Snart är det jul och snart är han ett år!
_0412 Decemberbarn
  1. Jenny med Gustav
    #1

    Snart är det jul och snart är han ett år!

    Jag tycker julen kommer bli så speciell i år. Först julen som en familj med en liten ettåring. Så där extra mysig.
    Vi tänkte fira Gustavs födelsedag på Tivoli i Köpenhamn. De har julmarknad/tema där varje år.


  2. 1
    Snart är det jul och snart är han ett år! Jag tycker julen kommer bli så speciell i år. Först julen som en familj med en liten ettåring. Så där extra mysig.
    Vi tänkte fira Gustavs födelsedag på Tivoli i Köpenhamn. De har julmarknad/tema där varje år.


  3. Medlem sedan
    Dec 2002
    #2

    Tiden går fort

    Förra året vid den här tiden började magen bli riktigt stor vill jag minnas. Och nu har man en bebis som är stor istället...
  4. 2
    Tiden går fort Förra året vid den här tiden började magen bli riktigt stor vill jag minnas. Och nu har man en bebis som är stor istället...
  5. Medlem sedan
    Oct 2004
    #3

    Jag vet!

    Det är inte klokt vad fort det har gått. Förra julen kände jag aldrig någon riktig julstämning. Man hade ju liksom tankarna på annat... ;-)
    Men i år ska det bli sååå mysigt! Det är ju verkligen barnens och familjens högtid.
  6. 3
    Jag vet! Det är inte klokt vad fort det har gått. Förra julen kände jag aldrig någon riktig julstämning. Man hade ju liksom tankarna på annat... ;-)
    Men i år ska det bli sååå mysigt! Det är ju verkligen barnens och familjens högtid.

Liknande trådar

  1. Snart slut på veckan, å snart vilodag:)
    By Mia m Iza& Klara in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-01-28, 16:50
  2. snart..SNART nio månader avklarade!!
    By Maddeluttan in forum _1102 Februaribarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-12-22, 14:38
  3. Nio månader har gått.. snart SNART:)
    By Maddeluttan in forum _1101 Januaribarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-12-21, 11:39
  4. Usa nästa, snart snart snart åker
    By EllaNora in forum Resesnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-12-22, 12:07
  5. Snart, snart ska barnen i säng!
    By joleda in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-09-30, 19:03
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar