Sex laxar i en laxask
_01/02 Vinterbarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2001
    #1

    Sex laxar i en laxask

    säger dottern nu, men det är svårt!
    \"Fem laxar i en laskask\" blir det ibland...
    Japp! Nu (medan jag skriver) så sa hon det rätt!

    :-)
  2. 1
    Sex laxar i en laxask säger dottern nu, men det är svårt!
    \"Fem laxar i en laskask\" blir det ibland...
    Japp! Nu (medan jag skriver) så sa hon det rätt!

    :-)
  3. Medlem sedan
    Feb 2002
    #2

    wow!

    Det var duktigt det! :)

    Liam försökte sig på att säga \"Madagaskar\" idag när vi var på bio.. gick faktiskt rätt bra, även om det inte blev helt rätt.

  4. 2
    wow! Det var duktigt det! :)

    Liam försökte sig på att säga \"Madagaskar\" idag när vi var på bio.. gick faktiskt rätt bra, även om det inte blev helt rätt.

  5. Medlem sedan
    Jun 2001
    #3

    Madagaskar

    jag är nyfiken på filmen, hur var den? gillade sonen den? skulle du rekommendera den?

    Jag är ju sugen på att gå på bio med min dotter.
  6. 3
    Madagaskar jag är nyfiken på filmen, hur var den? gillade sonen den? skulle du rekommendera den?

    Jag är ju sugen på att gå på bio med min dotter.
  7. Medlem sedan
    Feb 2002
    #4

    absolut!

    det var jättemysigt att gå på bio med Liam. Vi var två mammor med våra januaribarn, så det var nog iofs lite extra krydda att Noel var med (ja, han heter faktiskt så, Liams bästis, Liam och Noel ;)).

    Barnen fick diplom i köpeluckan (första biobesöket) och sedan köpte vi dricka och varma chips. När vi väl kom in i biosalen fick vi knappt grabbarna till våra platser.. de stod bara och tokstirrade på den stora skärmen där det visades reklam. ;)

    Sedan satt de näst intill blixtstilla i en och en halv timma! Såklart förstår de inte allt som sker.. men de tyckte att det var spännande, levde sig in i filmen, vi pratade om närlejonet var ledset på hemvägen.. :)

    Ja, filmen var bra även för en vuxen och det funkade jättebra med småkillarna! Fast jag kunde tycka att det var liiite våldsam på några ställen... fast jag tror inte att barnen uppfattade det. Lite tom&jerry-våld så...

    Fast som det alltid är med ungar så var ju givetvis dagens höjdpunkt när han och Noel åkte helikopter-karusellen inne på biografen... och när han stod och rattade i bilspelen.. ni vet såna där automater. Det var det första han berättade på pappa, när han kom och hämtade upp oss. ;)
    Filmen kom liksom i andra hand...

    Men bio kommer jag garanterat besöka snart igen med Liam - kul var det!
  8. 4
    absolut! det var jättemysigt att gå på bio med Liam. Vi var två mammor med våra januaribarn, så det var nog iofs lite extra krydda att Noel var med (ja, han heter faktiskt så, Liams bästis, Liam och Noel ;)).

    Barnen fick diplom i köpeluckan (första biobesöket) och sedan köpte vi dricka och varma chips. När vi väl kom in i biosalen fick vi knappt grabbarna till våra platser.. de stod bara och tokstirrade på den stora skärmen där det visades reklam. ;)

    Sedan satt de näst intill blixtstilla i en och en halv timma! Såklart förstår de inte allt som sker.. men de tyckte att det var spännande, levde sig in i filmen, vi pratade om närlejonet var ledset på hemvägen.. :)

    Ja, filmen var bra även för en vuxen och det funkade jättebra med småkillarna! Fast jag kunde tycka att det var liiite våldsam på några ställen... fast jag tror inte att barnen uppfattade det. Lite tom&jerry-våld så...

    Fast som det alltid är med ungar så var ju givetvis dagens höjdpunkt när han och Noel åkte helikopter-karusellen inne på biografen... och när han stod och rattade i bilspelen.. ni vet såna där automater. Det var det första han berättade på pappa, när han kom och hämtade upp oss. ;)
    Filmen kom liksom i andra hand...

    Men bio kommer jag garanterat besöka snart igen med Liam - kul var det!
  9. Medlem sedan
    Jan 2003
    #5

    Mina barn såg den 5 gånger i sträck..

    ..så den köper vi definitivt när den svenska versonen kommer på DVD.
  10. 5
    Mina barn såg den 5 gånger i sträck.. ..så den köper vi definitivt när den svenska versonen kommer på DVD.
  11. Medlem sedan
    Jun 2001
    #6

    Tack för svaren!

    då jag jag försöka se till att det blir av.
    helst redan denna veckan...
  12. 6
    Tack för svaren! då jag jag försöka se till att det blir av.
    helst redan denna veckan...

Liknande trådar

  1. laxask
    By LaMa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-12-03, 06:06
  2. laxar
    By LaMa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-12-03, 06:06
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar