Tjenixen
_0605 Majbarn
  1. Nilla v.8+3
    #1

    Tjenixen

    Tänkte att det dax att ge ett litet tecken från mig. Har inte skrivit på länge men läser istort sett varje dag. Äter postafen två gånger om dagen för att hålla illamåendet i schack...hmmm stavas det så??...nåväl super duper trött och somnar ca 19,30 varje kväll. Maken är något frustrerad...*L* Ni som passerat vecka 9 hade ni ont, typ mensvärk i vecka 9? Jag har haft ganska ont i tre dagar nu, det maler liksom hela tiden...tänker att det ska nog vara så...livmodern växer ju...nåväl dax att krypa till kojs nu.
    Kram till alla
  2. 1
    Tjenixen Tänkte att det dax att ge ett litet tecken från mig. Har inte skrivit på länge men läser istort sett varje dag. Äter postafen två gånger om dagen för att hålla illamåendet i schack...hmmm stavas det så??...nåväl super duper trött och somnar ca 19,30 varje kväll. Maken är något frustrerad...*L* Ni som passerat vecka 9 hade ni ont, typ mensvärk i vecka 9? Jag har haft ganska ont i tre dagar nu, det maler liksom hela tiden...tänker att det ska nog vara så...livmodern växer ju...nåväl dax att krypa till kojs nu.
    Kram till alla
  3. ulle v 11
    #2

    Hade

    också mensvärk i vecka 9 i några dagar, men nu har det gått över. Trodde ett tag att nåt inte var som det skulle, men det var nog bara växtvärk.
  4. 2
    Hade också mensvärk i vecka 9 i några dagar, men nu har det gått över. Trodde ett tag att nåt inte var som det skulle, men det var nog bara växtvärk.
  5. Medlem sedan
    Oct 2003
    #3

    Vecka 9...

    var faktiskt den värsta veckan för mig också. Jag bara sov och sov och mådde illa. Men nu i vecka 12 är allt väck, såå skönt!! Jag har haft molvärk till och från hela tiden och har det fortfarande. Förra graviditeten så hade jag den värsta mensvärken i mitten på grav, runt v 20. Jag kunde vakna på natten och nästan gråta för det gjorde så ont. Men det var helt i sin ordning... Hoppas du piggnar till snart, jag vet hur jobbigt det är att vara så utslagen!
  6. 3
    Vecka 9... var faktiskt den värsta veckan för mig också. Jag bara sov och sov och mådde illa. Men nu i vecka 12 är allt väck, såå skönt!! Jag har haft molvärk till och från hela tiden och har det fortfarande. Förra graviditeten så hade jag den värsta mensvärken i mitten på grav, runt v 20. Jag kunde vakna på natten och nästan gråta för det gjorde så ont. Men det var helt i sin ordning... Hoppas du piggnar till snart, jag vet hur jobbigt det är att vara så utslagen!

Liknande trådar

  1. tjenixen
    By fiffiluran in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-11-15, 19:37
  2. Tjenixen!
    By pösmunken in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-10-23, 13:32
  3. Tjenixen...
    By panila in forum _0607 Julibarn
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2007-06-08, 18:57
  4. Tjenixen!
    By Nalle Maja in forum Sex & erotik
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-04-02, 07:09
  5. Tjenixen!
    By Jenny+fyra kottar in forum _0502 Februaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-08-13, 20:15
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar