Snart ska jag ju börja läsa till ssk:a!! Äntligen!
Arbete, ekonomi & juridik
  1. Anonym
    #1

    Snart ska jag ju börja läsa till ssk:a!! Äntligen!

    Det börjar i januari och det ska bli så himla roligt!! Har väntat så länge på det här, men bebis o lite annat har kommit mellan - men nu så! Norrtälje blir det, visst är det fler här som läser där?!
  2. 1
    Snart ska jag ju börja läsa till ssk:a!! Äntligen! Det börjar i januari och det ska bli så himla roligt!! Har väntat så länge på det här, men bebis o lite annat har kommit mellan - men nu så! Norrtälje blir det, visst är det fler här som läser där?!
  3. P M C
    #2

    Ska du läsa till syrra i Norrtälje?

    Inte visste jag att det låg en sjuksköterskeskola/högskola där ute! Är den ny? Berätta gärna lite mera :-)!

    Grattis förresten!!
  4. 2
    Ska du läsa till syrra i Norrtälje? Inte visste jag att det låg en sjuksköterskeskola/högskola där ute! Är den ny? Berätta gärna lite mera :-)!

    Grattis förresten!!
  5. Medlem sedan
    May 2002
    #3

    Grattis, va kul!!

    Lycka till med dina studier, det är väldigt kul och spännande att läsa! JAg har inte kommit så långt, är bara på första terminen. Jag läser i Malmö!!

    Kram Fredrika
  6. 3
    Grattis, va kul!! Lycka till med dina studier, det är väldigt kul och spännande att läsa! JAg har inte kommit så långt, är bara på första terminen. Jag läser i Malmö!!

    Kram Fredrika
  7. Netti - SSK T4 KI Norrtälje
    #4

    Jajamensan!

    Välkommen hit! (Eller dit rättare sagt, jag bor i Vallentuna....)
  8. 4
    Jajamensan! Välkommen hit! (Eller dit rättare sagt, jag bor i Vallentuna....)
  9. Netti - SSK T4 KI Norrtälje
    #5

    Det är på distans...

    ...från KI. Den första kullen var klar nu i januari. Det är bara intag på våren. Vi har våra lokaler på Campus Roslagen.

    Vill du veta mer är det bara att fråga på!
  10. 5
    Det är på distans... ...från KI. Den första kullen var klar nu i januari. Det är bara intag på våren. Vi har våra lokaler på Campus Roslagen.

    Vill du veta mer är det bara att fråga på!
  11. Anonym
    #6

    Hej

    Du har svarat på frågor jag haft tidigare tror jag minsann=)
    Det ska bli skönt att äntligen komma igång o att det finns i N-tälje är super OCH att det är på lite distans. Bor i Å-berga o det är liiiite långt att åka till Huddinge. Fast man är väl där ibland har jag förstått, eller?!
  12. 6
    Hej Du har svarat på frågor jag haft tidigare tror jag minsann=)
    Det ska bli skönt att äntligen komma igång o att det finns i N-tälje är super OCH att det är på lite distans. Bor i Å-berga o det är liiiite långt att åka till Huddinge. Fast man är väl där ibland har jag förstått, eller?!
  13. Netti - SSK T4 KI Norrtälje
    #7

    Ja det får man...

    ...men det blir mer och mer sällan. För varje termin som går så hajjar KI vad distans är och det blir bara bättre och bättre. Men ibland är det skönt att komma dit för att kunna köpa eller låna böcker.
  14. 7
    Ja det får man... ...men det blir mer och mer sällan. För varje termin som går så hajjar KI vad distans är och det blir bara bättre och bättre. Men ibland är det skönt att komma dit för att kunna köpa eller låna böcker.

Liknande trådar

  1. Om jag ska börja läsa
    By anonymt namn in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-07-09, 08:18
  2. Snart ska jag börja läsa
    By Astaldoundome in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-04-29, 14:02
  3. Börja läsa böcker
    By Mactilda in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-02-25, 11:15
  4. Ska börja läsa...
    By -Zara- in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-12-12, 13:08
  5. När kan man börja läsa
    By Lilla gumman in forum Hem & fritid
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-06-12, 21:53
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar