Har bakat...
_0502 Februaribarn
  1. Flingan
    #1

    Har bakat...

    helt otippat har jag bakat matmuffins idag :-) Provsmakade en halv när de var nybakade och varma men ska snart smaska i mig ett par till kvällsmat. Inte smakade dem som det superdupergoda vi åt i måndags (köpta från muffin bakery) men de får duga. Måste nog åka till Fridhemsplan snart =0)
  2. 1
    Har bakat... helt otippat har jag bakat matmuffins idag :-) Provsmakade en halv när de var nybakade och varma men ska snart smaska i mig ett par till kvällsmat. Inte smakade dem som det superdupergoda vi åt i måndags (köpta från muffin bakery) men de får duga. Måste nog åka till Fridhemsplan snart =0)
  3. Anonym
    #2

    Vad hade du i?

    Var de goda?
  4. 2
    Vad hade du i? Var de goda?
  5. Medlem sedan
    Jun 2004
    #3

    Gott!

    Har provat göra matmuffins en gång och de blev jätteäckliga. Sen dess har jag inte vågat mig på det, trots att jag hittat massa recept som verkar bra... Kanske ska göra ett nytt försök - det var trots allt 5 år sen sist:)
  6. 3
    Gott! Har provat göra matmuffins en gång och de blev jätteäckliga. Sen dess har jag inte vågat mig på det, trots att jag hittat massa recept som verkar bra... Kanske ska göra ett nytt försök - det var trots allt 5 år sen sist:)
  7. Medlem sedan
    Nov 2001
    #4

    Hmmm

    Kombinerade ihop ett recept utifrån vad jag hade hemma. Blandade mjöl och havregryn och fyllde med fetaost, tomat och broccoli. Smakade sådär. Helt ok, men långt ifrån Muffin Bakery- muffinsarna.

    (Hade i ägg, olja, och nåt mer som jag glömt...)
  8. 4
    Hmmm Kombinerade ihop ett recept utifrån vad jag hade hemma. Blandade mjöl och havregryn och fyllde med fetaost, tomat och broccoli. Smakade sådär. Helt ok, men långt ifrån Muffin Bakery- muffinsarna.

    (Hade i ägg, olja, och nåt mer som jag glömt...)
  9. Medlem sedan
    Nov 2001
    #5

    Bakpulver förståss... *imt*

    .
  10. 5
    Bakpulver förståss... *imt* .
  11. Medlem sedan
    Nov 2001
    #6

    Sådär

    Inte jätteäckligt, men inte jättegott heller. Antingen försöker jag igen eller så köper jag i fortsättningen *s*
  12. 6
    Sådär Inte jätteäckligt, men inte jättegott heller. Antingen försöker jag igen eller så köper jag i fortsättningen *s*
  13. Medlem sedan
    May 2004
    #7

    Åhh!

    Gud vad sugen jag blev! Vill ha matmuffins NU!
    Lite långt att åka för en muffins bara...så jag får nog prova på att baka jag med.
    SYND att dom inte blev lika goda! Eller tur....
    KRAM
  14. 7
    Åhh! Gud vad sugen jag blev! Vill ha matmuffins NU!
    Lite långt att åka för en muffins bara...så jag får nog prova på att baka jag med.
    SYND att dom inte blev lika goda! Eller tur....
    KRAM

Liknande trådar

  1. Bakat
    By alissa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-12-23, 09:09
  2. Har bakat
    By -ullebulle- in forum Mat & dryck
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-06-15, 08:29
  3. Har bakat
    By compax in forum Vikt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-05-03, 17:43
  4. Nu har jag bakat...
    By AnjaL in forum _0506 Junibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-04-22, 19:32
  5. Nu har jag bakat...
    By Netis in forum Mat & dryck
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-03-28, 18:24
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar