En stund över
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Apr 2004
    #1

    En stund över

    innan min tv-kväll börjar. Söndagar Cityakuten och torsdagar Desperates housewifes. Till det ska jag smälla i mig en nötchokladkaka!!
  2. 1
    En stund över innan min tv-kväll börjar. Söndagar Cityakuten och torsdagar Desperates housewifes. Till det ska jag smälla i mig en nötchokladkaka!!
  3. Medlem sedan
    May 2000
    #2

    Mums!

    Sitter och tittar på \"Men in Tights\", dvs spoof Robin Hood och äter kanelbullar. Och dricker Löfbergs Lila...
  4. 2
    Mums! Sitter och tittar på \"Men in Tights\", dvs spoof Robin Hood och äter kanelbullar. Och dricker Löfbergs Lila...
  5. SiF
    #3

    Gott

    Fast inte lika gott som mina nybakta kanelbullar, två plåtar... mmmm...
  6. 3
    Gott Fast inte lika gott som mina nybakta kanelbullar, två plåtar... mmmm...
  7. SiF
    #4

    Haha

    Jag lovar, hade inte läst ditt inlägg innan jag svarade... vad är spoof RObin Hood? Parodi?
  8. 4
    Haha Jag lovar, hade inte läst ditt inlägg innan jag svarade... vad är spoof RObin Hood? Parodi?
  9. Medlem sedan
    May 2000
    #5

    Ja, precis

    Kommer ju aldrig ihpg vad någon heter - inklusive skådisar - så jag kan inte tala om vem som är mned, men det är typ Mel Brooks satir. Mycket uppenbara skämt av sorten man stönar trött av. Perfekt för en söndagkväll!
  10. 5
    Ja, precis Kommer ju aldrig ihpg vad någon heter - inklusive skådisar - så jag kan inte tala om vem som är mned, men det är typ Mel Brooks satir. Mycket uppenbara skämt av sorten man stönar trött av. Perfekt för en söndagkväll!
  11. Medlem sedan
    May 2000
    #6

    Ja du...

    Great minds think alike...
    Fast mina är några dagar gamla - gjorde dem till mammaträffen i torsdags. De hade så mycket smör i sig, att de ännu inte torkat!
    ;-)
  12. 6
    Ja du... Great minds think alike...
    Fast mina är några dagar gamla - gjorde dem till mammaträffen i torsdags. De hade så mycket smör i sig, att de ännu inte torkat!
    ;-)

Liknande trådar

  1. Om man mot förmodan får en stund över...
    By -Helena- in forum _1007 Julibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-11-28, 22:12
  2. Nu fick jag en stund över
    By -MaryT- in forum Ordet är fritt
    Svar: 31
    Senaste inlägg: 2008-09-10, 11:40
  3. Om du har en stund över...
    By Lillblomma in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-05-08, 11:46
  4. ska vi lyfta oss över glocalnet en stund
    By -AT- in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-03-28, 19:49
  5. För en stund sen....
    By katper in forum _0506 Junibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-04-04, 11:20
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar