Hallå på er!!!
_0309 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2004
    #1

    Hallå på er!!!

    Har det lungt på jobbet (för en gångs skull....) så jag satt och kollade igenom era album. Oj vad stora barn alla har fått!!!! Jag tänker på alla som de små ettåringar de var när jag senast var rikitgt aktiv här...?? Har alla vuxit alltså????
    Såååååå söta och fina ungar alla har!! Det var jättekul att kolla. Blev inspirerad att lägga in några bilder själv i albumet... får se vilket år det blir bara... *hrm*

    Stor kram till alla i höstrusket!! / A-K
  2. 1
    Hallå på er!!! Har det lungt på jobbet (för en gångs skull....) så jag satt och kollade igenom era album. Oj vad stora barn alla har fått!!!! Jag tänker på alla som de små ettåringar de var när jag senast var rikitgt aktiv här...?? Har alla vuxit alltså????
    Såååååå söta och fina ungar alla har!! Det var jättekul att kolla. Blev inspirerad att lägga in några bilder själv i albumet... får se vilket år det blir bara... *hrm*

    Stor kram till alla i höstrusket!! / A-K
  3. Medlem sedan
    Jan 2003
    #2

    Hej där!

    Jaaa, hysta in några bilder på Alma och Dante så vi får se hur de små godingarna har vuxit till sig! *Vill se*!
    Kram, och försök hålla dig här lite oftare nu va?!
  4. 2
    Hej där! Jaaa, hysta in några bilder på Alma och Dante så vi får se hur de små godingarna har vuxit till sig! *Vill se*!
    Kram, och försök hålla dig här lite oftare nu va?!
  5. Medlem sedan
    Dec 2000
    #3

    Hejsan!

    Det var inte igår som sagt! Lägg gärna in bilder på dina godingar!

    Kram
  6. 3
    Hejsan! Det var inte igår som sagt! Lägg gärna in bilder på dina godingar!

    Kram
  7. Medlem sedan
    Apr 2004
    #4

    Fortfarande på jobbet...

    ...och lika lungt har jag... *skööööönt*

    Har faktiskt hunnit läsa lite! *ojdå* Förstår att lill-C precis fått glasögon. Hoppas hon låter de sitta på näsan - hon ser ju bara GUDOMLIG ut i dem!!!!!!

    Ska kasta in några kort på änglarna mina snart - man vill ju såklart visa upp det man är stoltast i världen över!!!! :-)

    Självklart är mitt mål att kolla in här oftare. Ni är alla för goa som skriver här!
    Just nu är jag dock lite upptagen av min nyinköpta overlock symaskin jag skaffade i veckan, samt mitt snickeri projekt (som måste pågå i köket... vi bor ju bara i en 3:a....) av \"hallmöbler\"... såååå mycket roligt!!!!

    Kram,kram!!
  8. 4
    Fortfarande på jobbet... ...och lika lungt har jag... *skööööönt*

    Har faktiskt hunnit läsa lite! *ojdå* Förstår att lill-C precis fått glasögon. Hoppas hon låter de sitta på näsan - hon ser ju bara GUDOMLIG ut i dem!!!!!!

    Ska kasta in några kort på änglarna mina snart - man vill ju såklart visa upp det man är stoltast i världen över!!!! :-)

    Självklart är mitt mål att kolla in här oftare. Ni är alla för goa som skriver här!
    Just nu är jag dock lite upptagen av min nyinköpta overlock symaskin jag skaffade i veckan, samt mitt snickeri projekt (som måste pågå i köket... vi bor ju bara i en 3:a....) av \"hallmöbler\"... såååå mycket roligt!!!!

    Kram,kram!!
  9. Medlem sedan
    Apr 2004
    #5

    Hej Nina!

    Ja som jag skrev till C så har jag nu hunnit läsa lite också vad ni skrivit de senaste dagarna (längre än så är svårt att hinna - ni är fortfarande mkt bra på att skriva!). Så jag läste om din depression (eller du kanske inte har den diagnosen.. men i alla fall....), vill bara skicka dig VARMA STORA KRAMAR!!! Tycker du gör det fantastiskt!!! Själv har jag 3½ år mellan mina barn - Alma var en ängel och väldigt hjälpsam, och Dante var lugn och nöjd han med - och ändå är man en urvriden trasa stundtals.
    Blir det en ond cirkel man aldrig kommer ur pga för lite sömn, all energi som tas från amningen, barn och make då är det inte lätt att även se ljusglimtarna. Min räddning var syjuntan jag hade tur att få börja i. En kväll i veckan var MIN - och har så förblivit!! Torsdagskvällar är heliga för att mamma A-k ska orka en vecka till!!!! När Dante var bebis ringde slim till syjuntan när det var dax att amma - sen for jag tillbaka och sydde efter amingen igen! Nu vet barnen att de ser mig inte förräns nästa dag - mamma är borta halva natten och SYYYYYR!!!

    Försök hitta dig något du får komma iväg på. Det är GULD värt!!!

    Jätte kram till dig Nina!! / A-k
  10. 5
    Hej Nina! Ja som jag skrev till C så har jag nu hunnit läsa lite också vad ni skrivit de senaste dagarna (längre än så är svårt att hinna - ni är fortfarande mkt bra på att skriva!). Så jag läste om din depression (eller du kanske inte har den diagnosen.. men i alla fall....), vill bara skicka dig VARMA STORA KRAMAR!!! Tycker du gör det fantastiskt!!! Själv har jag 3½ år mellan mina barn - Alma var en ängel och väldigt hjälpsam, och Dante var lugn och nöjd han med - och ändå är man en urvriden trasa stundtals.
    Blir det en ond cirkel man aldrig kommer ur pga för lite sömn, all energi som tas från amningen, barn och make då är det inte lätt att även se ljusglimtarna. Min räddning var syjuntan jag hade tur att få börja i. En kväll i veckan var MIN - och har så förblivit!! Torsdagskvällar är heliga för att mamma A-k ska orka en vecka till!!!! När Dante var bebis ringde slim till syjuntan när det var dax att amma - sen for jag tillbaka och sydde efter amingen igen! Nu vet barnen att de ser mig inte förräns nästa dag - mamma är borta halva natten och SYYYYYR!!!

    Försök hitta dig något du får komma iväg på. Det är GULD värt!!!

    Jätte kram till dig Nina!! / A-k
  11. Medlem sedan
    Aug 2002
    #6

    Hejsan

    Kul att få ett livstecken:). Hoppas allt är bra med dig och barnen, kram.
  12. 6
    Hejsan Kul att få ett livstecken:). Hoppas allt är bra med dig och barnen, kram.
  13. Medlem sedan
    Nov 1999
    #7

    Jamen det VAR väl på tiden...

    Man BÖRJAR ju undra om vi är för o-balla för att du ska vara med oss eller ej...*s*
  14. 7
    Jamen det VAR väl på tiden... Man BÖRJAR ju undra om vi är för o-balla för att du ska vara med oss eller ej...*s*
  15. Medlem sedan
    Apr 2004
    #8

    HAHAHAHHAAAA!!!

    Jo det är ju det då... det är så OBALLT här, jämfört med med annars så total balla liv!! ;-)
  16. 8
    HAHAHAHHAAAA!!! Jo det är ju det då... det är så OBALLT här, jämfört med med annars så total balla liv!! ;-)

Liknande trådar

  1. Hallå, Hallå, finns ni kvar
    By Mamma Erik in forum Ordet är fritt
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2011-05-22, 08:16
  2. Hallå hallå, har ni plockat fram
    By sprengja in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2011-03-12, 15:15
  3. Hallå! Hallå! *knackar i glas*
    By malojeli in forum Ordet är fritt
    Svar: 32
    Senaste inlägg: 2010-11-10, 18:52
  4. Mensen halla, hallå, hallå
    By -Catharina- in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-01-29, 21:23
  5. Hallå *ropar* hallå hallå *Eko*
    By Gula in forum Våra barn (födda 2003–07)
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-04-14, 07:44
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar