Godkväll
_0210 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2000
    #1

    Godkväll

    Idag har vi varit på 3-årskalas, många barn och tårta och kul, men utmattande (för föräldrarna inte minst ;) Josefin valde kläder själv. Rosa tröja och kjol med blommor på. Över den en rosa glitterkjol. Vita strumpbyxor tyckte hon passade fint till det (speciellt när jag sa att det kallas kalasbyxor ;)

    Nu ska jag se om någon vill ha kvällsmat. Jag vill gå och lägga mig snart eftersom jag ska vara på verkstaden kl 7 imorgon.

    Och så grattis till Damien som fyller år idag :)

  2. 1
    Godkväll Idag har vi varit på 3-årskalas, många barn och tårta och kul, men utmattande (för föräldrarna inte minst ;) Josefin valde kläder själv. Rosa tröja och kjol med blommor på. Över den en rosa glitterkjol. Vita strumpbyxor tyckte hon passade fint till det (speciellt när jag sa att det kallas kalasbyxor ;)

    Nu ska jag se om någon vill ha kvällsmat. Jag vill gå och lägga mig snart eftersom jag ska vara på verkstaden kl 7 imorgon.

    Och så grattis till Damien som fyller år idag :)

  3. Elin & Emilia
    #2

    Godkväll

    låter verkligen som Josefin har bra smak som väljer en rosa tröja:)

    Em blev hämtad av pappa vid 10 tiden iförmiddags. Sedan åkte jag och L på en liten runda och kollade möbler. Han är inredningsintresserad så det var därför. Sedan blev det en tur vid hamnen, i skogen och kollade nybyggda hus här i byn.

    Middag och allt där till med mina föräldrar, syskon och svägerska. Har precis ringt och hört hur det gick med Emilias kallas hos farmor och farfar. Igår hade vi kalas här hemma och det gick bra och så fina presenter hon fick.

    Ha en bra fortsatt kväll och glöm inte Persbrandt nu kl 21! Kram från mig.
  4. 2
    Godkväll låter verkligen som Josefin har bra smak som väljer en rosa tröja:)

    Em blev hämtad av pappa vid 10 tiden iförmiddags. Sedan åkte jag och L på en liten runda och kollade möbler. Han är inredningsintresserad så det var därför. Sedan blev det en tur vid hamnen, i skogen och kollade nybyggda hus här i byn.

    Middag och allt där till med mina föräldrar, syskon och svägerska. Har precis ringt och hört hur det gick med Emilias kallas hos farmor och farfar. Igår hade vi kalas här hemma och det gick bra och så fina presenter hon fick.

    Ha en bra fortsatt kväll och glöm inte Persbrandt nu kl 21! Kram från mig.
  5. Elin & Emilia
    #3

    P.S

    har lagt in några bilder från igår på bloggen. Kolla om ni vill. ellan.blogg.se
  6. 3
    P.S har lagt in några bilder från igår på bloggen. Kolla om ni vill. ellan.blogg.se
  7. Medlem sedan
    Apr 2002
    #4

    hänger på och grattar Damien!

    Hoppas du har haft en fin o härlig födelsedag! *kramar*
  8. 4
    hänger på och grattar Damien! Hoppas du har haft en fin o härlig födelsedag! *kramar*
  9. Elin & Emilia
    #5

    Grattis Damien

    hoppas du haft en bra födelsedag! Kram från oss.
  10. 5
    Grattis Damien hoppas du haft en bra födelsedag! Kram från oss.
  11. Medlem sedan
    Feb 2002
    #6

    Jag med.

    Stort grattis. Hoppas att dagen blev rolig.
  12. 6
    Jag med. Stort grattis. Hoppas att dagen blev rolig.
  13. CHENOA
    #7

    grattis Damien

    hoppas du haft en skojig dag:)
  14. 7
    grattis Damien hoppas du haft en skojig dag:)
  15. Medlem sedan
    Mar 2002
    #8

    God kväll!

    Här har vi haft en härlig söndag och en skön kväll... måste rusa nu - lillkorvas lockrop från sängen skallar! :-D Mer i bloggen för hugade intressenter.

    kramar!
  16. 8
    God kväll! Här har vi haft en härlig söndag och en skön kväll... måste rusa nu - lillkorvas lockrop från sängen skallar! :-D Mer i bloggen för hugade intressenter.

    kramar!
  17. Medlem sedan
    Dec 2002
    #9

    jaa

    grattis Damien i efterskott!

    kramar!
  18. 9
    jaa grattis Damien i efterskott!

    kramar!
  19. Medlem sedan
    Mar 2002
    #10

    Ja grattis Damien!!!

    såhär lite i efterskott!
    Hoppas födelsedagen var toppen!
  20. 10
    Ja grattis Damien!!! såhär lite i efterskott!
    Hoppas födelsedagen var toppen!

Liknande trådar

  1. Godkväll!
    By HiB. in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 23
    Senaste inlägg: 2008-01-12, 21:25
  2. Godkväll
    By USAnna in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-01-09, 03:05
  3. Godkväll
    By MiaMaria in forum _0210 Oktoberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-01-06, 20:04
  4. Godkväll
    By -Cecilia- in forum _0210 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-12-31, 08:56
  5. Godkväll
    By MiaMaria in forum _0210 Oktoberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-11-05, 18:44
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar