Igår gick vår nya kund i produktion...
Vikt
  1. ÅJ67 m 3 kidz
    #1

    Igår gick vår nya kund i produktion...

    så nu hoppas jag det blir lugnare. Jag har sagt att jag inte vill delta i fler projekt i år utan skall ta det lugnt och koncentrera mig på den tekniska biten ett tag. Jag har förlorat så mycket teknisk kunskap för jag har bara sprungit på möten det senaste året känns det som. Jag hoppas det skall bli fler möjligheter till långluncher också så jag kan \"tjuvträna\" på arbetstid (helt OK för chefen bara vi inte \"försakar\" vårt arbete).

    Nu skall jag krypa ner i ett varmt massagebad för jag känner mig lite frusen.

    Kram Åse
  2. 1
    Igår gick vår nya kund i produktion... så nu hoppas jag det blir lugnare. Jag har sagt att jag inte vill delta i fler projekt i år utan skall ta det lugnt och koncentrera mig på den tekniska biten ett tag. Jag har förlorat så mycket teknisk kunskap för jag har bara sprungit på möten det senaste året känns det som. Jag hoppas det skall bli fler möjligheter till långluncher också så jag kan \"tjuvträna\" på arbetstid (helt OK för chefen bara vi inte \"försakar\" vårt arbete).

    Nu skall jag krypa ner i ett varmt massagebad för jag känner mig lite frusen.

    Kram Åse
  3. Medlem sedan
    Feb 2000
    #2

    Vore det inte...

    ... för att det låter lite obcent så skulle jag be att få göra dig sällskap :) Jag är också lite småfrusen efter promenaden. Får nöja mig med en varm dusch, men det är ju inte fy skam heller!
  4. 2
    Vore det inte... ... för att det låter lite obcent så skulle jag be att få göra dig sällskap :) Jag är också lite småfrusen efter promenaden. Får nöja mig med en varm dusch, men det är ju inte fy skam heller!

Liknande trådar

  1. kvällens produktion
    By Lin-nea in forum Ordet är fritt
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2011-12-10, 11:49
  2. Ojämn produktion....
    By Lulle79 m Idun 22/5 in forum Bebissnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-07-13, 21:35
  3. Öka produktion?
    By två barns mamma in forum Bebissnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-06-01, 16:16
  4. Hur lång tid att öka produktion?
    By Anna m M03 + Sonja 05 in forum Bebissnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-03-02, 09:29
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar