Tror lite av slemproppen kom nu...
_0510 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2005
    #1

    Tror lite av slemproppen kom nu...

    Vet inte för ja e inte direkt säker på hur den ska se ut, men nu när ja va på toa så va de som nå små geleaktiga gula klumpar på pappret...kan de ha vare slemproppen?
    Ja hoppas verkligen de, vet ju att de inte betydder att de e på gång men de känns ju som om de händer nått iaf...e ju inne på 1:a övertidsdan så nått måste väl hända snart?!
    Å ja som gått ett par veckor nu å vare helt säker på att bebis skulle komma ida, kan ju säga att de känns lite snopet...!!

    Jaja, ser att de e fler som längtar efgter sina små bebisar så ja håller tummarna för att dom ska komma så fort som möjligt nu!!!
    Lycka till allihopa....å grattis te er som redan fått =)
  2. 1
    Tror lite av slemproppen kom nu... Vet inte för ja e inte direkt säker på hur den ska se ut, men nu när ja va på toa så va de som nå små geleaktiga gula klumpar på pappret...kan de ha vare slemproppen?
    Ja hoppas verkligen de, vet ju att de inte betydder att de e på gång men de känns ju som om de händer nått iaf...e ju inne på 1:a övertidsdan så nått måste väl hända snart?!
    Å ja som gått ett par veckor nu å vare helt säker på att bebis skulle komma ida, kan ju säga att de känns lite snopet...!!

    Jaja, ser att de e fler som längtar efgter sina små bebisar så ja håller tummarna för att dom ska komma så fort som möjligt nu!!!
    Lycka till allihopa....å grattis te er som redan fått =)
  3. Medlem sedan
    Nov 1999
    #2

    Spännande!

    Förstår att du längtar efter att bebisen ska komma, men eftersom slemproppen börjar lossna är det säkert snart på gång. Så håll ut!
  4. 2
    Spännande! Förstår att du längtar efter att bebisen ska komma, men eftersom slemproppen börjar lossna är det säkert snart på gång. Så håll ut!
  5. Monkan M m N-03 + bf 16/10 (IDAG!)
    #3

    Jag tror också att min

    slempropp har börjat lossna nu... kommer små geleklumpar på trosskyddet under dagen. Men nu letar man desperat efter alla tecken...

    *Kanske lite slempropp
    *Bebisen har varit ovanligt lugn
    *Extremt tryck neråt idag
    *Kände en mjuk livmoderstapp igår
    *Känner mig lite illamående och konstig

    men det kan ju lika gärna dröja två veckor till...blää
  6. 3
    Jag tror också att min slempropp har börjat lossna nu... kommer små geleklumpar på trosskyddet under dagen. Men nu letar man desperat efter alla tecken...

    *Kanske lite slempropp
    *Bebisen har varit ovanligt lugn
    *Extremt tryck neråt idag
    *Kände en mjuk livmoderstapp igår
    *Känner mig lite illamående och konstig

    men det kan ju lika gärna dröja två veckor till...blää
  7. Medlem sedan
    Feb 2005
    #4

    Mår åxå

    illa, fast de e inte bara lite utan ganska mykke å ha huvudvärk å känner mig allmänt sjuk...inte alls kul =(

    Känns ju inte som om ja skulle orka me en förlossning just nu, rent fysiskt...inte psykiskt heller förståss, e ju helt slut å vill bara gråta nästan!! Men de e klart att skulle de sätta igång ha man ju inget val?!
    Å självklart så vill ja ju hemskt gärna att lill*n ska komma nu åxå, så de e ju väldigt upp å ner...!!

    Hoppas bara vi slipper vänta i 2 veckor till...de e alldeles för länge ju....
  8. 4
    Mår åxå illa, fast de e inte bara lite utan ganska mykke å ha huvudvärk å känner mig allmänt sjuk...inte alls kul =(

    Känns ju inte som om ja skulle orka me en förlossning just nu, rent fysiskt...inte psykiskt heller förståss, e ju helt slut å vill bara gråta nästan!! Men de e klart att skulle de sätta igång ha man ju inget val?!
    Å självklart så vill ja ju hemskt gärna att lill*n ska komma nu åxå, så de e ju väldigt upp å ner...!!

    Hoppas bara vi slipper vänta i 2 veckor till...de e alldeles för länge ju....

Liknande trådar

  1. tror att slemproppen har gått
    By knodden77 in forum _1206 Junibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2012-05-14, 20:30
  2. slemproppen...? Lite äckligt
    By DenVanligaMamman in forum _1003 Marsbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-03-18, 12:28
  3. Slemproppen?? (lite äckelvarning)
    By majess in forum _0808 Augustibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-07-28, 17:30
  4. Tror att slemproppen gick(äckelvarning)
    By russella in forum _0805 Majbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-05-04, 06:51
  5. Slemproppen *lite äckligt*
    By Leyse in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-02-03, 15:11
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar