kort hej
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Jan 2003
    #1

    kort hej

    Adrian är inlagd pa sjukhus och jag hittade en dator har...han har lyckats dra pa sig falsk krupp och bronkitis samtidigt....sjalv ar jag snuvig och har ont i halsen...far se om halvmaran blir installd for min del.
    Imorrn blir Adrian sjukskriven....tur det, jobbigt att dela rum med andra sjuka barn och Adrian vill ocksa hem...
    *kram*
  2. 1
    kort hej Adrian är inlagd pa sjukhus och jag hittade en dator har...han har lyckats dra pa sig falsk krupp och bronkitis samtidigt....sjalv ar jag snuvig och har ont i halsen...far se om halvmaran blir installd for min del.
    Imorrn blir Adrian sjukskriven....tur det, jobbigt att dela rum med andra sjuka barn och Adrian vill ocksa hem...
    *kram*
  3. Medlem sedan
    Jan 2003
    #2

    utskriven

    inte sjukskriven...;-)
  4. 2
    utskriven inte sjukskriven...;-)
  5. SiF
    #3

    Usch

    vad jobbigt med falsk krupp, det är så läskigt när de får svårt med amningen. Skönt att ni får komma hem i morgon iaf.
    När ska du springa halvmaran?
  6. 3
    Usch vad jobbigt med falsk krupp, det är så läskigt när de får svårt med amningen. Skönt att ni får komma hem i morgon iaf.
    När ska du springa halvmaran?
  7. Lena Cw.de
    #4

    Usch då!!

    Hoppas att Adrian kryar på sig fort och att du får sova lite grann i natt.

    Har de lika hemska sängar som här nere, en sån där låda som man kan dra ut och lägga i 3 delar av en madrass och man vaknar varje gång man vänder sig.
  8. 4
    Usch då!! Hoppas att Adrian kryar på sig fort och att du får sova lite grann i natt.

    Har de lika hemska sängar som här nere, en sån där låda som man kan dra ut och lägga i 3 delar av en madrass och man vaknar varje gång man vänder sig.
  9. Medlem sedan
    Apr 2004
    #5

    Stackars Adrien

    Ingé kul pâ sjukhus! Vad skönt att ni fâr komma hem. Jag antar att ni kommer hem med en pâse mediciner om han skulle bli dâlig igen. Kram till lille Adrien frân mig.
  10. 5
    Stackars Adrien Ingé kul pâ sjukhus! Vad skönt att ni fâr komma hem. Jag antar att ni kommer hem med en pâse mediciner om han skulle bli dâlig igen. Kram till lille Adrien frân mig.
  11. Medlem sedan
    May 2000
    #6

    Undrade litet där...

    ...men tänkte att det var något tyskt..Usch, stackars killen med falsk krupp och bronkit, det är inget kul alls. Hoppas att du får bra medicin med dig hem. Tack och lov brukar det ju ge sig ganska fort.
    Hoppas att du kryar på dig också, så att du inte missar ditt lopp!
  12. 6
    Undrade litet där... ...men tänkte att det var något tyskt..Usch, stackars killen med falsk krupp och bronkit, det är inget kul alls. Hoppas att du får bra medicin med dig hem. Tack och lov brukar det ju ge sig ganska fort.
    Hoppas att du kryar på dig också, så att du inte missar ditt lopp!
  13. Medlem sedan
    Oct 2003
    #7

    Stackars liten


    Å vad trist!!
    Stackars liten... sympatiserar helt med både er och honom...

    Vår lille verkar äntligen vara på bättringsvägen, och det är så skönt.
    Fullmåne imorgon, så hoppas bebis kommer då!

    Krya på sig Adrian!
  14. 7
    Stackars liten
    Å vad trist!!
    Stackars liten... sympatiserar helt med både er och honom...

    Vår lille verkar äntligen vara på bättringsvägen, och det är så skönt.
    Fullmåne imorgon, så hoppas bebis kommer då!

    Krya på sig Adrian!
  15. Medlem sedan
    Feb 2004
    #8

    stackars liten!

    hoppas han kryar på sig snart!
    krya på er kramar
  16. 8
    stackars liten! hoppas han kryar på sig snart!
    krya på er kramar
  17. LOx
    #9

    Åh vad tråkigt

    Både för Adrian (givetvis: kan inte vara kul att ligga på sjukhus) samt för dig.

    Hoppas att han mår bättre snart.
  18. 9
    Åh vad tråkigt Både för Adrian (givetvis: kan inte vara kul att ligga på sjukhus) samt för dig.

    Hoppas att han mår bättre snart.
  19. daisy
    #10

    Usch

    och fy, stackars liten


    skickar kram till er alla
  20. 10
    Usch och fy, stackars liten


    skickar kram till er alla
  21. Anonym
    #11

    Stackars liten

    Väldigt jobbigt när de små har svårt att andas. Hoppas han känner sig bättre snart.
  22. 11
    Stackars liten Väldigt jobbigt när de små har svårt att andas. Hoppas han känner sig bättre snart.
  23. evaOregon
    #12

    Usch, inte skoj!

    Ike hade falsk krupp när han var liten, men det gick ganska snabbt över. Hoppas han blir bättre snart!
  24. 12
    Usch, inte skoj! Ike hade falsk krupp när han var liten, men det gick ganska snabbt över. Hoppas han blir bättre snart!
  25. Medlem sedan
    Oct 2001
    #13

    Ingen rolig kombination!

    Mot krupp, genomfuktig jättevarm luft som i ett badrum med stängd dörr och alla varmvattenkrana pâ MAX! Eller riktigt torr kall kall luft sâ som den sällan blir annat än pâ vintern i norden... Nummer tvâ är faktiskt effektivare! Ettan är bra i brist pâ tvâan ;)

    Hoppas han blir bra snart, L har haft falskt krupp ett par gânger i sitt liv, första gângen var värst och gângerna efter mindre och mindre intensiva och därmed mindre skrämmande. Bronkitis är jäkla s**t och vâra barn fâr det med jämna mellanrum, L fick ju senast en astmatisk bronkitis, inte roligt! :(

    KRAM!!!
  26. 13
    Ingen rolig kombination! Mot krupp, genomfuktig jättevarm luft som i ett badrum med stängd dörr och alla varmvattenkrana pâ MAX! Eller riktigt torr kall kall luft sâ som den sällan blir annat än pâ vintern i norden... Nummer tvâ är faktiskt effektivare! Ettan är bra i brist pâ tvâan ;)

    Hoppas han blir bra snart, L har haft falskt krupp ett par gânger i sitt liv, första gângen var värst och gângerna efter mindre och mindre intensiva och därmed mindre skrämmande. Bronkitis är jäkla s**t och vâra barn fâr det med jämna mellanrum, L fick ju senast en astmatisk bronkitis, inte roligt! :(

    KRAM!!!
  27. Medlem sedan
    Jan 2004
    #14

    Usch då, hoppas

    han blir frisk snart! och du oxå.
  28. 14
    Usch då, hoppas han blir frisk snart! och du oxå.

Liknande trådar

  1. kort för kort och en småskuld till
    By Anonym i dag in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-03-08, 14:25
  2. Vill ni se, en kort kort stund
    By ullet in forum Ordet är fritt
    Svar: 34
    Senaste inlägg: 2010-03-10, 13:34
  3. kort (lagom kort) tunn kofta?
    By ~Marie~ in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-10-01, 12:13
  4. snyggast skor till kort kort?
    By tjejn in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-11-09, 12:04
  5. Barn enkät! *kort,kort*
    By Plottis & tjejerna in forum _0607 Julibarn
    Svar: 28
    Senaste inlägg: 2005-12-12, 11:31
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar