Fyndade på klädbytardag i går!!!
_0506 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2003
    #1

    Fyndade på klädbytardag i går!!!

    1 kortärmad POP body vit med bruna ränder strl 68
    1 kortärmad omlottbody POP med sköldpaddstryck strl 68
    1 långärmad blå POP tröja med biltryck strl 80
    1 röd långärmad body från Åhlens strl 74/80
    1 randig body \"little baby\" från Lindex strl 74
    1 kortärmad röd/blå/vit randig Bamsebody från Lindex strl 68 ( David har precis växt ur sin i strl 62, blev så glad när jag hittade denna)
    1 par blåa Mexx jeans strl 80
    1 par snickarbyxor från HM strl 74
    1 par snickarbyxor från Åhlens strl 80
    1 par blå fodrade POP byxor strl 68
    1 par beige POP byxor i jeans-tyg strl 80
    1 par gummistövlar strl 22

    320 kr betalade jag, är jättenöjd! 10-50 kr per plagg. De flesta bodysar kostade 10 kr. Allt var i jättebra skick.

    Hade lite flyt, var där 45 min innan dom öppnade så jag var trea i kön som sedan blev jättelång!

    :)

  2. 1
    Fyndade på klädbytardag i går!!! 1 kortärmad POP body vit med bruna ränder strl 68
    1 kortärmad omlottbody POP med sköldpaddstryck strl 68
    1 långärmad blå POP tröja med biltryck strl 80
    1 röd långärmad body från Åhlens strl 74/80
    1 randig body \"little baby\" från Lindex strl 74
    1 kortärmad röd/blå/vit randig Bamsebody från Lindex strl 68 ( David har precis växt ur sin i strl 62, blev så glad när jag hittade denna)
    1 par blåa Mexx jeans strl 80
    1 par snickarbyxor från HM strl 74
    1 par snickarbyxor från Åhlens strl 80
    1 par blå fodrade POP byxor strl 68
    1 par beige POP byxor i jeans-tyg strl 80
    1 par gummistövlar strl 22

    320 kr betalade jag, är jättenöjd! 10-50 kr per plagg. De flesta bodysar kostade 10 kr. Allt var i jättebra skick.

    Hade lite flyt, var där 45 min innan dom öppnade så jag var trea i kön som sedan blev jättelång!

    :)

  3. Medlem sedan
    Dec 2000
    #2

    Var vi på samma då kanske?

    Fast jag var där lite senare, och återkom även sista timmen då det var rea. Fyndade lite jag med, vad sägs om ett lektält för 15kr?! :-) De där bodysarna i stl 68 hade jag gärna köpt tror jag ;-) För 2 v sen var jag på klädbytardag i Tiundaskolan + att vi har massor från Alice + att jag köpt en del nytt också, gör att Cassandra har en välfylld garderob numera *S*

    Kul med fynd! Massa kläder för nästan inga pengar alls!
  4. 2
    Var vi på samma då kanske? Fast jag var där lite senare, och återkom även sista timmen då det var rea. Fyndade lite jag med, vad sägs om ett lektält för 15kr?! :-) De där bodysarna i stl 68 hade jag gärna köpt tror jag ;-) För 2 v sen var jag på klädbytardag i Tiundaskolan + att vi har massor från Alice + att jag köpt en del nytt också, gör att Cassandra har en välfylld garderob numera *S*

    Kul med fynd! Massa kläder för nästan inga pengar alls!
  5. Medlem sedan
    Oct 2003
    #3

    Jag var på Almtunakyrkan.

    Så det är rea sista timmen! Hittade du något fint då mer än tältet (vilket fynd!!).

    Härligt med välfylld garderob, här börjar det sina lite. Har haft strl 62,68,74 i samma låda och 62 är nästan på gränsen nu, även några 68:or. Ska bli kul att få handla lite nytt längre fram!

    Ja jättekul med fynd! Jag tjatade sönder min man igår nästan,haha!

    Kram!
  6. 3
    Jag var på Almtunakyrkan. Så det är rea sista timmen! Hittade du något fint då mer än tältet (vilket fynd!!).

    Härligt med välfylld garderob, här börjar det sina lite. Har haft strl 62,68,74 i samma låda och 62 är nästan på gränsen nu, även några 68:or. Ska bli kul att få handla lite nytt längre fram!

    Ja jättekul med fynd! Jag tjatade sönder min man igår nästan,haha!

    Kram!
  7. Medlem sedan
    Dec 2000
    #4

    ja, det var ju där jag också var!

    Jag och C var där runt 11-tiden, då köpte jag ett par byxor till Alice för nästan inga pengar alls. Då sa en som jobbade där att sista timmen var det halva priset på allt! Så jag hämtade Alice + maken på stan och återvände :-)Det var då jag köpte tältet, samt ett \"trollspö\", en klänning till A och ett par byxor till C, samt ett par ursöta bebisskor. Totalt gjorde jag av med 55 kr! :-)

    Jag kan inte riktigt motivera för maken varför jag ska köpa fler kläder till C när vi har så mkt från Alice, men när de är nästan gratis så är det inte så mkt att prata om liksom. Igår sa han bara: köp! när jag visade något plagg för typ en 5:a *S*

    Kram
  8. 4
    ja, det var ju där jag också var! Jag och C var där runt 11-tiden, då köpte jag ett par byxor till Alice för nästan inga pengar alls. Då sa en som jobbade där att sista timmen var det halva priset på allt! Så jag hämtade Alice + maken på stan och återvände :-)Det var då jag köpte tältet, samt ett \"trollspö\", en klänning till A och ett par byxor till C, samt ett par ursöta bebisskor. Totalt gjorde jag av med 55 kr! :-)

    Jag kan inte riktigt motivera för maken varför jag ska köpa fler kläder till C när vi har så mkt från Alice, men när de är nästan gratis så är det inte så mkt att prata om liksom. Igår sa han bara: köp! när jag visade något plagg för typ en 5:a *S*

    Kram

Liknande trådar

  1. Nu fyndade jag va...
    By JessicaG in forum Småbarn
    Svar: 55
    Senaste inlägg: 2009-02-09, 22:55
  2. Fyndade
    By YoCheri in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-03-25, 21:56
  3. Yes :-) Fyndade
    By YoCheri in forum Småbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-04-13, 19:04
  4. Fyndade...
    By Lott@ in forum _0607 Julibarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-02-24, 11:39
  5. fyndade iaf
    By amiable in forum Singelmingel
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2006-02-18, 19:00
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar