Det bara SKA bli en mamma-resa i vår...
_0502 Februaribarn
  1. Anonym
    #1

    Det bara SKA bli en mamma-resa i vår...

    sitter här o är avis på maken som får resa...själv var jag ju minsann i Fagersta förra v- inte fy skam*s* Förra året åkte jag med en kompis o stora barnen till Cypern i början av maj= superbilliga sista minuten! Urkul var det att åka med kompis som på gamla goda tiden nästan*s*
    Nu har vi bestämt att ta bäbisarna, som inte är så små i maj längre, o åka på mamma-bebis resa igen för det är så synd om oss som aldrig får åka bort=) Vi delar på ett rum/lgh, barnen är gratis o vi har sagt att den som vill o får plats får hänga på, vi har flera mammalediga kompisar!
    Tänkte bara tipsa om det om man tycker att det är dyrt att resa annars=)
  2. 1
    Det bara SKA bli en mamma-resa i vår... sitter här o är avis på maken som får resa...själv var jag ju minsann i Fagersta förra v- inte fy skam*s* Förra året åkte jag med en kompis o stora barnen till Cypern i början av maj= superbilliga sista minuten! Urkul var det att åka med kompis som på gamla goda tiden nästan*s*
    Nu har vi bestämt att ta bäbisarna, som inte är så små i maj längre, o åka på mamma-bebis resa igen för det är så synd om oss som aldrig får åka bort=) Vi delar på ett rum/lgh, barnen är gratis o vi har sagt att den som vill o får plats får hänga på, vi har flera mammalediga kompisar!
    Tänkte bara tipsa om det om man tycker att det är dyrt att resa annars=)
  3. Medlem sedan
    Sep 2000
    #2

    Det är ju nåt sånt man vill göra!

    Men jag skulle nog inte kunna åka utan dottern... tror jag. Tror avundsjukan skulle vakna då. *S*
    Men ska jag åka så vill jag definitivt åka med någon kompis som har barn i samma ålder.
  4. 2
    Det är ju nåt sånt man vill göra! Men jag skulle nog inte kunna åka utan dottern... tror jag. Tror avundsjukan skulle vakna då. *S*
    Men ska jag åka så vill jag definitivt åka med någon kompis som har barn i samma ålder.
  5. Medlem sedan
    Jun 2004
    #3

    Låter härligt!

    Vore ju superskoj att åka med kompis+barn. Kanske nåt man ska försöka sig på:)

    Bra att du också får en resa - inte rättvist annars ju!
  6. 3
    Låter härligt! Vore ju superskoj att åka med kompis+barn. Kanske nåt man ska försöka sig på:)

    Bra att du också får en resa - inte rättvist annars ju!
  7. Medlem sedan
    May 2004
    #4

    AVIS :)

    jag vill meeee åka bort med mammor o barn :)
    Va gör mannen i Korea? Var ska jag söka jobb?

    kramar
  8. 4
    AVIS :) jag vill meeee åka bort med mammor o barn :)
    Va gör mannen i Korea? Var ska jag söka jobb?

    kramar

Liknande trådar

  1. Om jag bara orkade resa mig
    By annchen in forum Ordet är fritt
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2011-07-07, 22:37
  2. Resa utan mamma och pappa?
    By nettan0208 in forum Resesnack
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-08-16, 20:50
  3. Mamma har lovat mig en resa
    By Helena in forum Resesnack
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-08-02, 18:49
  4. Nu har mamma bokat resa
    By JaCal in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-05-22, 20:09
  5. Jag vill bara resa och resa...
    By mammis in forum Resesnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-08, 10:21
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar