Äntligen händer det grejer här hemma!!
_0409 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2004
    #1

    Äntligen händer det grejer här hemma!!

    Rören blev dragna i fredags tack vare olyckan i stan :) Så nu i helgen har vi byggt upp regelverket till nya väggen. Sååå skönt!! Äntligen lite bygge och inte bara riva. Har legat och spikat masonit halva dagen och dragit i skruv andra halvan :s Ska uppdatera min blogg cami.blogg.se under kvällen/natten för den som är byggintresserad (eller inte har ngt bättre för sig ;))
  2. 1
    Äntligen händer det grejer här hemma!! Rören blev dragna i fredags tack vare olyckan i stan :) Så nu i helgen har vi byggt upp regelverket till nya väggen. Sååå skönt!! Äntligen lite bygge och inte bara riva. Har legat och spikat masonit halva dagen och dragit i skruv andra halvan :s Ska uppdatera min blogg cami.blogg.se under kvällen/natten för den som är byggintresserad (eller inte har ngt bättre för sig ;))
  3. Äva m Filippa!
    #2

    Va kul!!

    Att det \"händer nåt\" för er nu igen!!! Skulle nog bli halvknasig på denna väääääntan ni har emellanåt... Men som du tidigare sagt så är det väl så när man får hjälp av vänner... Själv vill jag ju ha allt klart på studs.... *s*
  4. 2
    Va kul!! Att det \"händer nåt\" för er nu igen!!! Skulle nog bli halvknasig på denna väääääntan ni har emellanåt... Men som du tidigare sagt så är det väl så när man får hjälp av vänner... Själv vill jag ju ha allt klart på studs.... *s*
  5. Jessica*
    #3

    skönt

    förstår att det är en helt underbar känsla när man äntligen kan börja göra något. Jag är så avis! Vill också renovera! Ja, ett roligt hus då... inte gamla lägenheten. Den är jag TRÖTT på... När förväntar du dig svar om jobbet förresten?
  6. 3
    skönt förstår att det är en helt underbar känsla när man äntligen kan börja göra något. Jag är så avis! Vill också renovera! Ja, ett roligt hus då... inte gamla lägenheten. Den är jag TRÖTT på... När förväntar du dig svar om jobbet förresten?
  7. Medlem sedan
    Jan 2004
    #4

    Jag med!

    Helst skulle det ha varit klart för typ 1 månad sedan *s* Men, men nu börjar det ju närma sig i alla fall :)
  8. 4
    Jag med! Helst skulle det ha varit klart för typ 1 månad sedan *s* Men, men nu börjar det ju närma sig i alla fall :)
  9. Medlem sedan
    Jan 2004
    #5

    Nästa vecka får jag svar

    på om jag går vidare till nästa intervju, sedan får vi se. Håller er informerade :)
  10. 5
    Nästa vecka får jag svar på om jag går vidare till nästa intervju, sedan får vi se. Håller er informerade :)
  11. Anna K med Flipp & Vendela
    #6

    Vad skönt!

    Härligt att känna att det händer saker.
  12. 6
    Vad skönt! Härligt att känna att det händer saker.

Liknande trådar

  1. Nu händer det grejer!
    By Mistle in forum _1010 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-02-28, 05:39
  2. här händer grejer
    By Zinita in forum Autismspektrum
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-06-27, 21:16
  3. Det händer grejer..
    By Evve in forum _0604 Aprilbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-11-13, 11:03
  4. Här händer det grejer...
    By Buscilla in forum _0506 Junibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-04-25, 07:49
  5. Här hemma händer det grejer....
    By smuggel in forum _0505 Majbarn
    Svar: 37
    Senaste inlägg: 2006-04-17, 10:30
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar