Hektiska helgen över!
_0505 Majbarn
  1. Medlem sedan
    May 2002
    #1

    Hektiska helgen över!

    Var på vackert dop för Willows Sandra, som f.ö sov sig igenom hela akten *såna barn får aldrig jag ;-), i lördags.
    Senare på kvällen var vi iväg på stoor 30-årsfest (100 gäster) för 2 av mina bästa vänner och det var så himla superkul! Evelina och Dexter var hemma med farmor och farfar. Dexter firade barnvakteriet m att bara vakna 2 ggr under natten :-). Vi somnade väl runt 01.30-tiden.

    Vid 9 kom vi hem imorse och möttes av 2 glada barn. På eftermiddagen var det dags för dop nr 2 då barnens kusin döptes. De bor 1 timmes resa härifrån, så vi var inte hemma igen förrän vid 17-tiden.
    Nu väntar jag på att sambon skall komma ut från E´s rum så vi kan kramas lite i soffan, se på tv och äta chips.

    Vill skicka en kram till alla som har det knackigt i förhållandet! Jag är för trött för att skriva nåt bra, men jag vill ändå säga att jag tänker på er och att allt inte är en dans på rosor här heller alla gånger.

    Vad har ni gjort i helgen då netpals??
  2. 1
    Hektiska helgen över! Var på vackert dop för Willows Sandra, som f.ö sov sig igenom hela akten *såna barn får aldrig jag ;-), i lördags.
    Senare på kvällen var vi iväg på stoor 30-årsfest (100 gäster) för 2 av mina bästa vänner och det var så himla superkul! Evelina och Dexter var hemma med farmor och farfar. Dexter firade barnvakteriet m att bara vakna 2 ggr under natten :-). Vi somnade väl runt 01.30-tiden.

    Vid 9 kom vi hem imorse och möttes av 2 glada barn. På eftermiddagen var det dags för dop nr 2 då barnens kusin döptes. De bor 1 timmes resa härifrån, så vi var inte hemma igen förrän vid 17-tiden.
    Nu väntar jag på att sambon skall komma ut från E´s rum så vi kan kramas lite i soffan, se på tv och äta chips.

    Vill skicka en kram till alla som har det knackigt i förhållandet! Jag är för trött för att skriva nåt bra, men jag vill ändå säga att jag tänker på er och att allt inte är en dans på rosor här heller alla gånger.

    Vad har ni gjort i helgen då netpals??
  3. Medlem sedan
    Mar 2003
    #2

    ni får

    kramas för alla andra =)

    vi var ju på landet. jag typ städade kan man säga.

  4. 2
    ni får kramas för alla andra =)

    vi var ju på landet. jag typ städade kan man säga.

  5. Anja med Mira och Ruben
    #3

    Vad lyxigt det låter!

    Med fest och barnvakt! Jag är så himla mesig att jag inte vågar med Ru ännu......
    Här har vi skojat till det och fått tänder och haft en super febrig storasyster hela helgen:-(
  6. 3
    Vad lyxigt det låter! Med fest och barnvakt! Jag är så himla mesig att jag inte vågar med Ru ännu......
    Här har vi skojat till det och fått tänder och haft en super febrig storasyster hela helgen:-(

Liknande trådar

  1. nu är helgen över....
    By vera väntar trean in forum _0812 Decemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-10-15, 09:50
  2. nu är helgen över,puh..
    By pinja in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-03-03, 09:06
  3. Nu är helgen över
    By happy83 in forum _0707 Julibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-12-03, 15:19
  4. Helgen över
    By Carro m 4 in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-05-21, 07:21
  5. Helgen över....
    By MatildaK in forum Försöker bli med barn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-05-07, 21:40
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar