nykomling
Tonåringar
  1. Medlem sedan
    Mar 1999
    #1

    nykomling

    hej jag heterMalin o har en 13åring tjej precis börjat högstadiet o ahr en till dotter 11 år på väg in i tonåren..hoppas man är välkommen hit

  2. 1
    nykomling hej jag heterMalin o har en 13åring tjej precis börjat högstadiet o ahr en till dotter 11 år på väg in i tonåren..hoppas man är välkommen hit

  3. Medlem sedan
    May 2003
    #2

    Hej malin.k

    Trevligt med fler föräldrar!

    Behövs många åsiker ibland som du kanske har sett. Här kan diskuteras saker man själv kanske tycker är självklara, när andra ser det på ett helt annat sätt. Vilket är intressant av flera anledningar!

    Det är också intressant att läsa om problem som andra beskriver, kanske situationer man själv inte ens kunde tänkt sig hända en själv. Så man får ju även lite varningsklockor bara av att läsa här också.
  4. 2
    Hej malin.k Trevligt med fler föräldrar!

    Behövs många åsiker ibland som du kanske har sett. Här kan diskuteras saker man själv kanske tycker är självklara, när andra ser det på ett helt annat sätt. Vilket är intressant av flera anledningar!

    Det är också intressant att läsa om problem som andra beskriver, kanske situationer man själv inte ens kunde tänkt sig hända en själv. Så man får ju även lite varningsklockor bara av att läsa här också.
  5. Medlem sedan
    Jun 2002
    #3

    Hejsan!

    Du är så välkommen hit.
  6. 3
    Hejsan! Du är så välkommen hit.
  7. Medlem sedan
    Jan 1998
    #4

    Välkommen!

    Jag kallar mig bettis här och har 3 grabbar varav en tonåring som är 15 och går första året på gymnasiet!
  8. 4
    Välkommen! Jag kallar mig bettis här och har 3 grabbar varav en tonåring som är 15 och går första året på gymnasiet!
  9. Medlem sedan
    Jan 2003
    #5

    Hej Malin.k!

    Jag läser en del här inne också, även om Vildhästen \"bara\" är 11 ännu

  10. 5
    Hej Malin.k! Jag läser en del här inne också, även om Vildhästen \"bara\" är 11 ännu

  11. m00n
    #6

    Visst

    du är så välkommen så:) JAg tycker det är rätt kul att läsa om \"flickmammor\" eftersom jag har två tonårskillar. Min flicka är 3 år, så jag försöker lära för framtiden;)
  12. 6
    Visst du är så välkommen så:) JAg tycker det är rätt kul att läsa om \"flickmammor\" eftersom jag har två tonårskillar. Min flicka är 3 år, så jag försöker lära för framtiden;)
  13. Fru Marmelad
    #7

    Hej och välkommen!

    :-)
  14. 7
    Hej och välkommen! :-)

Liknande trådar

  1. jag är en nykomling
    By gardenian in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-09-07, 10:33
  2. Nykomling
    By Cissimamma in forum _0801 Januaribarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-01-06, 19:39
  3. Nykomling
    By Annonym tills vidare in forum Provrörsbefruktning - IVF
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2008-01-03, 23:47
  4. nykomling...
    By annabr in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-01-01, 20:46
  5. Nykomling!
    By Nr 3 på G in forum _0808 Augustibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-12-10, 22:00
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar