Helgen överstökad, med kalas:-)
_99 Alla barn
  1. Dina m A & V + bf 19/1
    #1

    Helgen överstökad, med kalas:-)

    Har haft en upptaget-helg, min syster var på besök och även hennes kompis från England, så vi har haft det jättetrevligt med sovgäster, och trevliga utflykter då vi visat Sarah runt på stan! Idag hade Alice äntligen sitt kalas, vi hade kalaset i bowlinghallen vilket var superpopulärt!! Tjejerna bowlade och hade jätteroligt, sen var det pannkaksbuffé.

    Och så har vi ätit så gott hela helgen, man anstränger sig ju lite mer när man har gäster, jag känner mig som matmor nr 1 vid det här laget:-)

    Vad har ni hittat på i helgen, har ni haft det bra?! Jag ska snart gå och lägga mig, är hur trött som helst...
  2. 1
    Helgen överstökad, med kalas:-) Har haft en upptaget-helg, min syster var på besök och även hennes kompis från England, så vi har haft det jättetrevligt med sovgäster, och trevliga utflykter då vi visat Sarah runt på stan! Idag hade Alice äntligen sitt kalas, vi hade kalaset i bowlinghallen vilket var superpopulärt!! Tjejerna bowlade och hade jätteroligt, sen var det pannkaksbuffé.

    Och så har vi ätit så gott hela helgen, man anstränger sig ju lite mer när man har gäster, jag känner mig som matmor nr 1 vid det här laget:-)

    Vad har ni hittat på i helgen, har ni haft det bra?! Jag ska snart gå och lägga mig, är hur trött som helst...
  3. NillaN m. M99 Å L03
    #2

    läs om oss länge ner

    å kul att kalaset vart av & att det var trevligt.
  4. 2
    läs om oss länge ner å kul att kalaset vart av & att det var trevligt.

Liknande trådar

  1. Vi ska på kalas i helgen, men
    By jagbarajag in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2011-12-01, 13:38
  2. 50 års kalas i helgen
    By nillan71 in forum _1005 Majbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-05-06, 11:05
  3. 1 av 3 kalas i helgen
    By ~Ida~ in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-03-21, 15:32
  4. Kalas i helgen
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-09-12, 17:34
  5. Kalas i helgen
    By happy83 in forum _0707 Julibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-01-20, 12:41
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar