3 timmars promenad
Utlandsföräldrar
  1. TTUK
    #1

    3 timmars promenad

    Vi var ute i tre timmar på heden idag och det var såååå himla skönt! Vi klättrade - dvs alla utom Vera och Axel - i alla träd vi kunde, tittade på drakarna, plockade kastanjer och köpte glas i Kenwood House, tillsammans med tusentals andra! ;-)
    Sedan gick vi restaurnat med barnen och Vera tjatade och tjatade och tjatade om pommes frites, men när hon väl fick dem tog hon en och sedan åt hon upp all fisk och grönsaker!
    Nu är det spindelmannen. Hm... kanske ska läsa en bok istället.
  2. 1
    3 timmars promenad Vi var ute i tre timmar på heden idag och det var såååå himla skönt! Vi klättrade - dvs alla utom Vera och Axel - i alla träd vi kunde, tittade på drakarna, plockade kastanjer och köpte glas i Kenwood House, tillsammans med tusentals andra! ;-)
    Sedan gick vi restaurnat med barnen och Vera tjatade och tjatade och tjatade om pommes frites, men när hon väl fick dem tog hon en och sedan åt hon upp all fisk och grönsaker!
    Nu är det spindelmannen. Hm... kanske ska läsa en bok istället.
  3. Medlem sedan
    Apr 2004
    #2

    Sâg just bilderna frân ufoträffen

    i stockholm och guuu sâ söt han är Axel! Sâdär söt sâ att man fâr lust att sätta tänderna i honom.
    Vi har storansat i trädgârden. Maken slet nästan ut sekatören men sâ blev det himlans fint oxâ. Jag satte Emma pâ gräsmattan och hon rörde sig inte ur fläcken, hon var inte rädd, men tydligen anser hon att gräs det kan man inte gâ pâ!
  4. 2
    Sâg just bilderna frân ufoträffen i stockholm och guuu sâ söt han är Axel! Sâdär söt sâ att man fâr lust att sätta tänderna i honom.
    Vi har storansat i trädgârden. Maken slet nästan ut sekatören men sâ blev det himlans fint oxâ. Jag satte Emma pâ gräsmattan och hon rörde sig inte ur fläcken, hon var inte rädd, men tydligen anser hon att gräs det kan man inte gâ pâ!
  5. Medlem sedan
    May 2000
    #3

    Jo, han är go\'...

    Rena undret att han inte blivit alldeles sönderpussad...Tack!
    Lustigt med E och gräset! Undrar hur länge det håller i sig! (inte länge nog, tänk vad praktiskt!)
  6. 3
    Jo, han är go\'... Rena undret att han inte blivit alldeles sönderpussad...Tack!
    Lustigt med E och gräset! Undrar hur länge det håller i sig! (inte länge nog, tänk vad praktiskt!)
  7. LOx (ska jag byta signatur jag med?)
    #4

    Eller hänga här?

    Låter som att ni hade en kanondag. Vi var i en park för lek och utr med miniatyrtåg, tillsammans med hundratals andra.

    Nu har vi ätit pizza som maken var och hämtade från en restaurang och jag känner mig allmänt degig.

  8. 4
    Eller hänga här? Låter som att ni hade en kanondag. Vi var i en park för lek och utr med miniatyrtåg, tillsammans med hundratals andra.

    Nu har vi ätit pizza som maken var och hämtade från en restaurang och jag känner mig allmänt degig.

  9. Medlem sedan
    May 2000
    #5

    Nej byt inte

    Du har en så smaklig signatur! Blir alltid hungrig när jag ser den!
  10. 5
    Nej byt inte Du har en så smaklig signatur! Blir alltid hungrig när jag ser den!
  11. Anonym
    #6

    Vi promenerade också

    Verkar ha varit en riktig promenad höstdag här bland ufosarna. Vi körde till the vale of the white horse (en halvtimma med bil härifrån) och promenerade, tittade på den kända mystiska vita hästen och andra urminnes fornminnen. Storebror var verkligen intresserad och frågade tusen frågor. Härligt med soliga höstdagar.

    Kul att se dig LOx undrade idag var du tog vägen.
  12. 6
    Vi promenerade också Verkar ha varit en riktig promenad höstdag här bland ufosarna. Vi körde till the vale of the white horse (en halvtimma med bil härifrån) och promenerade, tittade på den kända mystiska vita hästen och andra urminnes fornminnen. Storebror var verkligen intresserad och frågade tusen frågor. Härligt med soliga höstdagar.

    Kul att se dig LOx undrade idag var du tog vägen.
  13. Medlem sedan
    May 2000
    #7

    Är det den där hästen

    Som man ser från luften? Jättestor nästan grottmålning? Coolt.
    Det var ju så skönt väder idag! Helt otroligt!
  14. 7
    Är det den där hästen Som man ser från luften? Jättestor nästan grottmålning? Coolt.
    Det var ju så skönt väder idag! Helt otroligt!
  15. Anonym
    #8

    Japp

    tydligen kan man bara se hela hästen från luften så undra vad de tänkte sisådär 3000 år sedan när den först var ristad på kalkväggen. Det känns häftigt att gå på urgammal mark som inte har varit odlad eller byggd på väldigt länge.
  16. 8
    Japp tydligen kan man bara se hela hästen från luften så undra vad de tänkte sisådär 3000 år sedan när den först var ristad på kalkväggen. Det känns häftigt att gå på urgammal mark som inte har varit odlad eller byggd på väldigt länge.
  17. evaOregon
    #9

    Låter kul!

    Ike ska klä ut sig till spindelmannen nu när det är halloween om ett par veckor.
  18. 9
    Låter kul! Ike ska klä ut sig till spindelmannen nu när det är halloween om ett par veckor.
  19. Medlem sedan
    Oct 2001
    #10

    Fattar inte?

    Vadâ smaklig? ;7 *kliar mig i huvet*
  20. 10
    Fattar inte? Vadâ smaklig? ;7 *kliar mig i huvet*
  21. Medlem sedan
    May 2000
    #11

    Lox är

    vad maken och andra judar på jiddish kallar rökt lax! Mums med bagel, cream cheese, rödlök och kapris...
    ;-)
  22. 11
    Lox är vad maken och andra judar på jiddish kallar rökt lax! Mums med bagel, cream cheese, rödlök och kapris...
    ;-)
  23. Medlem sedan
    Oct 2001
    #12

    Ja det tror jag säkert!

    Mmmmm, lax é gott!
  24. 12
    Ja det tror jag säkert! Mmmmm, lax é gott!

Liknande trådar

  1. 2,5 timmars promenad
    By Bullan82 in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2012-02-21, 22:09
  2. 2 timmars promenad
    By skanetjej in forum Vikt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-01-23, 15:53
  3. Två timmars promenad
    By cilia m june & lisa in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-01-17, 09:25
  4. 2 timmars promenad idag...
    By Kaisa med Leon in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-10-22, 16:39
  5. Oj 2 timmars promenad!
    By Inami,nu hemma och trött in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-08-15, 21:39
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar