Shoppat!
_0210 Oktoberbarn
  1. Anna+Ebba o Frida
    #1

    Shoppat!

    Å vad roligt det var och åka och shoppa aldeles själv (som jag brukar säga när jag bara har Frida med mig). Glömmer liksom bort att hon är med för det blir så lungt med bara ett barn med, man blir lite konstig som fler barns mamma.

    Jo shoppingen: Jag shoppade nästan bara till mig faktiskt. Ett par jenas, dom enda långa som satta bara fick det bli ville egentligen ha mörkare men man får inte vara kräsen som jag ser ut:), en kjol, ett armband, en marscara och innetofflort till jobbet om 2v (hjälp) dom gamla var riktigt sunkiga.
    Så en heffaklumpen pyjamas til Ebba som hon bara älskade, har haft på sig hela kvällen och spillt på men vägrade byta så nu såver hon sött med fläckmage.

    Sen var det ju det där med pengar. Borde handla mat i morgon men vi får se hur det blir med den saknen!!!

    Ska försöka natta lilla snorfia nu så jag kan se Medicinmannen som jag egentligen tycker är riktigt dåligt men jag kan liksom inte fatta det när Persbrandt är med så jag tittar iallafall:)

    Kram o hej!
  2. 1
    Shoppat! Å vad roligt det var och åka och shoppa aldeles själv (som jag brukar säga när jag bara har Frida med mig). Glömmer liksom bort att hon är med för det blir så lungt med bara ett barn med, man blir lite konstig som fler barns mamma.

    Jo shoppingen: Jag shoppade nästan bara till mig faktiskt. Ett par jenas, dom enda långa som satta bara fick det bli ville egentligen ha mörkare men man får inte vara kräsen som jag ser ut:), en kjol, ett armband, en marscara och innetofflort till jobbet om 2v (hjälp) dom gamla var riktigt sunkiga.
    Så en heffaklumpen pyjamas til Ebba som hon bara älskade, har haft på sig hela kvällen och spillt på men vägrade byta så nu såver hon sött med fläckmage.

    Sen var det ju det där med pengar. Borde handla mat i morgon men vi får se hur det blir med den saknen!!!

    Ska försöka natta lilla snorfia nu så jag kan se Medicinmannen som jag egentligen tycker är riktigt dåligt men jag kan liksom inte fatta det när Persbrandt är med så jag tittar iallafall:)

    Kram o hej!
  3. Elin & Emilia
    #2

    Åh kul

    med shopping, synd man inte kan ha det som yrke:)

    Ja gillar faktiskt Medicinmannen och inte bara för att MP är med:) Men han väger ju upp den väldigt mycket.

    Kram på er.
  4. 2
    Åh kul med shopping, synd man inte kan ha det som yrke:)

    Ja gillar faktiskt Medicinmannen och inte bara för att MP är med:) Men han väger ju upp den väldigt mycket.

    Kram på er.
  5. Medlem sedan
    Dec 2000
    #3

    Kul

    Vad kul att handla lite. Håller med om att man nästan är ensam med bara ett barn, i alla fall så länge de sitter i vagnen och är tysta ;)

    *kram*
  6. 3
    Kul Vad kul att handla lite. Håller med om att man nästan är ensam med bara ett barn, i alla fall så länge de sitter i vagnen och är tysta ;)

    *kram*

Liknande trådar

  1. Shoppat!
    By dosiss in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2007-11-09, 22:57
  2. Nu har jag shoppat!
    By mohlina in forum _0702 Februaribarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-03-21, 02:07
  3. Shoppat
    By Marie_AOA in forum Småbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-03-19, 20:22
  4. Har shoppat
    By dosiss in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-03-17, 23:53
  5. Nu har jag shoppat
    By Matilda med 3 in forum Småbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-03-15, 22:23
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar