Godkväll
_0412 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2000
    #1

    Godkväll

    Jonatan rullade (!) nerför trappan igår kväll. Han klättrade upp själv utan att vi märkte det. Han grät lite men slutade fort och lekte som vanligt efter det i ca 45 minuter. Verkade inte vara någon fara, fast hjärtat stannade nog på mig när jag såg honom ramla.

    Jag sov dåligt för att jag ville kolla honom hela tiden, men ingen fara med honom idag. Som vanligt :)

    Vi ska sätta upp grinden nere så han inte kan krypa upp för trappan själv, men det är så många skruvar så det har dröjt lite för länge...
  2. 1
    Godkväll Jonatan rullade (!) nerför trappan igår kväll. Han klättrade upp själv utan att vi märkte det. Han grät lite men slutade fort och lekte som vanligt efter det i ca 45 minuter. Verkade inte vara någon fara, fast hjärtat stannade nog på mig när jag såg honom ramla.

    Jag sov dåligt för att jag ville kolla honom hela tiden, men ingen fara med honom idag. Som vanligt :)

    Vi ska sätta upp grinden nere så han inte kan krypa upp för trappan själv, men det är så många skruvar så det har dröjt lite för länge...
  3. Medlem sedan
    Dec 2000
    #2

    Alltid så....

    ....man tror inte att dom skall lära sig allt så fort men så plötsligt så bara kan dom det! *ler*

    Tur att allt gick bra iaf!
  4. 2
    Alltid så.... ....man tror inte att dom skall lära sig allt så fort men så plötsligt så bara kan dom det! *ler*

    Tur att allt gick bra iaf!
  5. Jenny med Gustav
    #3

    Ojoj

    Är rädd att jag ska glömma grinden uppe eller nere. Vi har en rätt lång svängd trapp, vågar inte tänka på om han ramlar.
  6. 3
    Ojoj Är rädd att jag ska glömma grinden uppe eller nere. Vi har en rätt lång svängd trapp, vågar inte tänka på om han ramlar.
  7. Medlem sedan
    May 1999
    #4

    Japp det går undan!

    Vi har oxå källartrapp och Stella är som blixten uppför den så fort man vänder ryggen till. Peppar peppar, än har hon inte drullat ner men en grind vore ju på sin plats.

    ;)
  8. 4
    Japp det går undan! Vi har oxå källartrapp och Stella är som blixten uppför den så fort man vänder ryggen till. Peppar peppar, än har hon inte drullat ner men en grind vore ju på sin plats.

    ;)

Liknande trådar

  1. Godkväll!
    By HiB. in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 23
    Senaste inlägg: 2008-01-12, 21:25
  2. Godkväll
    By USAnna in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-01-09, 03:05
  3. Godkväll
    By MiaMaria in forum _0210 Oktoberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-01-06, 20:04
  4. Godkväll
    By -Cecilia- in forum _0210 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-12-31, 08:56
  5. Godkväll
    By MiaMaria in forum _0210 Oktoberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-11-05, 18:44
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar