Nu är vi hemma igen!
_0112 Decemberbarn
  1. * Annika med Mikaela & Isabella *
    #1

    Nu är vi hemma igen!

    Hejsan!

    Nu ar vi hemma igen. Vilken resa - wow! Helt underbar. Vi är alla helt fullproppade av intryck och det tar nog ett bra tag innan vi hunnit smälta allt. Resan dit gick superbra. Vi lyfte från München kl 21, så tiden var kanon. Vi hade bokat en basinett till Isabella och hon sov nog 9 av 11,5 timme i den. Mikaela var uppe lite längre och pysslade med sina leksaker så hon sov nog bara 7-8 timmar. Vi satt på rad 29 (precis bakom toaletterna) och hade metervis med benutrymme framför oss, så där sov hon gott på golvet. Hemresan gick ganska bra. När vi kom hem var kl 11 här hemma, men 17 i HK. Båda tjejerna var då redo att varva ner inför läggdags. Det var inte lätt men vi lyckades hålla dem vakna nästan till normal läggningstid. Och redan i kväll är de helt i fas igen. Guld värt!!!

    Utflykten till Disneyland var också enorm. Vi stannade över på Disney Hollywood Hotell och bara det var en upplevelse i sig. Fruktansvärt dyrt, men värt det ändå. Mikaela var som i extas för plötsligt dök Musse Pigg upp när vi åt middag på hotellrestauranten på kvällen. Och när vi skulle checka ut kom Kajsa förbi och gav Mikaela en stor kram.

    Jag ska försöka lägga ut lite bilden på min hemsida, men det tar nog ett tag till. Jag toar till när de är på plats så får ni in och kolla.

    Kramisar!!!!
  2. 1
    Nu är vi hemma igen! Hejsan!

    Nu ar vi hemma igen. Vilken resa - wow! Helt underbar. Vi är alla helt fullproppade av intryck och det tar nog ett bra tag innan vi hunnit smälta allt. Resan dit gick superbra. Vi lyfte från München kl 21, så tiden var kanon. Vi hade bokat en basinett till Isabella och hon sov nog 9 av 11,5 timme i den. Mikaela var uppe lite längre och pysslade med sina leksaker så hon sov nog bara 7-8 timmar. Vi satt på rad 29 (precis bakom toaletterna) och hade metervis med benutrymme framför oss, så där sov hon gott på golvet. Hemresan gick ganska bra. När vi kom hem var kl 11 här hemma, men 17 i HK. Båda tjejerna var då redo att varva ner inför läggdags. Det var inte lätt men vi lyckades hålla dem vakna nästan till normal läggningstid. Och redan i kväll är de helt i fas igen. Guld värt!!!

    Utflykten till Disneyland var också enorm. Vi stannade över på Disney Hollywood Hotell och bara det var en upplevelse i sig. Fruktansvärt dyrt, men värt det ändå. Mikaela var som i extas för plötsligt dök Musse Pigg upp när vi åt middag på hotellrestauranten på kvällen. Och när vi skulle checka ut kom Kajsa förbi och gav Mikaela en stor kram.

    Jag ska försöka lägga ut lite bilden på min hemsida, men det tar nog ett tag till. Jag toar till när de är på plats så får ni in och kolla.

    Kramisar!!!!
  3. Mia med Ludvig
    #2

    Välkomna

    hem! Vilken härlig och spännande resa ni haft! JAg väntar med spänning på kort!
  4. 2
    Välkomna hem! Vilken härlig och spännande resa ni haft! JAg väntar med spänning på kort!
  5. Medlem sedan
    May 2000
    #3

    Välkomna hem igen..

    Va skönt att flygresan gick så bra!
    Visst e det knussel med tids omställningen men man fixar det oxså!!!
    va spännande att höra om Disneyland, tyckte ni själva parken va fin oxså?
    Vi har lovat barnen att innan vi lämnar Malaysia så skall vi ha åkt dit, du rek Disney Hollywood H? dyrt men bra? *L*

    Kul att se bilder sen!!

    Kram
    Mika
  6. 3
    Välkomna hem igen.. Va skönt att flygresan gick så bra!
    Visst e det knussel med tids omställningen men man fixar det oxså!!!
    va spännande att höra om Disneyland, tyckte ni själva parken va fin oxså?
    Vi har lovat barnen att innan vi lämnar Malaysia så skall vi ha åkt dit, du rek Disney Hollywood H? dyrt men bra? *L*

    Kul att se bilder sen!!

    Kram
    Mika
  7. Medlem sedan
    Jun 2001
    #4

    Välkommen hem...

    det låter som ni haft en superresa :)
  8. 4
    Välkommen hem... det låter som ni haft en superresa :)
  9. Medlem sedan
    Apr 2001
    #5

    Välkomna hem!

    Vad roligt att ni haft en så lyckad resa. Ser fram emot bilder! *kramar*
  10. 5
    Välkomna hem! Vad roligt att ni haft en så lyckad resa. Ser fram emot bilder! *kramar*
  11. Medlem sedan
    Nov 1999
    #6

    Tack!

    Även om resan var mer än lyckad så är det ändå något visst med att vara hemma igen. Och vilket väder vi har!!! Idag har vi haft full sol med hög och klar luft. Åhhh, underbart!

    Kramisar!
  12. 6
    Tack! Även om resan var mer än lyckad så är det ändå något visst med att vara hemma igen. Och vilket väder vi har!!! Idag har vi haft full sol med hög och klar luft. Åhhh, underbart!

    Kramisar!

Liknande trådar

  1. Hemma igen efter KUB o inlagd igen
    By sussiesan in forum _1111 Novemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-05-04, 05:12
  2. Hemma igen
    By Julborg in forum _0908 Augustibarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-08-20, 08:25
  3. Så var man hemma igen då...
    By Ziggy in forum Singelmingel
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-08-08, 07:37
  4. Hemma igen...
    By Dupin in forum Singelmingel
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-08-07, 09:06
  5. hemma igen
    By S-SWE in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-02-16, 19:08
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar