Min bebis är borta *uhuäää*!
_0309 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2003
    #1

    Min bebis är borta *uhuäää*!

    JAg trodde det skulle vara lugnt och skönt att inte ha min lilla Loppa hemma en natt, men åhh så jag längtar efter henne redan! För knappa två timmar sen lämnade vi av henne hos farmor och farfar där hon ska bo till imorgon kväll eftersom vi ska på långväga sjukhusbesök med storebror.
    Farmor ringde nyss och sa att C haft jättekul, ätit bra och somnat på fem minuter, bara det får en att bli grymmeavis :-(

    Nej, nu får jag ge mig, jag har ju längtat efter en C-fri kväll länge nu och så när jag väl får den så sitter jag nästan och får tårar i ögonen av saknad. Nu går jag och tokpussar på brorsan istället *snyft*
  2. 1
    Min bebis är borta *uhuäää*! JAg trodde det skulle vara lugnt och skönt att inte ha min lilla Loppa hemma en natt, men åhh så jag längtar efter henne redan! För knappa två timmar sen lämnade vi av henne hos farmor och farfar där hon ska bo till imorgon kväll eftersom vi ska på långväga sjukhusbesök med storebror.
    Farmor ringde nyss och sa att C haft jättekul, ätit bra och somnat på fem minuter, bara det får en att bli grymmeavis :-(

    Nej, nu får jag ge mig, jag har ju längtat efter en C-fri kväll länge nu och så när jag väl får den så sitter jag nästan och får tårar i ögonen av saknad. Nu går jag och tokpussar på brorsan istället *snyft*
  3. Medlem sedan
    Dec 2000
    #2

    Åh...

    ...förstår att det känns tomt. Är det första gången hon sover borta? Lycka till med sjukhusbesöken, det låter inte alltför roligt?!

    Kram
  4. 2
    Åh... ...förstår att det känns tomt. Är det första gången hon sover borta? Lycka till med sjukhusbesöken, det låter inte alltför roligt?!

    Kram
  5. Medlem sedan
    Apr 2004
    #3

    Ojdå...

    Ja man inser när man inte har dem i famnen hur man saknar dem... Ändå är det såååå skönt att stundvis få ha famnen fri....

    Stort Lycka till i morgon med sjukhus besök - vad det än må vara!! Ska tänka lite extra på er!! :-)

    Kram / A-K
  6. 3
    Ojdå... Ja man inser när man inte har dem i famnen hur man saknar dem... Ändå är det såååå skönt att stundvis få ha famnen fri....

    Stort Lycka till i morgon med sjukhus besök - vad det än må vara!! Ska tänka lite extra på er!! :-)

    Kram / A-K
  7. Medlem sedan
    Jan 2003
    #4

    Nej, men

    nu var det så längesen så det känns som första gången :-( Det har hänt ett par gånger förut tror jag.

    Ang sjukhusvändan, roligt och roligt, det beror på hur man ser det. Tycker man att det är kul att åka sex timmar sammanlagt för 30 min prat med läkare så är det kul ;-) A får ju åka tåg och spårvagn iaf, så _det_ blir nog kul!
  8. 4
    Nej, men nu var det så längesen så det känns som första gången :-( Det har hänt ett par gånger förut tror jag.

    Ang sjukhusvändan, roligt och roligt, det beror på hur man ser det. Tycker man att det är kul att åka sex timmar sammanlagt för 30 min prat med läkare så är det kul ;-) A får ju åka tåg och spårvagn iaf, så _det_ blir nog kul!
  9. Medlem sedan
    Jan 2003
    #5

    Farmor ringde

    och berättade att C haft jättemysigt med farfar, ätit ordentligt med kvällsmat och sedan somnat ensam i deras säng på fem minuter - är inte det orättvist *s*?!

    Det är A:s krånglande mage som ska undersökas, vi ska träffa kirurger i Gbg för ett inledande samtal för att se hur de ska gå vidare med undersökningar av tarmen. Mer än så vet jag inte, det kanske inte blir mer, eller det kanske blir fler besök. Morgondagen får utvisa. Tack för omtanken!
  10. 5
    Farmor ringde och berättade att C haft jättemysigt med farfar, ätit ordentligt med kvällsmat och sedan somnat ensam i deras säng på fem minuter - är inte det orättvist *s*?!

    Det är A:s krånglande mage som ska undersökas, vi ska träffa kirurger i Gbg för ett inledande samtal för att se hur de ska gå vidare med undersökningar av tarmen. Mer än så vet jag inte, det kanske inte blir mer, eller det kanske blir fler besök. Morgondagen får utvisa. Tack för omtanken!

Liknande trådar

  1. Inte borta, borta... Fotobevis:-)
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-08-17, 12:06
  2. Knas-bebis borta!!
    By Jenn_a in forum _0909 Septemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-11-30, 17:52
  3. Åka borta från 5 månaders bebis!
    By Sonjimus in forum _0811 Novemberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-03-07, 20:40
  4. Min goa glada bebis är borta...
    By jesifer in forum _0807 Julibarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2009-02-28, 19:50
  5. Min goa glada bebis är borta...
    By jesifer in forum _0806 Junibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-02-27, 13:33
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar