis....

    Hoppas du får plats med alla barnvagnar i bilen *s*
  3. Mirva m. Vincent -04 & Dominic -05
    #2

    Vi funderar och funderar

    Vår V50 säljs nu på fredag så snart måste vi hitta en annan... har varit och tittat på Renault Laguna idag men det var inget för oss... ska testa Peugeot 307 i veckan... Annars blir det förmodligen Ford Focus eller Ford Focus c-max...
  4. 2
    Vi funderar och funderar Vår V50 säljs nu på fredag så snart måste vi hitta en annan... har varit och tittat på Renault Laguna idag men det var inget för oss... ska testa Peugeot 307 i veckan... Annars blir det förmodligen Ford Focus eller Ford Focus c-max...
  5. Medlem sedan
    Jun 2002
    #3

    Har ni provat Renault Grand Scenic?

    En sån har vi beställt och den verkar toppen tycker jag! En stor bil i litet format, sjusitsig. Fäller man ner de bakre stolarna i golvet får man stooort bagage! Barnen sitter högt och ser bra ut. Mina pojkar stortrivdes i den. Provkör vet ja! Jag blev imponerad av den. Ford focus kändes för liten för oss iaf- så trött på att aldrig kunna ta med oss nån passagerare!
  6. 3
    Har ni provat Renault Grand Scenic? En sån har vi beställt och den verkar toppen tycker jag! En stor bil i litet format, sjusitsig. Fäller man ner de bakre stolarna i golvet får man stooort bagage! Barnen sitter högt och ser bra ut. Mina pojkar stortrivdes i den. Provkör vet ja! Jag blev imponerad av den. Ford focus kändes för liten för oss iaf- så trött på att aldrig kunna ta med oss nån passagerare!
  7. Mirva m. Vincent -04 & Dominic -05
    #4

    Ja igår!

    Provade vi en sån. Sambo gillade inte alls utseendet på bilen och vi fick plats med syskon-UJ där bak men inte med ngt annat. Säten i mitten bak var oxå hur liten som helst. Ford Focus har större bagage tom! Men nu ska vi kolla på Ford Focus c-max idag som är ännu större...
  8. 4
    Ja igår! Provade vi en sån. Sambo gillade inte alls utseendet på bilen och vi fick plats med syskon-UJ där bak men inte med ngt annat. Säten i mitten bak var oxå hur liten som helst. Ford Focus har större bagage tom! Men nu ska vi kolla på Ford Focus c-max idag som är ännu större...
  9. annasthlm
    #5

    Peugeot 307 Kombi

    kan jag varmt rekommendera!!!
    Eller Toyota - Corolla, Avensis, verso eller ej.
  10. 5
    Peugeot 307 Kombi kan jag varmt rekommendera!!!
    Eller Toyota - Corolla, Avensis, verso eller ej.

Liknande trådar

  1. Mirva
    By Marie_AOA in forum _0404 Aprilbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-01-22, 12:22
  2. Mirva!
    By Malin IGAF in forum _0404 Aprilbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-12-16, 08:28
  3. Mirva m. V & D
    By Linda m. Danne&Zebbe in forum _0404 Aprilbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-10-25, 20:31
  4. Mirva!
    By Adela in forum _0404 Aprilbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-10-17, 22:36
  5. Men ang Mirva
    By Anna in forum Småbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-12-07, 23:08
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar