Knäpp fråga, var förvarar ni blöjorna?
_0409 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2003
    #1

    Knäpp fråga, var förvarar ni blöjorna?

    Haha, sånt kan man fundera på när man håller på att försöka hitta rätt plats för allt när man flyttar.
    Innan hade vi ju skötbord i Alvas rum där vi hade hennes blöjor, och Arons nattblöjor hade vi i hans rum i ett skåp. Men nu ryms inte blöjorna i barnens rum, VAR ska dom va? Dom ryms inte i badrummet heller. Grr.
    Var förvarar ni era?
  2. 1
    Knäpp fråga, var förvarar ni blöjorna? Haha, sånt kan man fundera på när man håller på att försöka hitta rätt plats för allt när man flyttar.
    Innan hade vi ju skötbord i Alvas rum där vi hade hennes blöjor, och Arons nattblöjor hade vi i hans rum i ett skåp. Men nu ryms inte blöjorna i barnens rum, VAR ska dom va? Dom ryms inte i badrummet heller. Grr.
    Var förvarar ni era?
  3. Medlem sedan
    Dec 1999
    #2

    Vi har dom

    i en trådkorgsvagn.
    En sådan där med 4 våningar, smal i stål.
    Den står i vårat sovrum då vi inte använder skötbord alls till Kajsa.

    Vi plockar upp ett halvt paket åt gången och resten förvaras under Kajsas säng.

    /Nettis
  4. 2
    Vi har dom i en trådkorgsvagn.
    En sådan där med 4 våningar, smal i stål.
    Den står i vårat sovrum då vi inte använder skötbord alls till Kajsa.

    Vi plockar upp ett halvt paket åt gången och resten förvaras under Kajsas säng.

    /Nettis
  5. Medlem sedan
    Jan 2004
    #3

    Nu när vi bor hos morfar

    så ligger de i ett hörn i hans sovrum :)
    I lägenheten hade vi dem i ett skåp under diskbänken, eftersom vi böt blöjor på diskbänken. När vi flyttade in i huset hade vi dem i ett högskåp i badrummet där vi även hade alla andra toalettartiklar. Nu vet i attsingen var vi ska ha dem :) Blir väl i någon låda elelr hylla i nya badrummet antar jag.
  6. 3
    Nu när vi bor hos morfar så ligger de i ett hörn i hans sovrum :)
    I lägenheten hade vi dem i ett skåp under diskbänken, eftersom vi böt blöjor på diskbänken. När vi flyttade in i huset hade vi dem i ett högskåp i badrummet där vi även hade alla andra toalettartiklar. Nu vet i attsingen var vi ska ha dem :) Blir väl i någon låda elelr hylla i nya badrummet antar jag.
  7. Nissa, R-02 och M-04
    #4

    Vi har ett skötskåp i badrummet...

    ... typ ett sådant man ser p offentliga toaletter. Dvs det går att fälla ned så att man har skötbord och det finns en massa hyllor. I början så ställde jag alla burkar och tuber, nässug, osv där men insåg snart att det är alldeles för lätt att plocka ur... Så nu är där bara blöjor och Inotyolsalvan. Oöppnade blöjpaket har av någon anledning hamnat i städskåpet.
  8. 4
    Vi har ett skötskåp i badrummet... ... typ ett sådant man ser p offentliga toaletter. Dvs det går att fälla ned så att man har skötbord och det finns en massa hyllor. I början så ställde jag alla burkar och tuber, nässug, osv där men insåg snart att det är alldeles för lätt att plocka ur... Så nu är där bara blöjor och Inotyolsalvan. Oöppnade blöjpaket har av någon anledning hamnat i städskåpet.
  9. Jessica*
    #5

    hihi

    för det mesta ligger de i torkskåpet, men när det är tvätt där ligger de på badrumsgolvet. Ganska kassa ställen både och... men vi har inga bra tyvärr! Hoppas att ni hittar ett bra!
  10. 5
    hihi för det mesta ligger de i torkskåpet, men när det är tvätt där ligger de på badrumsgolvet. Ganska kassa ställen både och... men vi har inga bra tyvärr! Hoppas att ni hittar ett bra!
  11. Medlem sedan
    Apr 2004
    #6

    Alltså

    Vi brukar ha dem mellan badkaret och tvättkorgen, på golvet i toan. Halva paketet har vi i en sån där från IKEA, som vi hängt på duschdraperistången! Hahahaa, fatta du? Nähä? Då ska jag ta bild o lägga in på msn-albumet imorgon!
  12. 6
    Alltså Vi brukar ha dem mellan badkaret och tvättkorgen, på golvet i toan. Halva paketet har vi i en sån där från IKEA, som vi hängt på duschdraperistången! Hahahaa, fatta du? Nähä? Då ska jag ta bild o lägga in på msn-albumet imorgon!
  13. Medlem sedan
    Mar 2005
    #7

    överallt?

    mina tjejer leker ofta med blöjorna som ligge rlite överallt..men dom SKA ligga i en sån trådback i badrummet.
  14. 7
    överallt? mina tjejer leker ofta med blöjorna som ligge rlite överallt..men dom SKA ligga i en sån trådback i badrummet.
  15. Anna K med Flipp & Vendela
    #8

    Vi har ju skötbordet

    inne i tvättstugan och där har vi hyllor som vi satt upp så att vi kan lägga tvättlappar och blöjor någonstans i närheten.
  16. 8
    Vi har ju skötbordet inne i tvättstugan och där har vi hyllor som vi satt upp så att vi kan lägga tvättlappar och blöjor någonstans i närheten.
  17. Isaacs mamma med bebis i magen
    #9

    Isaacs blöjor

    förvarar vi på hyllan ovanför skötplatsen inne i tvättstugan
  18. 9
    Isaacs blöjor förvarar vi på hyllan ovanför skötplatsen inne i tvättstugan

Liknande trådar

  1. Knäpp fråga men
    By Jag-67 in forum Kärlek & relationer
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-10-14, 11:35
  2. Knäpp fråga
    By Persikan in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-03-22, 18:41
  3. knäpp fråga
    By Ingrid med Arvid in forum _0809 Septemberbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2009-01-03, 21:10
  4. Knäpp fråga...
    By Strawberryjuice in forum _0706 Junibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-06-11, 05:21
  5. Knäpp fråga
    By Maria in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-12-02, 08:53
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar