Gjort IVF och lyckats
Provrörsbefruktning - IVF
  1. Medlem sedan
    Oct 2005
    #1

    Gjort IVF och lyckats

    Hej!
    Har gjort Ivf och lyckades på första försöket! Helt otroligt men det e sant, kan inte tro det själv! Är så j*a nervös nu. Är nu i 6 veckan så det är några dagar kvar...kommer man hela tiden vara så nervös över att det ska gå bra? Är man mer orolig bara för att man gjort IVF? Det känns så iaf...
    Det tog ett tag innan vi fick fram några ägg på rätt storlek o.s.v och det blev \"bara\" 2 ägg... Fast nu gick det ju bra så då känns det bra. Blev besviken vid utplockningen...
    Är det någon annan som har lyckats med IVF? Hö av er gräna till mig! Kram på er
  2. 1
    Gjort IVF och lyckats Hej!
    Har gjort Ivf och lyckades på första försöket! Helt otroligt men det e sant, kan inte tro det själv! Är så j*a nervös nu. Är nu i 6 veckan så det är några dagar kvar...kommer man hela tiden vara så nervös över att det ska gå bra? Är man mer orolig bara för att man gjort IVF? Det känns så iaf...
    Det tog ett tag innan vi fick fram några ägg på rätt storlek o.s.v och det blev \"bara\" 2 ägg... Fast nu gick det ju bra så då känns det bra. Blev besviken vid utplockningen...
    Är det någon annan som har lyckats med IVF? Hö av er gräna till mig! Kram på er
  3. Medlem sedan
    May 2001
    #2

    Grattis

    och hoppas alla dom resterande veckorna och dagarna går bra :)

    Vi har själva inte lyckats efter IVF, eller ICSI som vi har gjort 3 ggr utan prinsen kom själv efter sista misslyckandet :) ingen aning om hur utan en dag bara var han där.

    Oron och nervositeten fanns där länge för mig, det la sig rätt mycket efter stora UL i v 17 men fanns ända där bak i huvudet att tänk om nåt händer, men allt gick bra och nu är han 6 mån redan.

    Stor kram och lycka till med magen.
  4. 2
    Grattis och hoppas alla dom resterande veckorna och dagarna går bra :)

    Vi har själva inte lyckats efter IVF, eller ICSI som vi har gjort 3 ggr utan prinsen kom själv efter sista misslyckandet :) ingen aning om hur utan en dag bara var han där.

    Oron och nervositeten fanns där länge för mig, det la sig rätt mycket efter stora UL i v 17 men fanns ända där bak i huvudet att tänk om nåt händer, men allt gick bra och nu är han 6 mån redan.

    Stor kram och lycka till med magen.
  5. Lilla jag
    #3

    GRATTIS, har också lyckats

    Jag har också lyckats med IVF, det var för några år sedan. Fick tvillingar och allting gick bra, det gör det säkert för dig också!
  6. 3
    GRATTIS, har också lyckats Jag har också lyckats med IVF, det var för några år sedan. Fick tvillingar och allting gick bra, det gör det säkert för dig också!
  7. Zasa
    #4

    Grattis!

    Självklart är man lite skakis i början - fast vi lyckades också på första försöket! Men, vi har hittat på mycket annat för att slippa tänka på det och nu (barnet kommer i januari) är man mest nervös för dess nedkomst (och att man äter rätt - om du såg Kalla Fakta igår om grav-mat och livsmedelsverkets \"rekommendationer\" ...)

    Kram och lycka till !! Att oroa sig verkar vara en del av vardagen (säger syrran som har två idag och är en riktig hönsmamma) // Zasa
  8. 4
    Grattis! Självklart är man lite skakis i början - fast vi lyckades också på första försöket! Men, vi har hittat på mycket annat för att slippa tänka på det och nu (barnet kommer i januari) är man mest nervös för dess nedkomst (och att man äter rätt - om du såg Kalla Fakta igår om grav-mat och livsmedelsverkets \"rekommendationer\" ...)

    Kram och lycka till !! Att oroa sig verkar vara en del av vardagen (säger syrran som har två idag och är en riktig hönsmamma) // Zasa

Liknande trådar

  1. DET HAR LYCKATS!!!!!
    By Cortexia in forum Provrörsbefruktning - IVF
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2010-05-05, 17:58
  2. Jag har lyckats...
    By Zinita in forum Mat & dryck
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-10-24, 08:15
  3. Nu har jag lyckats...
    By Corinne m. 4 in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-04-19, 21:11
  4. Ni som lyckats
    By Terese A in forum Tonåringar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-12-07, 23:04
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar